Tijdelijke wijziging telefoonbundel

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Jan en Simonne »

Het forum verandert zeker, net zoals de hele wereld.
Het is tegenwoordig alleen nog maar ikke, ikke, ikke.

De saamhorigheid, die we hier vroeger hadden, is totaal verdwenen.
Ik persoonlijk vind dat erg jammer.

Al die leuke weekenden, waarin we pret hadden, maar ook vooral serieus bezig waren (wie weet het navigatie weekend nog?).
Maar ook samen naar trieste gebeurtenissen, zoals begrafenissen.

Ik snap helemaal, wat Hugo bedoelt.
Ik kan me heel goed voorstellen, dat hij zich benadeeld voelt.

Maar wat ik niet snap, is dat hij beschimpt moet worden, omdat hij niet meer geld wil uitgeven, dan nodig is.
Hebben jullie echt allemaal zo'n goed gevulde beurs?
Dan mag je je gelukkig prijzen.
Maar er zijn ook mensen, voor wie elk dubbeltje er eentje is.

Dringt dat wel eens door, tot die mensen, die hier maar doen, alsof ze met geld lopen te smijten?
Dat er ook een hele grote groep is, die door zuinig te leven en veel sparen toch nog kunnen genieten van hun camper?

Het zou zo leuk zijn, als mensen eens na zouden denken, voordat ze maar wat op het forum plempen.
Gewoon een beetje invoelingsvermogen tonen.
Maar het gemiddelde EQ ligt niet hoog hier, dat heb ik allang gemerkt.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door iSonic »

Ik begrijp de frustatie bij hwendt. Echter zijn bewoording waarin hij zich uit vind ik ongepast. Het wordt vermeld en hij heeft ongetwijfeld ergens de voorwaarden moeten accepteren. Het is dan zeker balen maar grotendeels ook zijn eigen fout. De aangeboden oplossing van telfort vindt ik dan ook erg netjes.
Bert
Berichten: 1153
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:52
Locatie: Europa
Contacteer:

Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Bert »

Aloys schreef:
Als tip voor Hugo: er zijn wel goedkopere abonnementen die meer geven voor minder geld. Femma en ik zitten bij T-Mobile, samen
met nog een paar familieleden krijgen we daar als 'vriendengroepje' elk € 5,00 korting in de maand.
Femma heeft onbeperkt bellen en sms'sen en 5GB internet, € 15,00 per maand. Ik heb 10GB per maand en betaal € 20,00. We
hebben ons daar prima mee gered, de afgelopen maand in Frankrijk.
Ik heb dat abb ook. Maar eind februari is dat veranderd, nu moet je op hetzelfde adres wonen.


Bert
Gebruikersavatar
bently
Berichten: 2459
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 10:52
Locatie: Wijlre

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door bently »

En wij hebben ook die 10 GB p/m bij t-mobile.
Na de overwintering in Spanje krijg je dan een mail waarin staat dat je meer hebt gebruikt dan in Nederland. En bij vervolg kan een bijbetaling van 7,26 euro per GB in rekening gebracht worden !
Kijk voor meer informatie op ; www.t-mobile.nl/eU-roaming
Dat wordt je ook niet verteld als je dat Abbo afsluit. We hebben het wel extra gevraagd voor internet in buitenland .
Groeten, Henk Geurts

Hymer Tramp 654 SL - Fiat Ducato 250 - 2.3 Multijet - 157 pk - 2008

http://mooimooimoi.blogspot.nl/

http://mooimoimooi.blogspot.nl/
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Jan en Simonne »

Ik had precies hetzelfde.
En ook ik heb voordat ik wegging exact datzelfde gevraagd.
Er is mij toen verzekerd, dat ik daar geen last van zou hebben, want "10 Gb is 10 Gb en op is op".
Daar kon ik mee leven.
Ik begon die SMS-jes ook te krijgen.
Toen ik daarover belde, begonnen ze opeens te praten over Fair Use Policy.
En je doet er geen ene moer aan... :twisted:
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
bently
Berichten: 2459
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 10:52
Locatie: Wijlre

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door bently »

Ja, ze mogen dat van Europa krijg je als antwoord en daar houden ze zich aan.
Het rare daarvan is als we thuis zijn gebruiken we de WiFi van Ziggo, dus weinig of geen gebruik in Nederland. En bellen deden we ook maar sporadisch in het buitenland .
Zit nu maar 1ding op. Die 10 GB van deze maand erdoor jassen zodat we ook gebruik in Nederland kunnen aantonen :bang:
Groeten, Henk Geurts

Hymer Tramp 654 SL - Fiat Ducato 250 - 2.3 Multijet - 157 pk - 2008

http://mooimooimoi.blogspot.nl/

http://mooimoimooi.blogspot.nl/
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Jan en Simonne »

:lol:
Daar zijn wij ook mee bezig... :D
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Cee Pee »

Daarom heb ik het vaste internet en de vaste telefoon er helemaal uitgeknikkerd.
En al een paar jaar Vodafone Red Super, €31,= voor 20Gb en onbeperkt bellen en smsjes red ik het thuis prima mee en ook onderweg nergens problemen.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Premiumliner »

Ik vind dat hwendt volkomen gelijk heeft! Ik heb de app van telfort uitgebreid bekeken en kan dit daar nergens vinden.
Aanpassingen van prijzen dienen wat mij betreft bij het verhogen/verlagen van abonnementen duidelijk en helder voor de abonneete worden vermeld.
Telfort slaat hier dus duidelijk de plank mis!
Wellicht is er een geschillencommissie waar hwendt zijn beklag kan doen, want voor dergelijke bedragen naar de rechter stappen maakt de lak duurder dan de brief. En.... de provider weet dat ook!

Ik heb zelf jaren geleden een akkefietje gehad met GSM-topdeals. 50% korting op je T-Mobile abonnement. Een e-mailbevestiging daarvan ontvangen.
Vervolgens werd wel het volle abonnementsgeld afgerekend. Omdat mijn laptop kapotging was ik ook de bevestigings e-mail kwijt. Bij T-Mobile ontkende men dat ik 50% korting kreeg omdat ik het abonnement via GSM-Topdeals had afgesloten. Voor de goede orde, deze twee bedrijven zijn aan elkaar gelieerd!
Ik heb toen nog aan T-Mobile gemeld dat ALLE, via GSM-topdeal, afgesloten abonnementen met korting werden afgesloten, maar nee hoor, ik moest maar bewijzen dat IK ook die korting had gekregen!
Ongeveer een halfjaar later vond ik de mail na een account synchronisatie (die stond standaard uit op mijn mobieltje en ik zette hem per ongeluk aan; meer dan 700 mailberichten bleken op de server bewaard te zijn :-B ) het onderhavige bericht terug en heb dat natuurlijk direct naar T-Mobile toegestuurd. M'n teveel betaalde abonnementsgeld kreeg ik direct teruggestort en het abonnement werd aangepast.
Bij een looptijd van 24 maanden en € 30.- maand scheelde dit toch zo'n €360.-
Excuses heb ik evenwel nooit gehad!!!
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51275
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Kroppie »

het enige doel van een onderneming is : datgene wat er in jouw portemonnee zit zo snel mogelijk in die van hun zien te krijgen, houd dat in het achterhoofd.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80393
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Dafluc »

Alsof er hier iemand voor niks werkt :roll:
Wij moeten rekening houden met de lege beurs van sommige camperaars. Maar verdienen mag ook al niet. Gaat weer lekker zo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51275
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door Kroppie »

verdienen mag gerust maar hoeveel en de manier waarop, en door in je achterhoofd te houden wat het doel is ben je wat scherper op z.g.aanbiedingen.

there ain,t no such thing as a free lunch.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1804
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door doov »

Inmiddels lijkt dit wel een aflevering van Kassa of Radar.
Programma´s met louter uitingen van zelfbeklag en het eenzijdig afbranden van bedrijven.
En als zo´n bedrijf eens de moeit neemt om een woordvoerder tekst en uitleg te geven, dan wordt hij bestookt met suggestieve vragen.
Nooit, maar dan ook echt nooit, wordt de klager gevraagd om eens aan zelfreflectie te doen.

En waar gaat het over? Over een paar luizige tientjes per jaar.

Ennuh meneer Hugo, waar haalt u het vandaan dat ik Mijnheer Doov ben?
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Tijdelijke wijziging telefoonbundel



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op ma 30 okt 2023, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie