Lifters

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Lifters



Bericht door hwendt »

Martin schreef:Hier in Spanje staan ook veel dames te liften, ze zitten in afwachting van een lift op een stoeltje langs de weg :-B :lol:

Kun je het adres even per PB doorgeven anders zie ik ze misschien uit een andere bekende camper uitstappen ( de prijs was ?? Martin )

Hugo die weer erg leuk is..
Gebruikersavatar
diana va
Berichten: 865
Lid geworden op: zo 07 aug 2011, 17:58
Locatie: sleeuwijk

Re: Lifters



Bericht door diana va »

hwendt schreef:
Martin schreef:Hier in Spanje staan ook veel dames te liften, ze zitten in afwachting van een lift op een stoeltje langs de weg :-B :lol:

Kun je het adres even per PB doorgeven anders zie ik ze misschien uit een andere bekende camper uitstappen ( de prijs was ?? Martin )

Hugo die weer erg leuk is..
Martin stuur ze op x:D voor bij Hugo onder de kerstboom heeft hij ook wat om uit te pakken.
Dethleffs Globetrotter Esprit A 5480
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Lifters



Bericht door hwendt »

Ik ga Diana steeds leuker vinden die gunt tenminste iemand wat.. :wave:

Hugo die even zijn haar gaat kammen.. :lolno:
Gebruikersavatar
Anika
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 19:23
Contacteer:

Re: Lifters



Bericht door Anika »

Ja die dames hebben wij afgelopen zomer ook zien staan.
Een treurige manier om zo aan je geld te moeten komen.
Als ze het al zelf mogen houden................. :crazy:
Gebruikersavatar
fstuif
Berichten: 343
Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 17:48
Locatie: Zevenaar

Re: Lifters



Bericht door fstuif »

Wij gingen naar Cuba. Drie jaar geleden alweer. Voor de reis veel informatie gekregen en gelezen. Allemaal heel anders dan we gewend zijn, maar dat is ook het leuke. Voor één ding werden we gewaarschuwd: lifters. Nooit meenemen, was de raad. Nu moet ik erbij zeggen dat je, als je geen huurauto hebt, lifters mee MOET nemen. Ze staan dan ook in groepen van soms wel 100 bij de uitvalswegen van de dorpen.
Wij geen lifters mee. We rijden vanuit Havanna naar de grote weg. Bij de oprit staat een politieman. Hij steekt zijn hand op en dus stop ik. Verbazing alom. Hij doet het achterportier open, gooit zijn tas naarbinnen en gaat zitten. Hij gebaart ons dat we kunnen gaan rijden. We kijken elkaar aan en gaan. Geen lifters dus, maar nu zitten met een slapende vent op de achterbank die een geladen wapen aan zijn riem heeft en nog meer dingen die ik niet ken. Hoezo gevaarlijk.
We hebben die reis elke dag lifters meegenomen, op moederdag alleen moeders met kinderen en ze hebben ons op de mooiste plekken gebracht en bij al onze overnachtingsplekken. ( in Cuba kent men geen straatnaamborden en geen richtingsborden). Voor hen die die kant opgaan: lifters meenemen? Doen.

Fred
Met vriendelijke groet.

Fred

Achter iedere bocht een nieuw avontuur. Ik hoop nog vele bochten te mogen rijden.
Gebruikersavatar
hymertje644g
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 02 dec 2007, 22:29
Locatie: Friesland

Re: Lifters



Bericht door hymertje644g »

Toevallig had ik vorige week autopech. Het brandstofpompje (elektrische) van mijn VW-campertje hield er mee op, vlak voor de oprit van een pompstation bij Goutum. 2 vriendelijke medewerkers van een bouwbedrijf hebben me naar een parkeerplaats geduwd. Vervolgens moest ik toch naar huis. Dus voorbij het pompstation de duim omhoog gehouden. Er blijken gelukkig nog steeds mensen te zijn die lifters meenemen. :D :D De man die mij meenam moest naar Hasselt. Omdat hij wat tijd over had, is hij speciaal voor mij via Sneek gereden. Hij heeft mij notabene voor de deur afgezet. 8-) 8-) En dat zet je dan toch aan het denken.... Vroeger nam ik wel lifters mee, maar tegenwoordig kom je ze bijna nooit meer tegen. Ik denk dat ik de volgende keer ga stoppen. :thumbup:

wie goed ontmoet... goed doet ''...... of zoiets :wave:

greetz, hymertje
Afbeelding

Have a nice day; smile!

Afbeelding
Plaats reactie