Keukengerei: waar heb ik dit gekocht?

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15351
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Keukengerei: waar heb ik dit gekocht?



Bericht door Hoofdnoorman »

Dankje. zodra ik weer in het land ben rijd ik er langs.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Keukengerei: waar heb ik dit gekocht?



Bericht door MonRoe »

wij zagen vandaag bij Blokker de set met drie maar dan van Joseph Joseph en kost 20 euro
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
gosa
Berichten: 97
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 20:36
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Keukengerei: waar heb ik dit gekocht?



Bericht door gosa »

Ik denk ook Obelink.
Ik heb volgens mij die set waar jij de spatel van op de foto hebt staan (vorig jaar gekocht). En ik doe er in de pan inderdaad al de eieren mee "doorsnijden". Ze horen bij een ronde rasp waar je ze aan ophangt. Kun je je dat nog herinneren, dat er ooit een ronde rasp bijzat?
Ik hoop dat je hem vindt.
Groet Emmie
She believed she could, so she did.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15351
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Keukengerei: waar heb ik dit gekocht?



Bericht door Hoofdnoorman »

Ik weet echt niet waar ik het heb gekocht.
Ik zag het ergens liggen en heb een spatel en een soeplepel gekocht.
Het paste niet in de besteklade dus heeft het ene paar jaar ergens in de kast gelegen. Maar, na ombouw/aanpassingen was er ruimte en ben ik de spatel gaan gebruiken. Dat is mij heel goed bevallen.
Ook weet ik zeker dat ik er, vrijwel, niets voor heb betaald. Dus zeker minder dan 4 à 5 euro per stuk.
Het kan bij een "Chinees" in Spanje zijn geweest, maar evengoed bij een LeClerc in Frankrijk. Mogelijk de HAFU in Duitsland.

Maar, de spatel in het set van Obelink ziet er goed uit.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15351
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Keukengerei: waar heb ik dit gekocht?



Bericht door Hoofdnoorman »

Soms raakt iets in de vergetelheid.
Ik ben bij Obelink geweest en kon de setjes niet vinden. Hockey was in de camper en het was warm. Ik wilde dus geen tijd verdoen. Later, anderhalve maand geleden, zijn we er weer geweest. Toen was het zo'n puinhoop en drukte dat we heel snel de deur weer uit zijn gegaan en dus niet echt gewinkeld hebben.
Gisteren even de laatste klusjes aan de campers van leden afgerond dus vandaag even tijd voor een goede wandeling en dus brood gehaald bij de "Plus" hier in de buurt. Zie ik daar een rek met gerei. € 2,89 per stuk. Gelijk maar even twee meegenomen.
Aan deze zit ook nog ietwat een haak aan, dus die kan je eventueel ook ophangen. Hoe hij het in de praktijk doet, moet zich nog uitwijzen.
Wel zijn deze spatels echt handig. Vooral omdat de ruimte vaak zo beperkt is op het aanrecht.

Afbeelding

EDIT:

Ik was even aan het kijken naar het merk en zie dat Jumbo hem ook heeft. Twintig cent voordeliger. :bang:
Maar, zoals je kunt lezen, zijn meningen over het gebruik niet altijd voor elk persoon gelijk. Ik denk dat "Marianne" in deze review, niet in een camper bivakkeert.

Afbeelding

Vooralsnog is deze spatel echt veel stijver en steviger als een viertal anderen die ik daarnet vergeleken heb. Dus daar slaat de "recensente" m.i. de plank volledig mis.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1417
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Waar heb ik het gekocht?



Bericht door FrankJC »

Hoofdnoorman schreef:
za 27 apr 2019, 10:40
Via jouw link de juiste gevonden.
https://www.amazon.de/Joseph-Elevate-Ny ... title_home
Als er verder geen reacties meer komen zal het zoiets worden.
Maar die kost wel meer dan 5,-euro :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15351
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Keukengerei: waar heb ik dit gekocht?



Bericht door Hoofdnoorman »

Jaha, ik moet een beetje zuinig zijn.

In een echt noodgeval had ik hem echt wel besteld alhoewel het niet helemaal dezelfde was. Maar ik koppel ook wel een prijs aan het artikel waar ik voor wil betalen.
We hebben een gezegde "als je honger hebt, smaken rauwe bonen zoet", maar zo groot was de honger nog niet. :-B
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Plaats reactie