Het camperen is voorlopig nog niet voorbij

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Jvdberg

Re: Het camperen is voorbij



Bericht door Jvdberg »

Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen.

sterkte met zoeken naar een andere baan.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31964
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door Bob Diesel »

:thumbup: :cheers: :thumbup:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Mieke tVD
Berichten: 6037
Lid geworden op: za 27 nov 2004, 14:33
Locatie: Z Limburg

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door Mieke tVD »

Een oud spreekwoord zegt: Er word niets zo heet gegeten als dat het gekookt is.
Zo zie je ook nu weer, even laten afkoelen! ::)

Zo is het ook met bezuinigen, vaak missen we niet eens dat wat we bezuinigd hebben.
Veel succes verder.
Een gelukkig mens is Zij/Hij die tevreden is.
Ollie-B
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 03 aug 2011, 8:38
Locatie: Den Haag

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door Ollie-B »

:thumbup: Kijk dat is goed om te horen. Geniet ervan zoveel het kan! :cheers:
Fiat Ducato 2.5TD Hymer Camp 59 bj1992
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door Jan en Simonne »

Wat fijn voor jullie, dat je de camper nog kunt houden!
En zoals eigenlijk uit de berichten hier blijkt: de brandstof is het duurst.
Maar (zoals Monique al heel terecht opmerkte) er is in Nederland ook nog zoveel te genieten, daar hoef je echt niet ver voor te reizen.
Er bestaat (bestond) een heel leuk boekje, waar allerlei ideeën werden gegeven, om gratis dingen te doen in Nederland, ik weet alleen niet meer hoe het heet.
Wij zoeken zelf ook steeds vaker leuke plekje op, niet al te ver uit de buurt.
En dat valt reuze mee, Nederland heeft heel veel plekjes, waar je gratis kunt staan.
Geniet er maar heerlijk van, zo lang je je gezondheid nog hebt, ben je niet arm.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2248
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door M2 »

Als vanwege een verstoorde arbeidsrelatie vier jaren geleden (op mijn 52-ste) mijn arbeidsovereenkomst niet ontbonden was, was ik niet bij de UWV terecht gekomen, had ik nooit daar zo'n leuke 'job-coach' ontmoet, was ik waarschijnlijk (nog) niet op zoek gegaan naar een andere baan, en had ik op dit moment niet één van de leukste banen ter wereld gehad....
Het ene leidt altijd tot het andere. Dus je weet maar nooit.

Groet,
Michel
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door Navigator »

Prima beslissing. Leuk ook om te lezen dat het forum ook een rol in deze beslissing heeft gespeeld. Geniet er van en succes bij heb vinden van een nieuwe job!

Peter
Forum verlaten.
Gebruikersavatar
Satzat
Berichten: 1898
Lid geworden op: di 02 okt 2012, 20:53
Locatie: Gemeente Loon op Zand
Contacteer:

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door Satzat »

MonRoe schreef:Heel erg vervelend om zonder werk te komen te zitten, weten wij alles van.

Hier zit er één al sinds november 2011 thuis maar de camper gaat voorlopig de deur nog niet uit. Zolang er een ww uitkering is blijven wij weggaan, dit pakken ze ons nog niet af.
Straks zit je hele dagen thuis en dan ben je maar wat blij als je een weekendje weg kan, dat hoeft niet ver weg te zijn, maar even een ander uitzicht is al fijn.
Ga ook gewoon op vakantie, dat heb je echt even nodig, misschien is het (voorlopig) de laatste keer maar geniet er van.

Neem geen overhaaste beslissingen waar je later misschien spijt van krijgt.
Dit is ondermeer samen met enkele andere van de reacties die we ter harte hebben genomen. Ook Roel zit in het zelfde schuitje en dan is het toch te bewonderen hoe Monique en Roel hiermee omgaan en toch weekendjes met de camper weg kunnen gaan om nou juist die ontspanning te hebben.
Ik mag zeker hopen dat er ook voor Roel nog voor 2015 een baan te vinden is. Ook jullie veel sterkte hiermee hoor.

Na de vijf dagen Drenthe komende zondag dan eind van de maand toch wat verder weg en weer terug naar het Zwarte Woud. Dat kan allemaal nog wel. Daarna zullen we zeker in de vrije weekendjes wat dichter in de buurt mooie plekjes opzoeken er even op uit trekken.

Mario
Mario & Anita
Onze reisverslagen op: Maranita.nl

Wij waren met de camper in: België - Denemarken - Duitsland - Engeland - Frankrijk - Italië - Luxemburg - Marokko - Nederland - Noorwegen - Oostenrijk - Polen - Republiek San Marino - Schotland - Slowakije - Spanje - Tsjechië - Zweden

PA3BAI is definitief QRT
Ollie-B
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 03 aug 2011, 8:38
Locatie: Den Haag

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door Ollie-B »

Het gaat ook niet om de afstand die je aflegt maar om het genieten van waar je bent en het weg zijn er tussen uit zijn. Dicht bij huis is het vaak mooier dan je denkt. :thumbup: Wij rijden ook zo ver niet meer vanwege de brandstof kosten. Dit jaar 1x low budget 5 1/2 week Italië gedaan, maar verder is het allemaal dicht in de buurt. En ik moet zeggen dat ik nu plekken vlak in de buurt ontdekt heb die waarvan ik het bestaan niet eens wist. Ik zit nu ondertussen 9 maanden in de WW en uitzicht op een andere baan heb ik nog steeds niet. Wordt niet eens ergens uitgenodigd. Laatst zei iemand "Tja je bent al 44" :eh: Maar wij hebben er ondertussen mee leren leven dat we weinig geld hebben. Je wordt er erg creatief van. Er komt vast wel weer wat op ons pad en zo ook op jullie pad. :cheers:
Fiat Ducato 2.5TD Hymer Camp 59 bj1992
Gebruikersavatar
Trudie67
Berichten: 3934
Lid geworden op: zo 05 mei 2013, 21:05
Locatie: Veluwe

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door Trudie67 »

Fijn dat je de camper (nog) houdt.

Hoop dat je binnenkort hier schrijft een baan te hebben.
Ik duim voor je. (En voor alle andere werkzoekenden)
Succes
Pilote r450 1989
Hymer camp 594 1995
Adria Coral s 670 slt 2010

Wie zijn geluk niet kent, leeft arm in rijk bezit.
Gebruikersavatar
will0r
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 13:30
Locatie: Groningen

Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door will0r »

Ook ik ben mijn baan verloren in november 2011, in juni wist ik al dat het in november afgelopen was. Wij hebben toen juist een camper gekocht ( van de oprotpremie) om er wat vaker op uit te trekken. En we hebben er geen moment spijt van gehad. Een jaar later verloor ook mijn man zijn baan! Toch de camper gehouden. Ik ben altijd positief gebleven en kon me niet voorstellen dat ik nooit meer een baan zou krijgen. ( Ik ben 56 jaar) Na heel veel solliciteren en veel afwijzingen kreeg ik zomaar een baan in de schoot geworpen. Door aan zoveel mogelijk vrienden en kennissen te vertellen dat ik werk zocht is ook uit die hoek gekomen om me attent te maken op een vacature die vrij zou komen. En zo heb ik weer een baan sinds 8 juli jl. En ben ik blij dat we de camper nog steeds hebben.
Geef de moed niet op en blijf positief en geniet lekker van je camper !!

Groetjes Wil
Vopper
Berichten: 2195
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door Vopper »

Ollie-B schreef:Het gaat ook niet om de afstand die je aflegt maar om het genieten van waar je bent en het weg zijn er tussen uit zijn. Dicht bij huis is het vaak mooier dan je denkt. :thumbup: Wij rijden ook zo ver niet meer vanwege de brandstof kosten. Dit jaar 1x low budget 5 1/2 week Italië gedaan, maar verder is het allemaal dicht in de buurt. En ik moet zeggen dat ik nu plekken vlak in de buurt ontdekt heb die waarvan ik het bestaan niet eens wist. Ik zit nu ondertussen 9 maanden in de WW en uitzicht op een andere baan heb ik nog steeds niet. Wordt niet eens ergens uitgenodigd. Laatst zei iemand "Tja je bent al 44" :eh: Maar wij hebben er ondertussen mee leren leven dat we weinig geld hebben. Je wordt er erg creatief van. Er komt vast wel weer wat op ons pad en zo ook op jullie pad. :cheers:
In die weken geen problemen gehad met het UWV? :crazy:

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19157
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door Aloys »

Hou op, bij de UWV schrappen ze duizenden banen, die hebben geen tijd voor dat soort controles.
Verder zeg ik er niets over... :wink:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Vopper
Berichten: 2195
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door Vopper »

Heeft dan ook weer voordelen dat de mensen niet meer als opgejaagd wild worden behandeld :P

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Plaats reactie