Het camperen is voorlopig nog niet voorbij

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door Navigator »

Mooi om te lezen!
Forum verlaten.
Gebruikersavatar
nicolasfirst
Berichten: 258
Lid geworden op: do 15 feb 2018, 19:05
Locatie: Westerbork

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door nicolasfirst »

Kijk, dat zijn de goede berichten. Van harte gefeliciteerd. Niet alleen omdat je weer een baan hebt gevonden, maar met name ook dat het een baan is waar je echt je eigen draai aan hebt kunnen geven en dat dit ook gezien en gewaardeerd wordt.

Ik heb ook die ervaring dat ik, na ontslag in 2012, niet meer aan de bak kwam. Ondanks bijna 25 jaar ervaring in de ICT. Gelukkig door een flinke ontslagvergoeding, erfenis en spaargeld het ook na einde WW in 2017 financieel kunnen redden. Mijn vrouw is nu officieel gepensioneerd en ik laat mijn pensioen nu vooruit betalen. Zo kunnen we het samen prima redden.

Over ongeveer twee weken is onze minicamper klaar en dan gaan wij ook op pad. We maken er weer een mooi jaar van. Ook wij hebben gemerkt dat, ondanks de negativiteit waar je soms invalt, het positieve denken je uiteindelijk verder brengt.

Groet,
Nico
We hebben een Opel Combo L2 uit 2013, met benzinemotor en weinig kilometers, begin 2019 laten ombouwen tot een minicamper door de mensen van minicamper.nl..

Het ombouw verhaal vindt je in dit topic
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door MonRoe »

Goed om te lezen dat je het nu prima naar je zin hebt.

Ook ik had hier gereageerd en ook Roel heeft nu sinds 2 jaar ad interim kantoorwerk voor 32 uur per week. Dit contract loopt eind april af (kan eventueel verlengd worden met 3 maanden) en dan kan het zomaar zijn dat hij weer terug gaat naar de functie chauffeur voor maar 10 uur per week. Maar Sandd (waar hij werkt) wordt overgenomen door PostNL, dus nu is niets meer zeker en is het afwachten wat er het komende half jaar gaat gebeuren.

We wachten af, maar ondertussen wel weer solliciteren.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het camperen is voorlopig nog niet voorbij



Bericht door thole »

Mario, heel fijn dat alles zo'n positieve draai heeft gekregen.

Monique, jammer dat het nu weer onzeker is.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Plaats reactie