Partner geen zin... dan maar alleen reizen?

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6350
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door rongreven »

Het is twee maal over het milieu, Luc.
Ik sta er van te kijken hoeveel topics er via omwegen bij het milieu terecht komen.
Terwijl dit topic toch echt over alleen reizen gaat.
Of het zou alleen reizen met het milieu moeten heten?
Groet, Ron Greven
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51278
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door Kroppie »

als je MET het millieu reist ben je al niet meer alleen :wtf: :D

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27452
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door Marco Polo »

je kan jezelf ook klonen
CRTL C
CRTL V

2 voor de prijs van 1 :mrgreen:

ook niet meer alleen :hug:
Gebruikersavatar
Ries
Berichten: 1347
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 19:59
Locatie: Utreg

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door Ries »

rongreven schreef:Het is twee maal over het milieu, Luc.
Ik sta er van te kijken hoeveel topics er via omwegen bij het milieu terecht komen.
Terwijl dit topic toch echt over alleen reizen gaat.
Of het zou alleen reizen met het milieu moeten heten?
groenSlinks heft het forum gehackt :lol3: :lol3:
"Het is waanzin om honderden miljarden uit te geven aan niet effectief klimaatbeleid."

Just because my path is different doesn't mean I'm lost
leetah1965
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 06 jun 2018, 17:15

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door leetah1965 »

het topic is al wat ouder maar toch wil ik mijn reactie erbij zetten.
Ik ben getrouwd met een voetbalgek.
We hebben een hele goede band samen ook al is hij bijna alle weekenden op het voetbalveld of achter de tv bij ziggo sport.
Ik ga alleen op pad en heb daar geen moeite mee.
Je komt als alleenreizende juist veel sneller en gemakkelijker in contact met anderen dan wanneer je als stel ergens heen gaat.
En de wereld is vol met andere alleenreizende mensen.
Wel meer vrouwen dan mannen, dat is mij ook opgevallen.

Dus als je partner geen zin meer heeft in de camper dan kan je wat kortere reizen maken maar helemaal ermee stoppen zou ik echt nooit doen.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door hwendt »

"Ik ga alleen op pad en heb daar geen moeite mee.
Je komt als alleenreizende juist veel sneller en gemakkelijker in contact met anderen dan wanneer je als stel ergens heen gaat."

schreef mijn buurvrouw.. :DD :DD :DD


Hangt er van af hoe je er uit ziet en of je kan glimlachen.... :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3:

Hugo die ook lollig wil zijn..
Gebruikersavatar
bensto
Berichten: 126
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 21:26
Contacteer:

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door bensto »

En het niet is....
met vriendelijke groet
Bensto
NB trotse bezitter van -->Karmann Dexter 550;
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door hwendt »

Neem is een wijntje ipv azijn... kun je de humor beter bevatten..

:cheers: :cheers:
roma
Berichten: 4561
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door roma »

Kijk Hugo, als je partner geen zin heeft, valt er SAMEN iets te kiezen. Is toch de essentie van het samen zijn, ook als dat een vrouwenweekend wordt, een voetbal- of een visweekje, achterna reizen met het vliegtuig, etc. Je spreekt samen iets af.

Maar als je partner weg valt, mijn vrouw overleed aan kanker, dan valt er niets meer te kiezen, dan stort je wereld in, dan moet je met je leven opnieuw beginnen. Wat moet je met die camper? En met alle herinneringen die je er samen met die ander aan had? Dan ga je toch maar op pad. Alleen. Dan zit je te janken achter het stuur. Dan eet je drie maal daags alleen. En de volgende dag /week/maand ook. Dan word je gemeden op campings/ op camperplekken, want een man alleen, dat klopt niet. Pas op.
Tot men hoort dat je je partner verloren hebt. Want dat willen die echtparen toch ook niet.

Hugo, ik hoop voor jou dat jij en je partner nog heel lang samen SAMEN kunnen afspreken om alleen of toch maar samen op pad te gaan.

Neem nog maar een wijntje.

Groet van Roma, die momenteel zonder partner of reisgenoot door Turkije toert.
Gebruikersavatar
travelscout
Berichten: 2898
Lid geworden op: di 25 mar 2014, 8:53
Locatie: Barendrecht

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door travelscout »

respect!!!
Paul.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door hwendt »

Roma beste vriend,
laat er geen twijfel over bestaan dat ik donders goed besef wat het voor jou en vele andere betekent om op deze wijze alleen weg te moeten.
Ja ik begrijp je volkomen en vindt je een kanjer dat je het probeert en het zal lang kunnen duren maar ooit gaat ook voor jou de zon weer schijnen

Maar dat was niet de insteek van de Topic starter. Die had het over als je partner geen zin heeft.
Daar maakte ik een opmerking bij die als humor bedoelt was en iemand het nodig om daarbij aangaf dat het niet leuk was..
Ik ben mij dus van geen kwaad bewust en gaf min of meer aan dat met een glimlach het contact maken niet zo moeilijk is..
Nou dat schijnt dus een opmerking te zijn om je aan te ergeren en af te zeiken. Nou dan heeft hij aan mij dus een goede....En natuurlijk moet ik dit soort lieden beantwoorden. Daar ken ook jij mij lang genoeg voor. :-B :-B

Ik hoop je nog eens tegen te komen en we samen dat wijntje gaan drinken. Immers ik persoonlijk denk niks bij een alleenstaande man of vrouw. Wel probeer ik tussen de regels door te lezen en zal het niet vaak mis hebben.

Ik wens je sterkte en de kracht om je leven voort te zetten zonder de steun van je wederhelft. Ook ik ben 48 jaar getrouwd en daarbij ook de angst om alleen achter te blijven..wordt steeds sterker..

Groetjes man

HUgo :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:
Laatst gewijzigd door hwendt op za 09 jun 2018, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22853
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door PaulBng »

@Roma
Ik ben door exact hetzelfde traject heen gegaan.
Ik heb met heel veel moeite alle moed bijeen geschraapt en ben toch maar weer met de camper op stap gegaan. Thuis blijven zitten is ook niet alles. Ondanks alles kon ik er toch wel van genieten.
Ik heb oude bekende plaatsen bezocht, maar ook nieuwe plaatsen ontdekt.
Het blijft lastig dat je je ervaringen niet kunt delen.

Ik heb, na een paar jaar, nu een nieuwe liefde gevonden.
Wij gaan herinneringen ophalen en nieuwe dingen ontdekken.

Ik hoop dat dat ook voor jou is weggelegd.

Awel... Is nogal off topic...
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door hwendt »

Nee hoor Paul ook dit is Camperforum.
Het is dus duidelijk dat de kreet "alleen reizen " ook een andere kant heeft en dat die hier naar voren komt is terecht als blijkt dat die kreet andere emoties oproepen.
Ik ken je en weet ook jou story. Ben blij dat de zon weer zichtbaar wordt. We gaan elkaar wel weer zien man. Geluk samen en geniet..

Hugo
:cheers: :cheers:
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Partner geen zin... dan maar alleen reizen?



Bericht door Premiumliner »

@ Hwendt

Sorry, ik weet niet of dit in dit topic hoort, maar dit moet ik even kwijt.
Een vrouwelijk forumlid schreef:
Ik ga alleen op pad en heb daar geen moeite mee.
Je komt als alleenreizende juist veel sneller en gemakkelijker in contact met anderen dan wanneer je als stel ergens heen gaat."

Waarop u reageerde alsof het uw buurvrouw was volgens onderstaande quote:

schreef mijn buurvrouw..


Hangt er van af hoe je er uit ziet en of je kan glimlachen....

Hugo die ook lollig wil zijn..

Deze opmerking zou je gemakkelijk als seksistisch en respectloos naar betreffend forumlid kunnen lezen, ware het niet dat het hier gaat om jou, de “Forumjoker”.

Toch is deze opmerking blijkbaar niet voor iedereen grappig getuige de reactie op je schrijven door een forumlid, namelijk:

En het niet is....

Waarop jij vervolgens reageert met and i quote:
Neem is een wijntje ipv azijn... kun je de humor beter bevatten..

Vervolgens meld je enkele reacties later:
“quote ”Daar maakte ik een opmerking bij die als humor bedoelt was en iemand het nodig om daarbij aangaf dat het niet leuk was..
Ik ben mij dus van geen kwaad bewust en gaf min of meer aan dat met een glimlach het contact maken niet zo moeilijk is..
Nou dat schijnt dus een opmerking te zijn om je aan te ergeren en af te zeiken. Nou dan heeft hij aan mij dus een goede....En natuurlijk moet ik dit soort lieden beantwoorden. Daar ken ook jij mij lang genoeg voor. “einde quote”.

Begrijp ik nou goed dat forumleden die het niet met je eens zijn benoemd dienen te worden als “dit soort lieden” en dat jij dat ziet als afzeiken? Als dat het geval is dan lijkt hier wel sprake van wat ik maar even noem “Forumdictatuur’ Lees: Wie niet voor mij is is tegen mij!
Of…. Zit het toch even anders?

Gaarne je reactie!
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Plaats reactie