Ja,
Veel werk, maar zo te zien is de techniek rockhard.
Het wegen gaat ook gebeuren.
(Op internet ergens verscholen kunnen vinden dat de kale 'basis' wagen toentertijd zo'n 2200kg woog, maar de folders komen over twee weken binnen)
De orginele gietstalen 6 cilinder Ford York Diesel zit er ook niet meer in.
Nu een aluminium 4 cilindertje TDtje.
Zal ook wel iets schelen.
Ben zelf ook wel een beetje benieuwd, hoe 'licht' ik hem krijg ....
Terugkeuren van C naar B
Nou ...
Papieren weer terug gehad van de RDW.
Ze hadden de spoorbreedte maten niet ...
Hoe kan dat nou!
Zo oud ie ie nou ook weer niet ...
In ieder geval twee opties:
- Bewijsje van de importeur.
- Bij RDW station laten opmeten.
Nou ik heb geen 'C' dus vooreerst maar even proberen via importeur.
Hé, kan ik nog niet toeffen met het dingetje ......
Papieren weer terug gehad van de RDW.
Ze hadden de spoorbreedte maten niet ...
Hoe kan dat nou!
Zo oud ie ie nou ook weer niet ...
In ieder geval twee opties:
- Bewijsje van de importeur.
- Bij RDW station laten opmeten.
Nou ik heb geen 'C' dus vooreerst maar even proberen via importeur.
Hé, kan ik nog niet toeffen met het dingetje ......
-
- Berichten: 1109
- Lid geworden op: zo 28 feb 2010, 15:52
- Locatie: Zeist