vervuiling van en door camper gebruikers

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door hwendt »

Tuurlijk maakt opvoeding een deel uit.
Ik heb echter vanuit mijn oude functie dat opvoeden op zichzelf niets zegt over de latere gedragingen van het kind dat fantastisch is opgevoed.
Opvoeden is een moment en zeker als je iets signaleerde en je waarschuwt de ouders of de persoon zelf kan dat voor het moment een oplossing zijn.
Mensen maken hun eigen persoonlijke normen en waarde aan. Jazeker zijn invloeden van het ouderlijk huis van toepassing.
Maar ook als je nog zo je best heb gedaan kan het ene kind volledig rechts af slaan en een schitterende respectvolle loopbaan opzetten.
Terwijl het andere kind de richting van sex drugs en rock en roll op gaat met als eindresultaat junk en of crimineel worden.
Vrienden gedrag kopieert ook enorm dus verkeerde vrienden slaat ook vaak om verkeerd gedrag.

Paar weken terug de eigenaar van een dikke camper laat zijn afvoer open staan op 10 meter van de daarvoor aangelegde vuilwaterput. Mag 300 kosten..
Laten ze hun hondje poepen ONDER de lantaarnpaal met poepzakjes kijken rond of niemand het ziet en lopen door.. mag 300 kosten van mij

Pak ze in de portemonnee en dan zou ons rechtssysteem eindelijk eens aangepast moeten worden.
Ik zag van de week bij het TV pr-gamma Handhavers dat een man voor wildplassen en boete kreeg van 140 euro. Hij plaste in een dennenbos om de hoek van een mogelijk stroom huisje tussen de tralies door het bos in. Volledig onzichtbaar van de openbare weg. De man bleek een patiënt te zijn met begeleiding en was even aan de aandacht ontsnapt. 140 euro..... van een sloeber die amper fatsoenlijk te vreten heeft.

Kijk daar moet voor een 3 maal modaal verdiener 350 euro op staan en voor een 750 verdiener 25 euro..

Dan kun je de 52 procent belastinbox verdiener dan een boete geven die in % gelijk is als de man van de 750 euro. Maar zolang de man met zijn sigaar in zijn hoofd en een dikke Mercedes van 3 ton ook 45 euro betaald om zijn snelheids- overtreding en vervolgens lachend de bekeuring uit zijn raam gooit niet de les mee leren.
Hugo
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door Premiumliner »

Hier en daar worden opmerkingen geplaatst....
De opmerkingen van een forumgenoot geleuter noemen getuigt van weinig respect.
Sommige zouden eerst 5 minuten moeten nadenken voordat ze op de knop Verstuur drukken.
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
masterknauser
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 11 nov 2013, 15:04

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door masterknauser »

topic normen en waarden :-?
dit lid leest alleen nog maar .
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51263
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door Kroppie »

dat zal iemand die dat nodig heeft toch niet lezen.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door hwendt »

Tja Jos als je geleuter een ergernis vind wat zal je dan een sikkeneurig leven hebben.
Heeft nog nooit van een gewone man gehoord uit een volksbuurt die gewoon zijn eiken taal spreekt.
Ik ken namen die zo duur klinken dat ik al koude rillingen krijg als ik die naam zie staan..

Leut is lol hebben, leuteren is dus lollig met elkaar omgaan, Haal eens een bak koffie op een bouwplaats...
leer je ook wat er nog meer te koop is..

Zo ok heb 30 minuten gewacht, koffie wezen drinken en op de knop gedrukt..
Hugo die ook boodschappen doet bij de Acetion spreek uit Aceetion en Borderliner onder zijn naam gaat zetten.. klinkt wel denk ik.
Altijd dat gezeik van mensen die even moeten laten zien hoe netjes ze denken te zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik zal nog even een ergernis veroorzaken "GULPKNOOPJE '"
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door Premiumliner »

Aldus sprak de proleet. :mrgreen:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
johan1950
Berichten: 1377
Lid geworden op: ma 01 jul 2013, 13:01
Locatie: Oosten des lands

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door johan1950 »

@Premiumliner :thumbup:
Johan en Ina Gols
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51263
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door Kroppie »

over gulpknooppies, hebben ze een eeuw geleden ritssluitingen uitgevonden, komen er een stel modeeikels weer met knooppies, stelletje mafkezen.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
AadenAnke
Berichten: 13241
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door AadenAnke »

hwendt schreef:
za 24 nov 2018, 15:00

Pak ze in de portemonnee en dan zou ons rechtssysteem eindelijk eens aangepast moeten worden.
Ik zag van de week bij het TV pr-gamma Handhavers dat een man voor wildplassen en boete kreeg van 140 euro. Hij plaste in een dennenbos om de hoek van een mogelijk stroom huisje tussen de tralies door het bos in. Volledig onzichtbaar van de openbare weg. De man bleek een patiënt te zijn met begeleiding en was even aan de aandacht ontsnapt. 140 euro..... van een sloeber die amper fatsoenlijk te vreten heeft.

Kijk daar moet voor een 3 maal modaal verdiener 350 euro op staan en voor een 750 verdiener 25 euro..

Dan kun je de 52 procent belastinbox verdiener dan een boete geven die in % gelijk is als de man van de 750
Hugo
Hugo,
Daar was heel vroeger toch het zgn geldboete wetje voor. Recividisten die niet geraakt werden door de hoogte van de boete (toen Max 20.000 gulden) heb er al jaren niets meer van gehoord ben ook al jaren een sloeber en armoe zaaier :-B

Gr. Aad
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door blizard »

Volgende stelling:
"Ik betaal, dus ik mag vervuilen"
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80382
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door Dafluc »

Daar betaal je niet voor. Wel voor bijvoorbeeld het houden van een motorvoertuig, of voor het ophalen van het huisvuil. Maar er is in Nederland niemand die een 'ik-gooi-het-weg waar-het-mij-uitkomt-belasting betaald.
Afbeelding
Kees2
Berichten: 4326
Lid geworden op: za 22 apr 2006, 13:01
Locatie: Arnhem

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door Kees2 »

blizard schreef:
di 27 nov 2018, 10:08
Volgende stelling:
"Ik betaal, dus ik mag vervuilen"
waarom dit onderwerp is gestart,
je betaald niet en staat ook nog op privé terrein wat iemand belangeloos beschikbaar stelt,
en door misbruik de afvalbakken heeft weg gehaald,
en dan word het van kwaad tot erger,
en dan het gek vinden als camperplaatsen worden opgeheven
metatoon
Berichten: 9686
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door metatoon »

Even over het boete systeem
Loonsverhoging gaat normaliter in procenten.
Zouden boete''s ook moeten zijn.
Kan natuurlijk niet.Foei een beetje de kleine man groter maken .
Nooit niet.Op vlak dat geen modernisering.
Gewoon het verhaal aan houden van na de oorlog, iets met de burgemeester en pastoor.Wel mooi dat er tenminste een Hollandse cultuur een traditie veilig gesteld is.En zeg nou zelf daar gaat zelfs de multiculturele samenleving niet aan torsen .
:bang: :bang: :bang:

Gr. Toon
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: vervuiling camper(gebruiker)



Bericht door blizard »

Kees2 schreef:
di 27 nov 2018, 12:13
blizard schreef:
di 27 nov 2018, 10:08
Volgende stelling:
"Ik betaal, dus ik mag vervuilen"
waarom dit onderwerp is gestart,
je betaald niet en staat ook nog op privé terrein wat iemand belangeloos beschikbaar stelt,
en door misbruik de afvalbakken heeft weg gehaald,
en dan word het van kwaad tot erger,
en dan het gek vinden als camperplaatsen worden opgeheven
Je antwoord is zoals ik verwacht had, correct dus.
Mensen die dit doen, reageren niet, maar het gebeurt dus wel, en in stijgende aantallen.
Vandaar mijn "aangehaalde" stelling :-B
Plaats reactie