Ik zal dit nooit begrijpen...

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door Premiumliner »

Die relatie had ik niet gelegd en ook niet zo bedoeld hoor.
Ik heb Jan en Simonne enkele keren gezien, zowel met hun oude als hun nieuwe camper, vandaar mijn schrijven!
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door Don Esteban »

Mensen is (zijn?) kuddevolk. Parkeer je auto op een lege parkeerplek en de tweede komt vlakbij staan. Dat is 'veiliger'. Zo ook met de camper. Ga naar een terras langs het strand waar slechts 1 tafel bezet is, en jij gaat er met je vrouw in de buurt zitten. Nee, niet direct ernaast maar ook niet aan het andere eind van het terras. Afgezonderd is ongezellig.
Als echter de TV op disco-sterkte wordt gezet, stap er dan op af, zet je zondagse gezicht op en vraag vriendelijk of het iets minder mag. M.i. zelden dat dit geen positief effect heeft. Althans het was onze ervaring in een gelijkwaardige situatie.
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kubo
Berichten: 1130
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 17:45
Locatie: Tytsjerk

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door Kubo »

Ach op camperplaatsen zie je niet anders. :wink:
Groet, Lex (PA3CDM)en Margreet
Safari Camper FIAT Ducato 244 2.8JTD
Wim1955
Berichten: 99
Lid geworden op: di 20 nov 2018, 20:40

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door Wim1955 »

Ik sta nogal eens wild .
Zo ook op Kornwerderzand , toen dat nog kon .
Op een iets minder mooie avond streek ik daar neer .
Nogal laat , vandaar dat ik mijn stoeltje en tafeltje de volgende ochtend nog niet bij de hand had .
Afijn , nog voor ik die achter de achterdeuren vandaan kon pakken , arriveerde er een nogal grote camper .
Een duur geval , er stond Niesmann op .
Deze parkeerde zo strak achter mij dat mijn achterdeuren niet meer open konden .
De deur , naar mij toe gericht ging open en daar kwam de "dame des campers" naar buiten .
Roepende naar mij :"Gezellig buurman" .
Waarop mijn antwoord was : "Nou enorm!"
Er was ruimte meer dan zat .
Motor gestart en aan de andere kant gaan staan .
Ik heb geen zin in confrontaties .

Groet Wim .
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 429
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door FJM »

Wij hebben dit ook een paar keer meegemaakt... dit soort camperaars zijn waarschijnlijk van het autistische soort.
Eén keer kwam er zelfs een camper naast ons staan met zijn deur naar onze deur ... terwijl er verder niemand op de CP was.
Ik had hem gevraagd waar hij in hemelsnaam mee bezig was (in mijn beste Frans). Hij was uiterst vriendelijk en probeerde uit te leggen dat het veiliger was, terwijl hij continu op een bepaalde manier naar mijn vrouw keek.
We zijn toen maar vertrokken... ::S
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door Vertrokken2 »

Italianen zijn er ook sterk in. Maar het zijn vaak de beste buren. Ze delen alles met je. Hun cabernet wijn, hun knoflookworst, hun vers gevangen inktvis voor de BBQ, hun sardinas.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
280
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 21 nov 2018, 10:51
Locatie: Voor steeldieven gevlucht naar Twente!

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door 280 »

Haha, ja, de manier om mij een beroerte te geven.
Wij hebben koeien en stieren lopen en dat is precies hetzelfde kudde gedrag,
Simpelweg moordneigingen krijg ik ervan, echt, grrrrr in het kwadraat als zo een simpele hufter leuk wil doen, heb wel geleerd territorium te claimen, zielig ja, dus stoelen tenten en scheerlijnen spannen om anderen weg te houden, als muggen, als strontvliegen!
Heb een keer een Duitser gehad die parkeerde echt 50 cm naast onze tent, gelukkig met boot echte vrijheid vinden maar na 3 dagen was ik klaar om te vertrekken en toen was hij weg, de klootzak.
Gebruikersavatar
Lambiek
Berichten: 915
Lid geworden op: ma 20 jan 2014, 18:57
Locatie: Brabant

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door Lambiek »

Je lijkt me een relaxte vent
.
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door Premiumliner »

Typisch een reactie van een echte boer.... :crazy:
Ik snap sommige forumleden en hun reacties niet. Hier op het forum kletsen ze elkaar de oren van de kop en gezelligheid alom. Als je ze in het eggie ontmoet moet je vooral afstand houden.Die je dat niet dan zal je het merken Tenzij.... ze elkaar hietr van het forum kennen, dan is het ouwe jongens krentebrood. :mrgreen:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80322
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door Dafluc »

Ik wil met een ieder gezellig verpozen. Maar dat is iets anders dan naast elkaar slapen. Toch. Dat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15351
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door Hoofdnoorman »

Kijk, dat heb ik nu ook.
Maar als ik dan wat zie waar ik wel naast wil slapen, blijkt dat meestal een vrouw met zéér slechte smaak te zijn. Tenminste als je naar haar kerel kijkt. :-B
Die vent is dan meestal ook nog stikjaloers als hij mij ziet en bang voor concurrentie. Hij plaatst dan zijn camper zover mogelijk van mij vandaan. :-B
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door hurktoilet »

Ik vind dit soort zaken ook bloed-irritant. Maar de enige manier om er achter te komen waarom mensen dit doen is gewoon op de man af vragen. Misschien is dat plekje pal naast jou wel het enige waar je schaduw vindt of het enige waar je recht kan kan staan zonder keggen te zetten #AdvocaatVanDeDuivel
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15351
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door Hoofdnoorman »

Prima boek, John Grisham geloof ik. Moet je lezen.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Ik zal dit nooit begrijpen...

Bericht door Marco Polo »

Schotel.
TV ontvangst is met name bepalend voor de positionering van de gemiddelde camper tegenwoordig.
En op enge plekjes de veiligheid natuurlijk ;-)
Gesloten