Plafond hoekafwerking?

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Markenmies
Berichten: 209
Lid geworden op: di 30 mei 2017, 9:34

Plafond hoekafwerking?



Bericht door Markenmies »

Hallo mensen,

Ik ben in de afbouwfase beland en loop tegen wat praktische probleempjes op....We hebben het plafond met schuimvinyl beplakt, en de zijwand met vilt.
Nu zoek ik me rot naar een kunstof? afwerkstrip o.i.d. om op het plafond te plakken/schroeven, en zodoende een mooi strak geheel te krijgen. Zal zo'n 2 cm breed moeten zijn, denk ik.
Maar nergens zie ik hoe anderen dat opgelost hebben....Ik zal toch niet de eerste zijn?

Nou, kom maar op!

Bedankt alvast, en groet:

Mark
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51325
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Plafond hoekafwerking?



Bericht door Kroppie »

of zonder strip/profiel en gewoon netjes op elkaar aan laten sluiten , vaak word het met al die latjes , stripjes , profieltjes niet mooier

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Hymerferry
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 21 dec 2011, 20:47

Re: Plafond hoekafwerking?



Bericht door Hymerferry »

Houten latje van de gewenste breedte omkleden met zelfde schuimvinyl als plafond, blijft het één geheel.
Markenmies
Berichten: 209
Lid geworden op: di 30 mei 2017, 9:34

Re: Plafond hoekafwerking?



Bericht door Markenmies »

OK....Is zeker een optie! Zat zelf ook al aan ABS kantenband te denken, die is ook in die kleur te krijgen.

Bedankt voor de reactie!

Gr:

Mark
Plaats reactie