Camperoverlast bij voetbalclub KFC

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8261
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door hurktoilet »

roma schreef:
wo 17 apr 2019, 9:22
Vele jaren hetzelfde beeld in de Camarque, waar het camperen nu gelukkig verboden is op Piemanson.
Piemanson wel ietsje anders. Daar waren niet alleen campertoeristen, maar vooral ook veel Fransen met caravans en allerlei andere bouwsels die er permanent woonden en de grond er om heen tot hun tuin/eigendom maakten. Ik heb daar één keer tamelijk aan het begin gestaan (dus op het drukste punt), geen vervuiling gezien. da's niet representatief natuurlijk, geef ik toe. Maar genoeg voor mijn om het doodzonde te vinden dat het gesloten is. En om de schuld daarvan niet (of in ieder geval niet alleen) aan camperaars te geven.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
WimZ
Berichten: 1815
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door WimZ »

roma schreef:
vr 19 apr 2019, 12:07
Maar het is de gemeente zelf die bezoekers van de Zaanse Schans naar deze parkeerplaats verwijst om hun camper te parkeren. (zie link bij begin topic). De foto's maken niet duidelijk of er ook overnacht wordt.

https://www.deorkaan.nl/camper-walhalla-ontruimd/
Nee. De gemeente verwijst naar parkeerplek bij het station. Die van de voetbalclub ligt aan de andere kant.
Op de laatste foto hebben ze het ook over 15 gelukkigen. Die staan op de aangewezen plekken
Plaats reactie