Travellife camperhoes...

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Markenmies
Berichten: 209
Lid geworden op: di 30 mei 2017, 9:34

Travellife camperhoes...



Bericht door Markenmies »

Eind vorig jaar een travellife hoes aangeschaft, maar de kwaliteit valt me zo tegen dat ik anderen wil waarschuwen...
Tijdens de laatste storm zijn er verscheidene snelsluiters van het doek afgescheurd, zodat de hoes zowat van de bus geblazen werd.

Maar zelfs afgelopen week bleek de wind te sterk voor de resterende snelsluiters waarmee je de hoes onder de camper door kan vastlussen, zeg maar...Deze zijn er nu bijna allemaal afgescheurd.
Heb via de kampeerdump, waar ik 'm gekocht heb goede service gekregen want ze gaan 'm vervangen, maar op de vraag of de fabrikant rekening gehouden heeft met mijn opmerking m.b.t. de slechte bevestiging werd nu gezegd, voor die ene klacht....gaan ze dat echt niet aanpassen...

Vandaar mijn angst dat het dezelfde kwaliteit zal zijn als diegen waar de sluitingen zomaar vanaf scheuren...

Als de camper ergens windstil weggezet kan worden, zal ' ie best voldoen, maar zo buiten in weer, en wind; echt niet! Pas dus op....
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Travellife camperhoes...



Bericht door hathi »

Je zegt het zelf al een Camperhoes is om de Camper zuiver te houden,maar niet in de storm,,Met als resultaat ,zoals je aangeeft,ook in de Wind is niet aan te bevelen ,de hoes zal over de lak schüren,en de lak,na verloop van tijd matteren,of erger ,afslijten,als het flink waait
Hans
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: Travellife camperhoes...



Bericht door blizard »

Met zo'n sterke wind waaien zelfs schuttingen om, vooral als het oosten komt, de meeste wind is vanuit het westen. Als zo'n doek bol gaat staan, kan zelf je camper wegwaaien.... :-B
Ik zou er een paar spanbanden (voor een paar euro bij de A**ion) bij om gooien om de zaak te stabiliseren.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6052
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Travellife camperhoes...



Bericht door TestCase »

Ik heb er een lijntje, 30meter bij de Lidl, een paar keer omheen geslagen. Als ex zeiler weet ik hoe de wind omgaat met dekkleden.

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
AbelWei
Berichten: 198
Lid geworden op: di 15 jun 2010, 3:55

Re: Travellife camperhoes...



Bericht door AbelWei »

We hebben ook een travellife camperhoes (camper 7m) gekocht vorig jaar. Gelukkig hebben we geen probleem ermee gehad door het wind. De camper stond wel beschut.

De werking van de hoes is wel beter dan die van Carpoint. Het houdt regen buiten en heb geen last van vocht onder de hoes.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Plaats reactie