Partner geen zin... dan maar alleen reizen?

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door hwendt »

Ja hoor kun je krijgen...

Iedereen mag hie bijna alles zeggen.
Het verschil zit in het zoeken om te zeuren en niet voor humor vatbaar zijn.
Ik weet niet of u naar oudejaars conferances kijkt of naar mevrouw de Brei Joep van het Hek daar vliegen de Godvers , terings en Islam door de lucht alsof het niks is..kijk dan heb je gelijk als je er iets van wil denken...en dat mag je uitspreken.

Kijk als je daar om lacht en je komt hier zeiken om een simpele glimlachende opmerking dan krjjg je gewoon antwoord. .
Dus schrijf wat je wil zeg dat ik een eikel ben allemaal prima ... maar ik ga dus niet achter de computers zitten beven..
Dan uw opmerking over Seksistische opmerking>>> ik weet niet hoe aan uw partner bent gekomen maar waarschijnlijk begon het met "wat zie je er leuk uit " Of O je je heb een betoverende glimlach.." verdorie wat was dat vrouw onvriendelijk zeg... dus ook u was seksistisch denk ik..
Ik kom uit een generatie en een stad waar directheid standaard was waar je gewoon kon zeggen "zo die ziet er lekker uit " En dat blijf ik doen leuk of niet leuk want ik rand geen vrouwen aan, ik heb nog nooit gestolen en een vrouw geslagen... Dus wat is er met mij loos.... Niks dus en dat kunt u mij ook niet aanpraten.

Uw opmerkingen maken de zaak dus nog wat erger. Forumdictatuur tja wat een kreet om vergeleken te worden met Noraega Kadafi misschien nog Fidel Castro...onzer bekendste dictators..

Misschien een bezoek aan een Psychiater en vragen of u niet aan het verzuren bent in plaats van een glimlach...om helemaal niks...Tevens was mijn antwoord aan Roma en Paul toch wel duidelijk dacht ik. Maar ok je heb niks te doen en denkt ......doei ....

Hugo :die dacht is zal eens ook een lang verhaal schrijven over niks...
wave: :wave: :wave: :wave:
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80396
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door Dafluc »

Zeau. Uitgesproken, uitgelegd, verklaard. Klaar.
Gaan we weer terug on topic.
Het is weer tijd om op pad te gaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51277
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door Kroppie »

met of zonder.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door Jan en Simonne »

Dafluc schreef:
zo 10 jun 2018, 15:47
Zeau.
Zit je in Frankrijk? :D
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80396
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door Dafluc »

In mijn geval met, en nee niet in Frankrijk. Volgende week gaan we richting Duitsland.
Afbeelding
PE5JW
Berichten: 319
Lid geworden op: zo 18 apr 2010, 22:45
Locatie: Zwolle

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door PE5JW »

Aloys attendeerde me vanmorgen op dit topic.
( viewtopic.php?f=11&t=8459564&start=28 )
We hadden een radio weekend , velddag met onze afdeling.
Weer erg gezellig.
(geen idee of Aloys er een blogje van maakt op zijn site)

Ja ik was weer alleen op pad zoals ik ook bijna elke vrijdag/zaterdag in voor en na seizoen doe.
Mijn wederhelft werkt op vrijdag avond en ik vind het heerlijk om het weekend te beginnen ergens in de natuur wakker worden met al die vogel geluiden, ik zoek dus niet de plekken in de stad op ;) .
's Avonds lekker een boek lezen of wat op de computer prutsen of iets met antennes/zenders uitproberen, 's morgen blokje om of stuk fietsen of gewoon lekker niks.
Begin het weekend met een mini vakantie :) als ik zaterdags thuis kom ben ik maar een paar uur later als dat ik had uitgeslapen en heb nog het hele weekend.
Ik heb de camper gekocht omdat ik dat leuk vind en dan vooral in combinatie met mijn hobbies (radio/rc) ik heb mijn eigen bedje bij me wat erg handig is. Best wel wat dagen,weekenden, weekjes in het jaar ben ik zo alleen met de camper weg. Zo heeft zei ook haar dingen en ben ik ook wel eens alleen thuis.
We gaan graag samen op pad, dagje weg alles zit in de camper dus lunch geen probleem, laat terug ach we zien wel misschien koken we wel ;)
Echt weg doen we alleen in de vakantie dan is de camper veredelde caravan met voortent en staan we weekje hier weekje daar.
Camperen is gewoon niet haar ding.
Ik vind het prima geregeld zo en zei vind dat ook.
Groet Joeri

Typ en schijf fouten mogen zelf vervangen worden door de onderstaande letters en cijfers:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890
Plaats reactie