Tijdelijke wijziging telefoonbundel

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door hwendt »

Telfort ervaring

Adverteren met de slogan dat je makkelijk je bundel kan wijzigen en verhogen als dat tijdelijk nodig is.Nou dat heb ik tijdens de vakantie gedaan. Had ik 1 gb aan internet op mijn Samsung leek het ons makkelijk om op vakantie daar 3 gb van te maken.
Na 3 maanden overwinteren zijn we weer terug in Nederland. 6 gb over gehouden, dus even naar de site en mijn abonnement weer terug zetten op 1 gb internet.
Was mijn rekening voor die tijd 29 Euro p/m en werd de rekening 41 Euro na de tijdelijke verhoging.. Volstrekt juist dus.
Wat scherts mijn verbazing dat na terug zetten op 1 gb werd de rekening 33.01 Euro.??????
Is dus 4 euro duurder dan mijn eerste abonnement van 29 euro
Natuurlijk bellen en het antwoord.
Ja mijnheer dan had u onze voorwaarden moeten lezen dar staat dat dus in. Alsof ik in Spanje deze bij mij heb.
Men maakt reclame met het gemak waarbij je kan verhogen en verlagen. Maar als je dat doet gaat men gelijk de opties en kortingen welke in de jaren dat ik deze provider heb gewoon opzeggen
Tevens geld dit ook voor mijn vrouw welke het zelfde dus overkomt./
Ik vind het diefstal ik vind dit misleiding en je dan verschuilen achter de voorwaarden. In de reclame voor dit wijzigen wordt hier totaal niet over gesproken en nu achteraf roepen over de voorwaarden.

Totale verhoging bijna 100 euro per jaar voor onzer beide telefoons.

Hugo
Gebruikersavatar
trevE
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 19:35
Locatie: De Kempen

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door trevE »

Abonnement opzeggen en overstappen naar een andere provider....bijvoorbeeld Simyo....ben dik tevreden met mijn 300 belminuten en 4 GB internet voor maar €16,00 per maand wat komende maand gratis verhoogd gaat worden naar 600 belminuten en 8 GB omdat onze internetprovider Ons Brabant Net is overgenomen door KPN.

trevE....Evert
Gebruikersavatar
vim
Berichten: 1089
Lid geworden op: zo 10 okt 2004, 11:47
Locatie: ff onder rotterdam

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door vim »

En ik bel nog steeds via simpel voor € 2,50 per maand
Adriatik Vision 1 707 SG metallesderopenderaanenderinenderachter
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door KTManiac »

Lijkt me weinig relevant in dit topic....
Je hebt dan de minimale bundel met geen (of vrijwel geen, 250Mb of zo) data.

Hugo, iig bedankt voor de waarschuwing. Ik ga straks tijdens de vakantie ook m'n databundel wat ophogen maar zal iig eerst even kijken of er geen addertjes onder het gras zitten bij weer terugzetten naar de 'normale' 2Gb bundel.
Is overigens wel een andere provider.
Laatst gewijzigd door KTManiac op do 31 mei 2018, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1793
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door doov »

Klagen, klagen , klagen.
En dat over zaken die je ook van te voren kan uitzoeken.
En misschien ook wel zelf kan bedenken.
De marketeers van een bedrijf doen hun werk en weten hoe ze de boel in de markt moeten zetten. En de juristen evenzo en die weten hoe ze het onderste uit te kan kunnen halen van diezelfde markt.
Van de consument mag verwacht worden dat ie het onderscheid weet te maken tussen de marketeer en de jurist.
Voortaan eerst lezen en dan pas doen.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Kroppie »

+1 :thumbup:

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door blizard »

Toch krijg je wel eens wat los bij de servicedesken.
Gewoon dreigen is vaak al voldoende om een betere deal te krijgen.
Ik hab bij KPN Spotfy erbij, en een medewerker probeerde me eraf te praten, mooi niet...
"Meneer u blijft uw spotify behouden, en we maken een nieuw veel gunstigere abbo"
Je raad het al: Toen hij inging, was mijn spotfy vertrokken.
Ik bellen, ja meneer, dat had die medewerker nooit mogen toezeggen, want dat kan helemaal niet.
Ik zei: draai maar terug: ook dat kon niet.

Dus kreeg ik 5 euro extra korting, en mijn vrouw ook, zo was het weer gratis...
Melis1
Berichten: 583
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 23:14
Locatie: waar het goed toeven is

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Melis1 »

Hugo, als de mogelijkheid er is, overstappen naar een andere provider.

Wij zelf hebben een Vodafone-abonnement (en zijn ook Ziggo-klant), betalen € 23.- per maand. Met 40GB (waarvan 20GB te gebruiken in wat Vodafone de EU-landen noemt, wat meer landen zijn dan de EU), en een aantal belminuten die je nooit op krijgt, ook te gebruiken in het buitenland. Er is alleen een beperking van het bellen vanuit Nederland naar het buitenland.

Maar zo zullen er ook wel andere providers zijn met inmiddels een betere aanbieding dan jij hebt. Contact opnemen met een andere provider en onderhandelen over de prijs of het pakket wil ook nog wel eens lonen ......
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door hathi »

Dus de les is,als je het nog niet door hebt,nooit veranderen( Indien tevreden)ook niet als je Abo afloopt,niet reageren,en zeker niet willen verlengen,het kost je Altijd meer,dan Nu,en men is ver plicht om je oude Abo door te laten lopen,voor de oude prijs,mijn Abo (2jaar) loopt nu al 4 jaar voor deprijs van 4 jaar geleden
Hans
Gebruikersavatar
LMC591A28JTD
Berichten: 936
Lid geworden op: do 23 aug 2012, 7:21

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door LMC591A28JTD »

NU bij simpel: onbeperkt bellen met 500 SMSjes en 5GB voor € 10 per maand en zelfs de eerste 6 maanden voor € 1 per maand. € 20 afsluitkosten.
Als je alles optelt (€ 206) en deelt door de 24 maanden contractperiode dan kost dat abonnement nu dus € 8,58 per maand. De TS heeft dus wel een extreem duur abonnement bij zijn provider.

Telefoonabonnementen worden goedkoper in een tijd waarin alles duurder wordt want alle providers verhogen de bundels en verlagen de prijzen.
Mercedes-Benz V-220 Marco Polo 163 pk 06-2019 Type 447 klik voor foto's
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door hwendt »

Mijnheer Doov ik weet niet waar uw inkomen vandaan komt, maar bijna 75 euro per jaar voor mij en mijn vrouw verhogen is diefstal als je niet de gevolgen kenbaar maat. Maar wel de mogelijkheid dik vet beschrijft. hangen maar als er voor mijn neus de twee onderstaande berichten staan dan is het toch duidelijk niet.

Wist je dat?
Met de Mijn Telfort app pas je zelf eenvoudig je abonnement aan zoals jij wilt. Je kunt altijd bij je facturen. En je hebt inzicht in je verbruik, zodat je precies weet wat je nog hebt. Zo weet je altijd waar je aan toe bent. Je kunt de app gratis downloaden voor Android en iPhone.
Download voor Android

Abonnement wijzigen
Heb je de komende periode meer belminuten of MB’s nodig? Of juist
minder? Dan kun je hier makkelijk je abonnement wijzigen. Je kunt
daarna ook weer terug naar je oude bundel. Je mag 1 keer per
maand je abonnement wijzigen.
Als je een bundel helemaal uitzet, dan raak je eventuele
meegenomen minuten en/of MB’s van vorige maanden kwijt. In alle
andere gevallen neem je je minuten en/of MB's gewoon mee.


Het is toch duidelijk dat ik mijn bundel mag verhogen en verlagen.
Om later met algemene voorwaarden aan te komen noem ik minimaal misleiding. Ik heb 25 pagina,s doorgelezen en er staat niets.
Wel op een pagina van nieuwe aanbiedingen staat dat bij wijziging van de bundel de mogelijkheid bestaat dat een eerder gedane aanbieding vervalt.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door hathi »

Hugo,het is de huidige tijd,van snelle jongens (managers) die het niet zo nauw nemen,Met de waarheid,waar vlug Geld verdienen voorop staat,en reclame maken ,Met een waarheid,van net op het randje ,voor tweeerlei uitleg vatbaar,ook niet mijn wereld,maar je ziet,en hoort het dagelijks,ook in de politiek,of bij de reclame op TV,op deze wereld,lijkt Geld verdienen,belangrijker,verworden,dan de mensen,die er leven,en (normaal) voor diegene,die niet beter weten,maar het is opletten : iedere dag weer :oops:
Hans
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Dafluc »

Ja, iedereen is corrupt, alles is verrot en ze willen je constant bedonderen.
Hou vooral die keurmeesters in de gaten :wtf: :shifty: :yawn:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10098
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Peter LMC »

De kracht van reclame is het herhalen.
Als we maar dikwijls genoeg roepen dat het goedkoper/beter of zo is dan geloven we dat allemaal.
Ook al is het niet waar. :-B
Plaats reactie