Even bezinnen...

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Walkabout
Berichten: 1453
Lid geworden op: vr 27 jun 2003, 13:24
Locatie: Hunnebedcity (Borger)



Bericht door Walkabout »

Liedwien schreef:Nou, nou, nou, wat een persoonsverheerlijking! :roll: Ja, 't is mooi geschreven. Maar dat neemt niet weg dat 't op andere momenten bij Hugo ook ontzettend rot uit z'n strot kan komen. :shock: Als ik hier af en toe de hele bende verr*t scheld en ik schrijf daarna iets heel gevoeligs, betekent dat dan dat niemand meer een tegenwoord mag hebben als ik weer eens scheld? Natuurlijk niet!

Hugo is een grote jongen en wie kaatst, kan de bal verwachten. Volgens mij hebben de meeste mensen op dit forum de beste bedoelingen, maar dat wil niet zeggen dat ze af en toe niet onuitstaanbaar vervelend, eigenwijs, onbeschoft, harkerig enz. enz. kunnen zijn. En ik ben daar zelf geen uitzondering op, hoor. Net als jullie allemaal - ik ben ook maar een gewoon mens.
Tja Liedwien, zoals je hierboven al beschrijft "ik ben ook maar een gewoon mens". Dit geldt zeker voor ons allemaal !

Ik (Gonda)ben blij dat ik zo een gewoon mens als Hugo heb leren kennen, misschien als we jou ontmoeten en beter leren kennen zouden we precies hetzelfde over jou zeggen :wink:

Groetjes Gonda
Di@k
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 16 aug 2004, 21:35
Locatie: Borger



Bericht door Di@k »

Ja, Liedwien tot een zalig verklaring van Hugo zal het ook echt niet komen. :lol:


Hij heeft nu mooi geschreven maar soms is tie ook gewoon een eigenwijze zeur, dan schrijven we per e-mail PB of skype. Hugo, je bent een eikel. En vaak geeft hij ons nog gelijk ook. 8)

We mogen hem helaas geen eikel noemen op het forum want dat wordt gemodereerd, maar nu heeft hij zijn gedachten mooi beschreven en prijzen we hem. Maar ook jij Liedwien wil ik prijzen want jij hebt in bovenstaande tekst ook je gevoelens mooi verwoordt. 8)
Groetjes
Afbeelding Forum Geo-neuroot
Afbeelding

Zeg maar Jij tegen Mij want ik heb een hekel aan U.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Ik kijk, lees en pink een traantje weg... :wink:

Ik hou van jullie...


Hugo is blij jullie allemaal te kennen.... :wink:
Jittie
Berichten: 455
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 7:40
Locatie: Zaanstreek



Bericht door Jittie »

:!:
Hugo heel mooi geschreven!!

:!: Maar toch ook even voor Mieke, Sterkte!!
Jij denkt ook altijd aan iedereen met een bloemetje, dus Mieke,
deze voor jou!!!

Afbeelding



Groetjes Jittie
Ik ben van na de oorlog......laten we dat zo houden!
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht



Bericht door Dafluc »

Mooi geschreven Hugo. Ik ken je nog niet, maar dat zal zeker nog een keer komen. En ja, de ene keer ben je het wel, de andere keer ben je het niet met iemand eens. Mooi toch als het gewoon eerlijk en met open vizier kan :wink: En als het goed is zitten we hier allemaal voor ons plezier. Zolang dat het uitgangspunt is lijkt het me helemaal okee.
Afbeelding
Liedwien
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 08 jun 2003, 0:21



Bericht door Liedwien »

Walkabout schreef:...
Ik (Gonda)ben blij dat ik zo een gewoon mens als Hugo heb leren kennen, misschien als we jou ontmoeten en beter leren kennen zouden we precies hetzelfde over jou zeggen :wink:
Mmmmm, dat staat nog maar te bezien! Afbeelding
Di@k schreef:Ja, Liedwien tot een zalig verklaring van Hugo zal het ook echt niet komen. :lol:
Pffff ... da's een hele opluchting! 8)
Di@k schreef:Hij heeft nu mooi geschreven maar soms is tie ook gewoon een eigenwijze zeur, dan schrijven we per e-mail PB of skype. Hugo, je bent een eikel. En vaak geeft hij ons nog gelijk ook. 8)


Goed advies! Maar ik ben bang dat z'n mailbox wel eens helemaal vol kan lopen van tijd tot tijd. :roll:
Di@k schreef:We mogen hem helaas geen eikel noemen op het forum want dat wordt gemodereerd, maar nu heeft hij zijn gedachten mooi beschreven en prijzen we hem. Maar ook jij Liedwien wil ik prijzen want jij hebt in bovenstaande tekst ook je gevoelens mooi verwoordt. 8)
Mijn dank is groot en niet in woorden te vatten. :mrgreen:
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen



Bericht door Jan en Simonne »

Hihi, Liedwien, ik mag jou wel :mrgreen: .
En wat Hugo betreft: je weet tenminste precies wat je aan hem hebt, huichelarij is hem vreemd, en ook dat mag ik wel...
Laatst gewijzigd door Jan en Simonne op ma 30 jul 2007, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht



Bericht door Dafluc »

Jan en Simonne schreef:Hihi, Liedwien, ik mag jou wel :mrgreen: .
.
Ook daar sluit ik me helemaal bij aan :wink:
Afbeelding
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:



Bericht door Jeannette »

Volgens mij is Liedwien er ook 1 van: Niet zeuren en is zij gewoon eerlijk. Dat waardeer ik echt in haar.
Leuk zoals iedereen nu hier even schrijft.
Hugo waardeert dit soort eerlijkheid gewoon. Slijmen kan iedereen wel denk ik.
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen



Bericht door Jan en Simonne »

Niet l*llen, maar poetsen?
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Mieke tVD
Berichten: 6037
Lid geworden op: za 27 nov 2004, 14:33
Locatie: Z Limburg



Bericht door Mieke tVD »

Bedankt Jittie!!
Ik kan ze op het ogenblik goed gebruiken.


Liedwien,
Ook ik denk van jou dat je een mens bent
van recht toe en recht aan.
Heb ik het mis?? Nee toch? Ik mag je wel. :lol:

Mieke
Laatst gewijzigd door Mieke tVD op ma 30 jul 2007, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Een gelukkig mens is Zij/Hij die tevreden is.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht



Bericht door Dafluc »

Nou Mieke, dan doe ik graag mee, met een dikke knuffel :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Mieke tVD
Berichten: 6037
Lid geworden op: za 27 nov 2004, 14:33
Locatie: Z Limburg



Bericht door Mieke tVD »

Bedankt Luc,

Maar nou niet allemaal hoor!
dan krijg ik de kamer veel te vol :lol: :lol:

Groetjes Mieke
Een gelukkig mens is Zij/Hij die tevreden is.
Gebruikersavatar
Hannus
Berichten: 323
Lid geworden op: di 08 mar 2005, 13:05
Locatie: Tampoloeria.



Bericht door Hannus »

Liedwien schreef:
Walkabout schreef:...
Ik (Gonda)ben blij dat ik zo een gewoon mens als Hugo heb leren kennen, misschien als we jou ontmoeten en beter leren kennen zouden we precies hetzelfde over jou zeggen :wink:
Mmmmm, dat staat nog maar te bezien! Afbeelding
Di@k schreef:Ja, Liedwien tot een zalig verklaring van Hugo zal het ook echt niet komen. :lol:
Pffff ... da's een hele opluchting! 8)
Di@k schreef:Hij heeft nu mooi geschreven maar soms is tie ook gewoon een eigenwijze zeur, dan schrijven we per e-mail PB of skype. Hugo, je bent een eikel. En vaak geeft hij ons nog gelijk ook. 8)


Goed advies! Maar ik ben bang dat z'n mailbox wel eens helemaal vol kan lopen van tijd tot tijd. :roll:
Di@k schreef:We mogen hem helaas geen eikel noemen op het forum want dat wordt gemodereerd, maar nu heeft hij zijn gedachten mooi beschreven en prijzen we hem. Maar ook jij Liedwien wil ik prijzen want jij hebt in bovenstaande tekst ook je gevoelens mooi verwoordt. 8)
Mijn dank is groot en niet in woorden te vatten. :mrgreen:
Er zal toch wel IETS waar zijn, van wat ze over hem zeggen... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hannus bekend van radio en tv... :lol:
In verband met vogelgriep niet voeren

Hannus lid van de Order Der Schijtheiligen
Plaats reactie