Een nieuwe camper

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
AadenAnke
Berichten: 13238
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Een nieuwe camper



Bericht door AadenAnke »

Niets is zo veranderlijk als een mens, dus ook wij Een week geleden hadden we een aanbod voor een nieuwe bus en zocht ik leveranciers voor de meubel delen (zie ombouwen Peugot Boxer L4H2). Die kon ik niet vinden, die voldeden aan onze eisen uiterlijk en kwaliteit te samen. En nu hebben we gisteren een nieuwe camper gekocht. Een Fiat Ducato 130pk L4H2 Challenger. Die hadden we vorige week ook al gezien en we zatten te wikken en te wegen. Tijd gebrek om verder te zoeken naar meubels en de soms simpele opmerkingen van leveranciers, volgend jaar hebben we misschien tijd voor u. Nu de trotse eigenaars van ........ (Een naam moeten we nog verzinnen). Onze 32 jaar oude Tokkie, een MB307 gaan we eerst nog mee op vakantie naar het noord oosten van Duitsland en Polen, daarna een nieuwe eigenaar voor hem zoeken die hopelijk net zoveel plezier van hem gaat hebben als wij de afgelopen 4 jaar hebben gehad.

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80379
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Een nieuwe camper



Bericht door Dafluc »

Gefeliciteerd. Voor de nieuwe hebben we Show je camper.
En Tokkie kan na de vakantie op Te koop aangeboden Campers.
Afbeelding
AadenAnke
Berichten: 13238
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Een nieuwe camper



Bericht door AadenAnke »

Dank je Luc.
Show je camper dat is met foto gaat mij niet lukken! Is me al tig keer uit gelegd maar deze digitale klojo krijg het niet voor elkaar. Computers doen nooit wat ik wil. Heb je ooit dat filmpje gezien van die vent die toetsenbord en beeldscherm helemaal aan gruzelementen sloeg uit ergernis? Zover ben ik nog nooit gegaan maar vaak dicht tegen dat punt aangezeten :bang:
Wat betreft de verkoop van Tokkie, ze mogen hem nu wel kopen maar krijgen hem pas ergens rond de 25e :-B

Gr. Aad
Plaats reactie