'Discriminatie' Nespresso

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Discriminatie Nespresso



Bericht door de Jonckheer »

doov schreef:
wo 28 mar 2018, 11:32
Wow, 20 eu gekort op je vakantiebudget................
Schande.
Ik zou verhaal gaan halen bij de EU.
Die weten wel raad met zo´n Spaans varkentje.
Volgens mij gaat het om het principe. Een aanbieding doen maar dan wel met onlogische voorwaarden in kleine lettertjes die niemand leest en al helemaal een buitenlander niet. Wij hadden daar afgelopen weekend ook mee te maken. Gaan we naar Leenbakker voor een louche set omdat ze adverteren met gratis bezorgen (normaal €45). Komen we daar, zoeken er een uit en wordt ons verteld dat ze niet op een camping bezorgen want daar kan die wagen niet komen. O, maar die grote diepladers met een nieuw chalet wel dus dan vraag ik mij af of ze misschien met een LZV komen bezorgen? Vergeefse moeite, ze weten niet wat een LZV is. :lol: :lol: Dus het ding maar in de Dacia, die gelukkig groot is dus dat paste. Je wordt dus weer blij gemaakt met een dode mus. Ik kon ook geen €45 korting krijgen, wat wel normaal zou zijn geweest. We kunnen niet bezorgen en dat terwijl Coolblue dat gewoon wél doet, die zijn een stuk vakkundiger en minder stram en véél klantvriendelijker, dat is duidelijk.

Maar och, laten we het er maar weer een keer over hebben dat opschenken vele malen beter is dan Senseo of Nespresso. Per slot van rekening hebben we het daar nog maar weinig over gehad. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Discriminatie Nespresso



Bericht door KTManiac »

de Jonckheer schreef:
wo 28 mar 2018, 14:05
Gaan we naar Leenbakker voor een louche set omdat ze adverteren met gratis bezorgen (normaal €45).
Dat verklaart het denk ik..... een lounge set hadden ze wel bezorgd waarschijnlijk. :wink: :-B
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Discriminatie Nespresso



Bericht door Dafluc »

Hijsleuk :mrgreen:
Zolang je niet weet wat de reden is achter die voorwaarde kun je ook niet beweren dat hij onlogisch is. Misschien heeft het bedrijf wel te maken met regel- of wetgeving waaraan het zich moet houden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1793
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Discriminatie Nespresso



Bericht door doov »

de Jonckheer schreef:
wo 28 mar 2018, 14:05
Volgens mij gaat het om het principe.
Ik ben uit principe tegen principes.
Mij pakken ze dus niet.
de hoekies
Berichten: 6025
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 19:08
Locatie: Best (NBr)
Contacteer:

Re: Discriminatie Nespresso



Bericht door de hoekies »

Wij hebben vorige week een nieuwe Dolce Gusto gekocht en kregen € 30,- korting na inlevering van een oud apparaat ( actie bij Blokker) en na het opsturen van je kopie van je kassabon €20,- korting op de kuipjes voor de Dolce Gusto en dit is een actie van Dolce Gusto.
Je wordt er niet rijk van maar het is wel een Nederlands "gevoel :-B :-B :lol3: :bow:
Met vriendelijke groeten / مع تحياتي /With best regards / Mit herzlichen Grüßen, / 敬具,
Peter
Nu met Mazda CX 5 2.0 Luxery uit 2022 met Hobby 495 UL Excellent
TomTom Europe TRUCK 1045 10005 ( thanks Bob)
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Discriminatie Nespresso



Bericht door de Jonckheer »

KTManiac schreef:
wo 28 mar 2018, 14:11
de Jonckheer schreef:
wo 28 mar 2018, 14:05
Gaan we naar Leenbakker voor een louche set omdat ze adverteren met gratis bezorgen (normaal €45).
Dat verklaart het denk ik..... een lounge set hadden ze wel bezorgd waarschijnlijk. :wink: :-B
:lol3: :lol3: :thumbup: :mrgreen:
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Discriminatie Nespresso



Bericht door Premiumliner »

de Jonckheer schreef:
wo 28 mar 2018, 11:24
Je hoeft er niet van te houden maar het blijft een misselijke streek. Net zo idioot dat je een tegoedbon kunt krijgen als je iets terugbrengt ipv je geld terug. Dat doen ook nog steeds veel bedrijven. Reden waarom ik dat soort tenten mijd als de pest. Het is verwerpelijk en absoluut klantonvriendelijk dat soort uitwassen.
Nooit meer naar de Action dus!!!!! :lol3: :cheers: :wave:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: 'Discriminatie' Nespresso



Bericht door de Jonckheer »

Dat slaat compleet nergens op en is gewoon niet waar want daar krijg je gewoon je geld terug als je iets komt terugbrengen. Net zoals bij Aldi en Lidl trouwens.
isoplus
Berichten: 6339
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: 'Discriminatie' Nespresso



Bericht door isoplus »

Om woorden als discriminatie en uitwassen te gebruiken bij een klantonvriendelijke behandeling gaat wel erg ver voor een beetje koffie. Maar dat is mijn mening en gelukkig hoef je je daar niets van aan te trekken
Gebruikersavatar
BeakerFlo
Berichten: 247
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 22:03
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: 'Discriminatie' Nespresso



Bericht door BeakerFlo »

Discriminatie is; "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen"
Ik weet niet of een voordeel actie beperken tot een land een kwestie is van discriminatie, geen idee of het onrechtmatig is.

De Deen, supermarkt hier, had gister een lokale actie regio Heerhugowaard. Een krat Amstel tegen %50 korting. In Assendelft gelde deze korting niet. Is dat dan discriminatie? Valt een beetje in dezelfde categorie.

Je had inderdaad wellicht in de actie-voorwaarden kunnen lezen dat het enkel voor Spaanse ingezetenen was.
Ik ben er een beetje op tegen dat we tegenwoordig grote woorden gebruiken; discriminatie, racisme, facisme, nazi. Voor kleine dingen als dit. Dat lijkt alsof de woorden een beetje aan hun oorspronkelijke kracht verliezen. We begin al standaard met krachttermen te "schreeuwen" om aandacht voor onze problemen te krijgen, waarom? Bang om niet gehoord te worden?
groet, Floris!

rondreizend in een VW Bus T3 Syncro uit 1988 afgewisseld met een Land Cruiser 90 met een daktent.
Meer over mijn bussen: http://beakerbus.nl
saagstree
Berichten: 1752
Lid geworden op: zo 16 jul 2006, 12:26
Locatie: maarssen

Re: 'Discriminatie' Nespresso



Bericht door saagstree »

Ik heb me al afgemeld maar als Topic starter wil ik nog één maal reageren.
Bij de Media markt sprak de verkoper Engels en een vrouw met Nespresso oudfit waar je de koffie van hun kon proeven promoten de actie en vertelde ons waar de winkel precies was in de stad waar we de bon konden inleveren maar de bon was in het Spaans dus voor ons niet te lezen maar je mag er dan toch van uitgaan dat deze actie ook voor ons geld wand zij hoorde toch dat wij niet uit Spanje komen.
In de winkel spaken ze ook Engels dus een taal probleem was er niet.
Oke als er mensen zijn die zich storen aan het woord discriminatie sorry hier voor maar bij ons kwam het wel zo over.
En het gaat niet om die twintig euro maar de koffie apparaten zijn hier al 20 tot 30 euro duurden dan in Nederland dus dachten wij met die korting weer gelijk aan de prijzen in Nederland te zijn.
Van mij mag er een slotje op dit topic.
geniet van elk vrij uurtje
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: 'Discriminatie' Nespresso



Bericht door hathi »

Trek gewoon een lijn,en standaard conclusie,en dat geld in 99% van de gevallen,als er ergens Korting gegeven word,meteen achterdochtig worden,want dat bestaat niet, alleen, bij oude voorraad , oude Modellen,bijna over de datum,Te hoog geprijst,dan elders, Artikel loopt niet,of kleine letters/voorwaarden,en zo kan ik nog wel even door :bang:
Hans
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31861
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: 'Discriminatie' Nespresso



Bericht door Bob Diesel »

Ik dacht :bang: discriminatie
Zwarte koffie
Of koffie verkeerd
Cafe au lait
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Plaats reactie