Tijdelijke wijziging telefoonbundel

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51272
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Kroppie »

welk bedrijf doet wel eerlijk zaken wat dat betreft .?

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80392
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Dafluc »

JoopBrekken schreef:
di 05 jun 2018, 14:40
FuP is heel iets anders als minimale eisen van EU, en niet iedereen had door dat je maar 2 mnd achter elkaar buiten NL zonder extra kosten je telefoon kan gebruiken dus waarom die opmerking nu weer nodig is begrijp ik niet.
Omdat "Als je tijdens een periode van vier maanden méér tijd in het buitenland doorbrengt dan in Nederland en méér verbruik vertoont in het buitenland dan in Nederland, sturen we je een sms-bericht met het verzoek je roaming gedrag aan te passen".
Toch echt precies hetzelfde is als
"Voor wat betreft die 4 maanden, je moet dan dus de meeste tijd in NL zijn, dus maximaal 2 mnd in EU en dan minimaal 2 mnd in NL, en ook moet je dan in NL meer data verbruiken".

Alleen is het laatste een moeilijkere omschrijving wat mij betreft. Daarom dus.
En verder lijkt het mij ook prima dat Hugo hiermee nog eens wijst op gevolgen waar je misschien niet bij stil staat vooraf.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4257
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door JoopBrekken »

Kroppie schreef:
di 05 jun 2018, 15:50
welk bedrijf doet wel eerlijk zaken wat dat betreft .?
jos
Niet iedereen en elk bedrijf is eropuit om valse verwachtingen te wekken. Als je daar wel vanuit gaat dan moet je dus alles en iedereen wantrouwen. Geen leuk leven lijkt me. Als je voorzichtig bent maar niet alles wantrouwd dan wordt je soms belazerd, en daar mag je dan best boos om zijn.
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door iSonic »

Dat komt omdat we in een maatschapij leven waar veel (grote) bedrijven hele mooie mission statements hebben over hoe ze waarde toevoegen maar eigenlijk is het doel zoveel mogelijk geld binnen harken. Dat is conflicterend en dan krijg je zulk soort situaties.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door hathi »

hathi schreef:
vr 01 jun 2018, 21:28
Hugo,het is de huidige tijd,van snelle jongens (managers) die het niet zo nauw nemen,Met de waarheid,waar vlug Geld verdienen voorop staat,en reclame maken ,Met een waarheid,van net op het randje ,voor tweeerlei uitleg vatbaar,ook niet mijn wereld,maar je ziet,en hoort het dagelijks,ook in de politiek,of bij de reclame op TV,op deze wereld,lijkt Geld verdienen,belangrijker,verworden,dan de mensen,die er leven,en (normaal) voor diegene,die niet beter weten,maar het is opletten : iedere dag weer :oops:
Gelukkiig,,zijn er meerdere,die mijn mening delen,maar je kan er natuurlijk ook een andere uitleg aan geven,en commentaar krijgen het lijkt wel een telefoon Abo :cheers:
Hans
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door hwendt »

:cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

Ach hoe goed je het ook bedoeld, maakt niet uit het zal wel aan jezelf liggen....in plaats van bedankt voor de tip..

Bedankt Hans.. wij zijn ook de oude stompen dus we kennen de pappenheimers.. :clap: :clap: :clap: :cheers: :cheers:

Hugo.
Gebruikersavatar
NAWM
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 10:59
Locatie: Hilversum

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door NAWM »

Vraagje:

Wij gaan langer dan 4 maanden weg uit Nederland. Om de boete van langer weg te ontlopen zetten we in de ene telefoon de internet uit en op de andere de hotspot aan. En na 2 maanden draaien we Het om.
We verbruiken dan per telefoon dan maar 2 maanden "internet buitenland".

Gaat dat lukken zonder boete?
Gebruikersavatar
integraal
Berichten: 124
Lid geworden op: za 20 sep 2008, 20:28

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door integraal »

Met jouw oplossing gebruik je dus binnen de vier maanden meer internet in het buitenland (2 maanden) dan in Nederland (2 maanden). Dus ......

De enige oplossing lijkt mij dan de telefoon helemaal uit te hebben i.p.v. alleen internet. Dan kunnen ze niet zien dat je in het buitenland bent.
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Jan en Simonne »

Is er niet een sim only te vinden, waar je zonder abo alleen maar hoeft te betalen, wat je verbruikt?
Dan zou je die erbij kunnen nemen.
Of moeten we dan weer terug naar het systeem van elk land een eigen kaartje met dongel? :-?
Ik was net blij, dat we daar van af waren.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
bently
Berichten: 2459
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 10:52
Locatie: Wijlre

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door bently »

Wij gaan dan na +/- 3 maanden weer een simcard halen bij een Orange winkel welke je na een maand eventueel weer kunt opladen. ( inderdaad zoals het voorheen was ) :bang:
Groeten, Henk Geurts

Hymer Tramp 654 SL - Fiat Ducato 250 - 2.3 Multijet - 157 pk - 2008

http://mooimooimoi.blogspot.nl/

http://mooimoimooi.blogspot.nl/
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Jan en Simonne »

Ik denk inderdaad, dat er niets anders op zit. :(
Dan doe ik Frankrijk wel met mijn eigen bundel, want ik vind het daar gewoon veel te duur.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4257
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door JoopBrekken »

Als je aan 67Mb per dag ( dat is 2 Gb per mnd ) genoeg hebt zou je bij Bliep kunnen kijken.
Die bundel kan je per dag aan of uit zetten voor 0,50€
Als je niets gebruikt kost het ook niets. Bellen kost ook maar 5 ct./min.
https://www.bliep.nl/main
Laatst gewijzigd door JoopBrekken op do 14 jun 2018, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door MonRoe »

wij hebben een prepaidkaartje van vodafone en die gebruik ik max 3x per jaar een maand. we betalen dan voor een maand 15 euro en heb dan 3GB. deze maand is er een actie en hadden we de dubbele data voor hetzelfde bedrag.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Reny
Berichten: 5112
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 16:57
Locatie: Heerhugowaard

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Reny »

Ik heb bij Simyo een maandabonnement genomen. 100 minuten bellen/sms en 8 gb data voor 17 euro per maand (en 14 euro aansluitkosten) op 4g. Na een maand weer uit te zetten. Ik heb gebeld en ik kon het onmiddellijk in het buitenland gebruiken geen restricties zei de beste meneer. Ik ga maar een maand weg en zeg het daarna dus af.

Ik heb normaal gesproken telefoon en data via mijn werk, maar dat doet het alleen in Nederland, ik moet dus wel iets aparts voor het buitenland verzinnen. Er zijn goedkopere maandabonnementen zoals Ben maar daar moet je of 100 euro borg betalen of pas na 2 maanden naar het buitenland gaan.
Afbeelding
Plaats reactie