Toiletvloeistof

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
RogierBorn
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 15 jul 2018, 10:55

Toiletvloeistof



Bericht door RogierBorn »

Ik heb zeer goede ervaringen met de toilet vloeistof van ADI NET Van Top Kleyn uit Spanje.
Weet iemand of dat in Nederland ook verkrijgbaar is.
myway
Berichten: 15460
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: Toiletvloeistof



Bericht door myway »

Daar hebben ze Google voor

Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Toiletvloeistof



Bericht door Bob Diesel »

reclame ::S
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Toiletvloeistof



Bericht door Kroppie »

RogierBorn schreef:
zo 15 jul 2018, 15:29
Ik heb zeer goede ervaringen met de toilet vloeistof van ADI NET Van Top Kleyn uit Spanje.
Weet iemand of dat in Nederland ook verkrijgbaar is.
waaruit bestaan die ervaringen? reuk oplossend vermogen ,reuk van zich zelf, prijs, verkrijgbaarheid, milieuvriendelijkheid enz, enz.
enkel zeggen zeer goede ervaringen mee zegt me niets, want ik ken u helemaal niet

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
fransien
Berichten: 117
Lid geworden op: di 09 feb 2016, 17:20

Re: Toiletvloeistof



Bericht door fransien »

Hij vraagt alleen of iemand weet of dat spul in Nederland te koop is .....
Gebruikersavatar
Frank1954
Berichten: 438
Lid geworden op: do 14 dec 2017, 12:50
Locatie: Lint (België)

Re: Toiletvloeistof



Bericht door Frank1954 »

Iedereen kiest natuurlijk een product om zijn/haar toiletcassette schoon te houden
En TS stelt een vraag zoals iedereen met als resultaat dat hij een antwoord zal krijgen.. :cheers:
Het gaat over dit product : http://caravanasturmo.com/es/banos/1050 ... ul-2l.html
Maar ik vrees dat het enkel in Spanje te koop zal zijn
Maar hebben wij in Nederland geen keuze genoeg... :roll:
En zijn deze producten niet allemaal een beetje hetzelfde inzake de samenstelling :roll:
Wij gebruiken Thetford groen 1,5L omdat je op héél wat plaatsen minder en minder dat blauwe spul nog mag gebruiken
Maar intussen hebben wij wél bij De Wit in promo hun eigen merk gekocht : https://www.dewitschijndel.nl/bardani-s ... ni%20green&
Goedkoper dan Thetford het doet zijn werk maar gebruiken wél de aangegeven hoeveelheid vermeld op de verpakking
Min. elke 2 dagen ledigen en goed spoelen is belangrijker dan uit te zoeken of een "ander" product van merk X of Y nu echt zoveel beter is
Op de vorige camper stond er nog een SOG maar voor de prijs van dit kleine ventilatortje kunnen we al aardig wat bussen kopen om onze cassettes netjes en reukvrij te houden
Festina Lente
Drie essentiële zaken voor geluk in ons leven zijn...
Iets te doen te hebben
Iets om van te houden
En, iets om voor te hopen
Pilote Galaxy G741C semi-automaat , 150pk, 4,5t, 2017
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Toiletvloeistof



Bericht door Aloys »

Nee, niet te koop in Nederland. Wel zat andere merken, die doen het ook allemaal goed.
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
RogierBorn
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 15 jul 2018, 10:55

Re: Toiletvloeistof



Bericht door RogierBorn »

Ik mag het voordeel genieten langer in Spanje te verblijven. Ik moet wel op de kleintjes letten. De wc is echter pas na een week vol. Bij alle andere merken gaat het met die warmte al na 2 dagen stinken. Met Adi net niet. Zo hoef ik veel minder vaak te veschonen. De helft goedkoper en beter voor het milieu.
Hartelijk dank voor alle antwoorden.
Ik heb net maar weer thetford gekocht.
Ik ga nu weer lekker genieten van de Nederlandse zon. 🌞😄
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Toiletvloeistof



Bericht door Bob Diesel »

Dus toch geen reclame :thumbup:
merken noemen bij een eerste posting :roll: vaak wel

geniet van de zon :cheers:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Eric van den Heuvel
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 01 feb 2013, 14:36
Locatie: 7383 Tormás Hongarije

Re: Toiletvloeistof



Bericht door Eric van den Heuvel »

Hallo, Omdat de door ons normaal gebruikte Aqua Kem Blue op was en we in Hongarije en andere Oostblok landen dit middel niet kunnen kopen hebben wij 2 flessen van het merk Camping Gaz Extract gekocht. Dit middel voldoet helemaal niet, zelfs bij niet bij dubbele of zelfs driedubbele hoeveelheid dan voorgeschreven. Het stinkt afschuwelijk al vrijwel direct na het 1e gebruik. Groet Eric
juanv
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 04 jul 2013, 22:02

Re: Toiletvloeistof



Bericht door juanv »

Wij gebruiken sinds enkele jaren Solbio een 100 % biologisch middel , welke dus perfect in elk toilet mag geledigd worden.
Is véél beter voor het milieu en wij zijn er heel tevreden over. :bow:
De wereld is als een groot boek, hij die niet reist, leest steeds dezelfde bladzijde !
Eric van den Heuvel
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 01 feb 2013, 14:36
Locatie: 7383 Tormás Hongarije

Re: Toiletvloeistof



Bericht door Eric van den Heuvel »

Bedankt voor de reactie. Het schijnt dat ik het hier kan kopen op 3 uur rijden, enkele reis. Maar toch bedankt. Eigenlijk wou ik alleen maar waarschuwen voor het zeer slechte product van Camping Gaz! Groet Eric
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Re: Toiletvloeistof



Bericht door reinolt »

Frank1954 schreef: Wij gebruiken Thetford groen 1,5L omdat je op héél wat plaatsen minder en minder dat blauwe spul nog mag gebruiken
Ik ben nog nooit een verbod op het gebruik van blauwe toiletvloeistof tegen gekomen.

Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
juanv
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 04 jul 2013, 22:02

Re: Toiletvloeistof



Bericht door juanv »

Eric van den Heuvel schreef:
zo 22 jul 2018, 10:44
Bedankt voor de reactie. Het schijnt dat ik het hier kan kopen op 3 uur rijden, enkele reis. Maar toch bedankt. Eigenlijk wou ik alleen maar waarschuwen voor het zeer slechte product van Camping Gaz! Groet Eric
Er bestaat ook nog zoiets als internet waarmee je kan bestellen en het produkt aan huis geleverd krijgen :bow:
Zie bvb:https://www.shopping4camping.be/
De wereld is als een groot boek, hij die niet reist, leest steeds dezelfde bladzijde !
Plaats reactie