Dat doen camperbezitters toch niet: inbreken?

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8260
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Dat doen camperbezitters toch niet: inbreken?



Bericht door hurktoilet »

Wel opvallend: meestal ontkennen deze mensen alles, ook wat niet te ontkennen valt, nu niet.
Hier het verslag van AD/PZC .
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8674
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Dat doen camperbezitters toch niet: inbreken?



Bericht door seth_space »

Ik vind deze vondst van de advocaat wel een meesterlijke omkering van de werkelijkheid
. Net als de raadsman van de moeder pleit hij voor vrijspraak van de vader. Hij wijst erop dat na de arrestatie van de familie het aantal inbraken fors is gedaald. ,,Het kan zijn dat andere daders dit hebben gezien en hierdoor zijn afgeschrikt of zich naar een ander gebied hebben verplaatst.”
Geweldig :lol3:
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: Dat doen camperbezitters toch niet: inbreken?



Bericht door Navigator »

Het maakt mijn waardering voor advocaten in het strafrecht niet veel beter. Altijd al vreemd gevonden dat er in hun eed niet wordt gesproken over waarheid of waarheidsvinding.

`Ik zweer (beloof) getrouwheid aan de koning, gehoorzaamheid aan de grondwet, eerbied voor de rechterlijke autoriteiten, en dat ik geen zaak zal aanraden of verdedigen, die ik in gemoede niet gelove rechtvaardig te zijn.''
Forum verlaten.
Gebruikersavatar
CrniB
Berichten: 58
Lid geworden op: di 07 aug 2018, 14:59
Locatie: EU
Contacteer:

Re: Dat doen camperbezitters toch niet: inbreken?



Bericht door CrniB »

seth_space schreef:
vr 05 apr 2019, 21:11
Ik vind deze vondst van de advocaat wel een meesterlijke omkering van de werkelijkheid
. Net als de raadsman van de moeder pleit hij voor vrijspraak van de vader. Hij wijst erop dat na de arrestatie van de familie het aantal inbraken fors is gedaald. ,,Het kan zijn dat andere daders dit hebben gezien en hierdoor zijn afgeschrikt of zich naar een ander gebied hebben verplaatst.”
Geweldig :lol3:
Drogredenen gebaseerd op onjuiste premissen. Een beetje rechter zou hier toch doorheen moeten prikken.
Wilt graag de Adria Sonic, houdt wel van een wijntje
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Dat doen camperbezitters toch niet: inbreken?



Bericht door Jan en Simonne »

Denk je?
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51282
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Dat doen camperbezitters toch niet: inbreken?



Bericht door Kroppie »

die wereld vreemde figuren, die s,morgens collectief vergeten zijn om na het pap eten hun slabbetje af te doen?.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Plaats reactie