Frankrijk meer milieuzones dan Duitsland

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
willemzon
Berichten: 1749
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Frankrijk meer milieu zones dan Duitsland



Bericht door willemzon »

Wat kost hij bij de anwb dan?


Gr wiilem
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31860
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Frankrijk meer milieu zones dan Duitsland



Bericht door Bob Diesel »

staat gewoon op de site van de anwb :idea:
klik klik

De sticker is niet verkrijgbaar bij of via de ANWB
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
vim
Berichten: 1089
Lid geworden op: zo 10 okt 2004, 11:47
Locatie: ff onder rotterdam

Re: Frankrijk meer milieuzones dan Duitsland



Bericht door vim »

Ik heb mijn sticker binnen 1 1/2 week binnen geregen
Adriatik Vision 1 707 SG metallesderopenderaanenderinenderachter
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Frankrijk meer milieuzones dan Duitsland



Bericht door hathi »

Dat benzine auto,s ook te veel uitstoot hebben berust op waarheid,maar als we al die Stoffen die uit gestoten worden,(en niet alleen door voertuigen ) willen,gaan belasten,zijn we snel,allemaal zo Arm als job,en Werken kan dan ook niet meer,dat is ook Milieu vervuilend,daarom pakken ze Enkel voertuigen,die zijn meestal lekker geregistreerd,en kan Met een druk op de knop, :wave: laat je vooral niet gek. maken,door al die plannen makers die zelf nooit Werken,maar Enkel geld willen inzamelen p.s ik we’d met iedereen hier,dat binnen nu en 10 jaar alle elektrische Autos,net zo belast zijn dan NU,de benzine auto,en hoe komt dat,er be staat in heel europa,nog steeds de opvatting. Van MEER MEER MEER,en die spiraal ,moet men ombuigen naar wat de burger wil
Laatst gewijzigd door hathi op vr 09 mar 2018, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Frankrijk meer milieuzones dan Duitsland



Bericht door Kroppie »

daarom zal ook nooit de zelfrijdende auto van de grond komen hier.
zelfrijdend gaat enkel goed als elk voertuig zich exact aan de regeltjes houd, wel dan kunnen ze dus ook geen bekeuringen uitschrijven, en die opbrengst kunnen ze niet missen.
vind ik trouwens wel ideaal hoor zelfrijdend,.......hoef ik niet meer mee. :bang: :lol3:

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Frankrijk meer milieuzones dan Duitsland



Bericht door Dafluc »

Ach, ze kunnen er altijd nog iemand met een rode vlag voor laten lopen.....

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Paul Willem
Berichten: 602
Lid geworden op: di 06 mar 2012, 18:05
Locatie: Amsterdam

Re: Frankrijk meer milieu zones dan Duitsland



Bericht door Paul Willem »

hurktoilet schreef:
di 27 feb 2018, 12:09
Die app is (voor wat betreft Frankrijk) aan de ene kant iets te enthousiast, aan de andere kant niet volledig. Dat kun je de makers overigens nauwelijks aanrekenen, al zou je voor die woekerprijzen wel wat inspanningen mogen verwachten. Elke grote stad en elk departement maakt zelf uit waar, wanneer en wat de regels zijn, maar er is nergens een volledig overzicht waar je in één oogopslag kunt zien waar je mee moet rekenen. Dat is echt schandalig. Erger nog: ik heb de prefectuur van de Drôme nu al twee keer gevraagd of de vignetplicht ook op de Route du Soleil geldt. Werd de eerste keer het bos in gestuurd, de tweede keer tot nog toe alleen een ontvangstbevestiging gekregen.
Op mijn hierboven genoemde pagina milieuvignet Frankrijk doe ik mijn best om de actuele stand van zaken weer te geven. Maar meer dan mijn best kan ik ook niet doen.
@Bob: die app is dus van bedrijf dat vignet tegen woekerprijs verkoopt (en belang heeft bij bangmakerij). Die alcoholtest is inderdaad wassen neus (ding is onbetrouwbaar en op het niet hebben staat geen straf. Verbod op flitspalen in je navi is ander verhaal. Ik heb inderdaad nog geen verhalen gehoord dat daar op gecontroleerd is (in zwitserland ook niet trouwens), maar zou zo maar kunnen dat ze je daar lekker op pakken als je desondanks toch te hard gereden hebt of wellicht een aanrijding veroorzaakt hebt. En dan hakt 1.500 euro boete plus inbeslagname van je navi er aardig in...
Hallo Peter, ik heb op je site gekeken en daar over milieuzones en veel algemene franse zaken heel veel heel nuttige informatie gevonden. SUPER BEDANKT DAARVOOR.
Met vriendelijke groet,

Paul.
Adria Coral S680 SP

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Plaats reactie