goedkoop tanken onderweg

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
bensto
Berichten: 126
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 21:26
Contacteer:

goedkoop tanken onderweg



Bericht door bensto »

Goedenavond
Ik zoek apps (bij voorkeur) of websites die informatie geven om onderweg (Nederland, EU) goedkoop te tanken. Voor Nederland gebruik ik de (android) app Directlease. Via de website van de ANWB ANWB kwam ik op de mij nog onbekende app Zagaz voor Frankrijk. De site van de ANWB verwijst naar ADAC sprittpreise app voor wb Duitsland, ik gebruik al jaren naar tevredenheid de app Clever-tanken. Tip vanuit dit forum voor Spanje - gasolineras. Dit is ongeveer mijn stand van zaken. Veel landen ontbreken nog - België zal toch ook wel een app hebben?
Tips gezocht.
met vriendelijke groet
Bensto
NB trotse bezitter van -->Karmann Dexter 550;
Gebruikersavatar
bertkuip
Berichten: 848
Lid geworden op: zo 20 jan 2008, 20:50
Locatie: Drenthe

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door bertkuip »

Fuel Flash voor 7 Europese landen, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Portugal, Oostenrijk en Luxemburg.
Veel camperplezier
Bert.

-----------
Hymer B 674 SL-2014-Fiat Ducato Multijet 180 Maxi 45-kW/pk 130/177-Euro 5-leeg/TTM 3840/4500 kg (C-C1)-VB full air luchtvering-Zenec Z-E3715-Oyster Vision-Alde-190/175 vers/afvalwater-dieseltank 120-woonaccu 190 Ah-2 zonnepanelen-cabinebed+2 lengtebedden
Motorscooter Honda SH 150i-2017-Samsung Galaxy S7-Lenovo Yoga 2
---------------------------------
Gebruikersavatar
swagmanneke
Berichten: 359
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 11:22

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door swagmanneke »

Hallo

blijf uit België uit om te tanken. het kan tussen sommige tankstations tot 30cent de liter verschil uitmaken.(diesel uiteraard)

Walter
Euramobil Integra line 720EB
you never never know, if you never never go
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door Hoofdnoorman »

Dat klopt.
Ik zag ergens in Luik, daar waar je steeds links onder de kruispunten door duikt, een obscuur tankstationnetje met € 1,17 liter diesel staan. Dus maar 6 cent duurder dan in Luxemburg.
Ook in Frankrijk grote verschillen. Benzine nu vaak goedkoper dan diesel. LPG rond de euro. Ik reed vanmiddag rond 13.00 uur door Toul. Daar waren ze bezig om blokkades klaar te maken voor de doorgaande weg. Grote borden met Taxes etc. Ze moesten schijnbaar net eten o.i.d. dus kon ik er nog doorglippen. Grote manden met openhaardhout etc lagen klaar aan de kant van de weg.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door appellover »

In Spanje: easygasgroup.com


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Challenger Genesis 388 eb 2016
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6041
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door TestCase »

Prezzi Benzina voor Italië?


//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8253
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door hurktoilet »

Voor Frankrijk heb je een paar mogelijkheden, om te beginnen zagaz.com en carbeo.com. Daarnaast heb je https://www.prix-carburants.gouv.fr/ van de Franse overheid. Benzinestations zijn verplicht hier dagelijks hun prijzen aan door te geven.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
swagmanneke
Berichten: 359
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 11:22

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door swagmanneke »

@Hoofdnoorman

bedoelde wel ( was niet duidelijk) verschil met Nederland.
Walter
Euramobil Integra line 720EB
you never never know, if you never never go
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6041
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door TestCase »

Naast 'Prezzi Benzina' voor Italië gebruik ik trouwens ook 'Cheap Refuel' voor Italië, Spanje, Oostenrijk, Frankrijk en Duitsland.


//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1083
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door Don Esteban »

Ik zag ergens in Luik, daar waar je steeds links onder de kruispunten door duikt, een obscuur tankstationnetje met € 1,17 liter diesel staan.
Hoofdnoorman, is jouw camper dan korter dat 6 meter? IK mag daar met 6.60 excl. fietsen niet komen. Het is off topic maar ik zou verdraaid wel eens willen weten hoe ik legaal Luik achter me kan laten zonder de ringweg te moeten nemen.
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door appellover »

Alle tankstations Spanje : servicios.elpais.com


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Challenger Genesis 388 eb 2016
Bohemia
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 02 feb 2014, 20:09

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door Bohemia »

Don Esteban schreef:
za 24 nov 2018, 10:36
Ik zag ergens in Luik, daar waar je steeds links onder de kruispunten door duikt, een obscuur tankstationnetje met € 1,17 liter diesel staan.
Hoofdnoorman, is jouw camper dan korter dat 6 meter? IK mag daar met 6.60 excl. fietsen niet komen. Het is off topic maar ik zou verdraaid wel eens willen weten hoe ik legaal Luik achter me kan laten zonder de ringweg te moeten nemen.
Ze willen er geen doorgaand verkeer langer dan 6m doorheen hebben. Als je bestemming in de stad ligt mag je er wel in.
Wat als je van plan was Luikt te bezoeken en onderweg bedenkt toch door te rijden? Hier kan dus niet op gecontroleerd worden.
Maar is inderdaad een heel ander onderwerp.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door Hoofdnoorman »

Don Esteban schreef:
za 24 nov 2018, 10:36
Ik zag ergens in Luik, daar waar je steeds links onder de kruispunten door duikt, een obscuur tankstationnetje met € 1,17 liter diesel staan.
Hoofdnoorman, is jouw camper dan korter dat 6 meter? IK mag daar met 6.60 excl. fietsen niet komen. Het is off topic maar ik zou verdraaid wel eens willen weten hoe ik legaal Luik achter me kan laten zonder de ringweg te moeten nemen.
Ja, mijn camper was 5.97 en nu zelfs maar 5.94 mtr. De trekhaak is verkocht. Ik heb speciaal eentje van onder de 6 meter gekocht omdat ik van plan was om veel de veerboten te nemen.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27440
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: goedkoop tanken onderweg



Bericht door Marco Polo »

Veerboot naar Spanje ? :P :D
Plaats reactie