Code 95 voor ouderen met vrijstelling verloopt 01-01-2020

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Meine
Berichten: 4738
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Code 95 voor ouderen met vrijstelling verloopt 01-01-2020

Bericht door Meine »

OV chauffeurs van boven de 50 zijn vrijgesteld van diensten die doorlopen tot na 3 uur 's ochtends. Dat moeten we dus ook terugdraaien volgens volgens doov, want dat is discriminatie.

Soms is overal een mening over hebben zonder enige kennis van zaken to kunst verheven. Dit is een topic waarin ik collega's geprobeerd heb te waarschuwen voor een recent veranderde situatie die niet bij eenieder bekend is. Niet meer en niet minder.
Ik heb ook geschreven dat dit topic uitsluitend bedoeld is voor hen die het aangaat. Maar zoals vaak op dit forum wordt het topic overgenomen door enkele wijsneuzen die van toeten noch blazen weten en aan de materie waarover het gaat ook helemaal niets zinnigs toe te voegen hebben.

Dat mensen als Nico en Bob diesel reageren is logisch, zij kunnen meepraten over deze materie, zij weten waar ze het over hebben. Van sommige anderen snap ik het niet. Ik heb namelijk ook hoegenaamd geen oordeel over hun vakgebied.
Meine
Berichten: 4738
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Code 95 voor ouderen met vrijstelling verloopt 01-01-2020

Bericht door Meine »

Nu ik dan toch mijn mening spui even het volgende, als je vier keer dezelfde module doet heb je aan je theorie verplichting voldaan.
Vier keer achter elkaar de (goedkoopste) module eetgewoontes waarin je leert dat de bal gehakt bij de Routier niet de gezondste optie is maakt je vakbekwaam.
Of de module heftruck of lading zekeren voor een buschauffeur. Erg nuttig allemaal.
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Code 95 voor ouderen met vrijstelling verloopt 01-01-2020

Bericht door iSonic »

Als je gewoon een mededeling wil doen moet je je bij de feiten houden en je post niet zo kleuren. En ja als je dingen als "met dank aan de Europese Unie" roept dan geef je heel duidelijk weer dat je het er niet mee eens bent. En dan krijg je discussie. moet je niet daarna gaan zeuren dat je dat niet wil.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27442
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Code 95 voor ouderen met vrijstelling verloopt 01-01-2020

Bericht door Marco Polo »

Tijd voor het oprichten van een “chauffeurscafe” in off-topic Meine :P :D
Kan je met de maten onder elkaar praten ;-)

Wel een beetje kortzichtig; elke “domme” reactie van een buitenstaander geeft jouw weer de mogelijkheid zaken rond jouw vakgebied te verduidelijken.
Profiteert iedereen van ;-)
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80381
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Code 95 voor ouderen met vrijstelling verloopt 01-01-2020

Bericht door Dafluc »

Ik krijg in ieder geval jeuk van die altijd weer doorklinkende 'ik weet alles al, mij valt niks te leren, ik ben perfect' instelling. Een misplaatst superioriteitsgevoel waarmee alleen maar des te meer is aangetoond dat nascholing nodig is. Maar als we toch niet mee mogen discussiëren kunnen we er maar beter mee stoppen.
Afbeelding
Gesloten