VVD wil kernenergie

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
mama
Berichten: 1851
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 20:06

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door mama »

Ze weten tegenwoordig wél hoe ze mensen-massa's kunnen manipuleren .
Was in het verleden iets moeilijker, maar ze slaagden er ook in .
Welke belangengroepen er achter zitten , zullen enkel later geweten zijn .
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door Cee Pee »

seth_space schreef:
za 16 mar 2019, 19:39
.......... Kennelijk is het gemakkelijker te geloven dan bewijs te erkennen
Ik heb nog geen spat bewijs gezien.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 433
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door FJM »

Het is inderdaad makkelijker om te ontkennen dan te erkennen:


Want klik hier:
https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentr ... erandering
En hier:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Klimaatverandering
En hier: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerp ... erandering
En hier:
....

En hier :
...
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51261
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door Kroppie »

paar dingen, hoeveel co2 uitstoot geeft het bouwen van een kerncentrale, hoeveel het winnen van de grondstoffen voor het bouwen, hoeveel het winnen van het benodigde uranium, hoeveel het verrijken van dat uranium, hoeveel het verwerken bewaren en bewaken van het afval, en zo zijn er nog wel meer haken en ogen aan kernenergie.
consuminderen is een beter optie denk ik .

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
mama
Berichten: 1851
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 20:06

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door mama »

Inderdaad kroppie , verminderen van verbruik .
Maar dat ziet niemand zitten , omdat alles is er op gericht is , om zoveel mogelijk te produceren , te verkopen , en verbruiken .
Vandaar dat ze een allesomvattende reden moesten hebben , en milieu is het toverwoord momenteel .
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51261
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door Kroppie »

tevreden zijn met wat je hebt, en niet steeds achter alles en iedereen aanhollen.

maar er word wel eens gezegd een tevreden mens is de pest voor de maatschappij, nou dat is dan maar zo.

zo lang men maar steeds meer wil zal het nooit beter worden/gaan .

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45205
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door thole »

We zeiden vroeger altijd een postzegelverzamelaar is een steunpilaar voor de kapitalistische samenleving, die is tevreden en komt niet in verzet ,maar dit terzijde.
Ook hier is een gebrek aan vertrouwen in de wetenschap, zijn er die denken dat de wetenschap niet tot nieuwe inzichten leidt, geloven niet dat de wetenschap constant in ontwikkeling is waardoor eerdere feiten door nieuwe worden achterhaald.
En ik geloof wel 97% van de wetenschappers wereldwijd die de huidige klimaatverandering aan de mens wijt en niet een handvol forumleden die klimaatontkenners zijn. Of een vleugelspelende, Latijns sprekende intellectueel die over anderen als elite durft te spreken. Ja, het zijn verwarrende tijden voor een hoop mensen :lol: :lol: :cheers: :cheers:
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door de Jonckheer »

seth_space schreef:
za 16 mar 2019, 19:39
Er komt weer een hoop nepnieuws en ontkenning voorbij.
Daar word je toch moedeloos van. Honderden geleerden worden door een vage twijfelaar aan de kant geschoven. Kennelijk is het gemakkelijker te geloven dan bewijs te erkennen :bang:
De vraag is wat is nepnieuws? Er zijn ook veel geleerden die er een andere mening op nahouden maar daar wil de linkse kerk niks van weten. Als iemand met andere bewijzen komt wordt ie constant in de rede gevallen en als een soort van idioot weggezet. Naar argumenten wordt niet geluisterd. Nee, we moeten geloven dat wij een eventuele opwarming veroorzaakt hebben terwijl dat allerminst vast staat. En natuurlijk gaan wij als stipje op de kaart de wereld redden. Nooit geweten dat Superman een Nederlander was . . :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45205
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door thole »

Nee, we moeten geloven dat wij een eventuele opwarming veroorzaakt hebben terwijl dat allerminst vast staat.
Volgens 97% van de wetenschappers wel.
Linkse kerk? Sinds wanneer zijn de VVD en Het CDA links?
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
johan1950
Berichten: 1377
Lid geworden op: ma 01 jul 2013, 13:01
Locatie: Oosten des lands

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door johan1950 »

Is natuurlijk wel het goedkoopste om de kop in het zand te steken en de 4% van de geleerden die de menselijke invloed op de opwarming ontkennen te geloven.
Johan en Ina Gols
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45205
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door thole »

Als het in jouw narrow mind past wel natuurlijk, ik zei het al, voor sommige mensen zijn het verwarrende tijden.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27445
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door Marco Polo »

Als een bepaalde denkrichting in je straatje past is het makkelijk kiezen :D
Ik heb een euro 5 en verdien mijn geld met het verstoken van verschrikkelijke hoeveelheden aardgas.
Ik ga voor klimaatontkenning :P :D
johan1950
Berichten: 1377
Lid geworden op: ma 01 jul 2013, 13:01
Locatie: Oosten des lands

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door johan1950 »

Ik heb een euro 5 en heb mijn geld verdient met het produceren en verkopen van miljarden m3 aardgas. Maar dat houdt niet in dat ik kortzichtig ben.
Ik heb al veel milieumaatregelen genomen omdat ik ervan overtuigd ben dat we op de huidige manier de wereld mooi naar de kl........ helpen.
Johan en Ina Gols
Will
Berichten: 3551
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door Will »

En ik geloof wel 97% van de wetenschappers wereldwijd die de huidige klimaatverandering aan de mens wijt
Daar moeten ze dan voor geleerd hebben :clap: ,ik zou niet weten wie anders de wereld aan verknallen is.
Maar ik heb zeker vertrouwen er in dat o.a. die zelfde wetenschappers en wij allen in toekomst de aarde schoner gaan maken.

Wat mij stoort is dat klimaat steeds meer een verdienmodel gaat worden zowel bij overheid als vanuit de markt.
Daar is misschien niks mis mee maar ik ben niet van plan om na 55 jaar arbeid een groot deel van mijn pensioen op te offeren aan die milieu drammers.

In Maastricht is er een beurs TETAF , 300 prive jets landen er de komende dagen in Maastricht.
Frans Timmermans heeft ook het goede voor met het milieu en deed een rondje Europa voor zijn voorzitterschap van Europa, niet met de trein of op de fiets maar per vliegtuig.
En wij maar zonnepaneeltjes en waterpompen installeren hoezo solidair of wat Rutte zegt we doen het samen.
Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Plaats reactie