geocaching

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
LE-4-21
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 11 mar 2012, 18:34
Locatie: Lemmer

geocaching



Bericht door LE-4-21 »

Even een vraagje.
Naast mijn Garmin Etrex 20X wil ik mijn Dakota 20 als tweede toestel toevoegen aan Garmin express.
De laptop geeft wel aan dat er een verbinding is,maar hij wordt niet toegevoegd aan Garmin express.
Mijn laptop werkt nog onder Windows 7.
Geprobeerd op een laptop die werkt onder windows 10,en zonder probleem was hij wel aangemeld
De vraag al enkele malen gesteld aan Garmin,maar nog steeds geen reaktie gekregen.
Wat is of kan het probleem zijn?
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51255
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: geocaching



Bericht door Kroppie »

verkeerde laptop!, met die ander doet ie het wel, dan is het toch duidelijk.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8448
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: geocaching



Bericht door EasyBee »

Je schrijft "De laptop geeft wel aan dat er een verbinding is,maar hij wordt niet toegevoegd aan Garmin express."
Al geprobeerd zelf in Garmin Express het toestel toe te voegen? Of probeer je dat en lukt het niet?
Alle USB poorten op die Windows 7 laptop al geprobeerd? Zelfde kabeltje als op die Windows 10 laptop?
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
LE-4-21
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 11 mar 2012, 18:34
Locatie: Lemmer

Re: geocaching



Bericht door LE-4-21 »

Ik heb hem aangemeld in garmin express, het zelfde kabeltje gebruikt ,maar het werkt niet.Alle usb poorten geprobeerd,heeft niet geholpen.
Opnieuw garmin express geinstalleerd,ook niet geholpen.
Alleen de Etrex20 wordt wel geinstalleerd.
Gorfel

Re: geocaching



Bericht door Gorfel »

Garmin maakt allang geen updates meer voor windows 7. Waarschijnlijk staat op de laptop met windows 7 nog een oude versie van garmin.
Plaats reactie