Volgens mij gaat het om het principe. Een aanbieding doen maar dan wel met onlogische voorwaarden in kleine lettertjes die niemand leest en al helemaal een buitenlander niet. Wij hadden daar afgelopen weekend ook mee te maken. Gaan we naar Leenbakker voor een louche set omdat ze adverteren met gratis bezorgen (normaal €45). Komen we daar, zoeken er een uit en wordt ons verteld dat ze niet op een camping bezorgen want daar kan die wagen niet komen. O, maar die grote diepladers met een nieuw chalet wel dus dan vraag ik mij af of ze misschien met een LZV komen bezorgen? Vergeefse moeite, ze weten niet wat een LZV is. Dus het ding maar in de Dacia, die gelukkig groot is dus dat paste. Je wordt dus weer blij gemaakt met een dode mus. Ik kon ook geen €45 korting krijgen, wat wel normaal zou zijn geweest. We kunnen niet bezorgen en dat terwijl Coolblue dat gewoon wél doet, die zijn een stuk vakkundiger en minder stram en véél klantvriendelijker, dat is duidelijk.
Maar och, laten we het er maar weer een keer over hebben dat opschenken vele malen beter is dan Senseo of Nespresso. Per slot van rekening hebben we het daar nog maar weinig over gehad.