Leuke aanbiedingen!

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Blauwkous
Berichten: 2901
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 13:38
Locatie: Veenendaal
Contacteer:



Bericht door Blauwkous »

Toon schreef:ike een knaus inruilen tegen een ander merk
dacht het [nog] niet
of er moet er een komen met een grote zak geld en dat ik een ander merk moet inruilen [voor weinig] :lol: :lol:
Nog Niet Toon?? Ga je zelf bouwen? :wink:
Rij niet sneller dan je beschermengel kan vliegen.

Beheerder FB pagina "camperplaatsen tot en met € 15,00"

Restauratie project Dethleffs op Fiat Ducato 290 gestart in november 2022.

Hartelijke groeten,
Paul en Rita.
Gebruikersavatar
heiltje
Berichten: 531
Lid geworden op: do 29 mei 2003, 18:20
Locatie: Randstad Nederland



Bericht door heiltje »

Abe schreef:Wij hadden op het aanrecht, in een hoekje, altijd een flesje zeep staan. Zo'n rond flesje met een tuitje bovenop. Tijdens het rijden viel deze regelmatig om. Nu hebben wij een Kangoo dipenser staan, is een soort kikker. Valt nooit meer om. Is o.a te koop bij Kruidvat, Trekpleister, en waarschijnlijk bij wel meer drogisterijen. Wel even de rubber pootjes erbij kopen. Staat hier afgebeeld. http://www.kidskandoo.com/nl_NL/products.do
Handig!! Hoewel onze zeepdispenser niet omvalt, tijdens het rijden zet ik hem in een bidonhouder (voor fiets) die aan een badkamerhaakje hangt. Je hoeft hem er niet uit te halen om te gebruiken. Ook een tip?
Groetjes Heiltje
Marc en de rest
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 19 dec 2005, 23:59
Locatie: Oss
Contacteer:



Bericht door Marc en de rest »

Ook een hebbeding om mee te nemen:
Afbeelding

De hele folder staat er trouwens vol mee www.karwei.nl
Marc en de rest
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 19 dec 2005, 23:59
Locatie: Oss
Contacteer:



Bericht door Marc en de rest »

Afbeelding

Hoort deze niet thuis bij het onderwerp veilig gevoel in je camper hebben :lol: :lol: :shock:
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle



Bericht door mariët »

Vreselijk jammer dat deze topic zo uit de rails gelopen is..... ik vond het echt iets waar we allemaal wat aan kunnen hebben, dus daarom weer even naar boven.
Het zou leuk zijn als we nu met z'n allen proberen hier alleen 'aanbiedingen' te posten :wink:
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
lucastess03



Bericht door lucastess03 »

Ja maar het is telkens
jullie oude camper :lol: :lol: :wink:
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle



Bericht door mariët »

Op de eerste plaats is die niet in de aanbieding maar gewoon te koop en op de tweede plaats is die nog lang niet oud.... :wink:

Overigens is een onderschrift niet iets wat direct bij de topic hoort, zou dit wel zo zijn dan kunnen we nog lekker aan de gang komen op dit forum.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Luus
Berichten: 22240
Lid geworden op: do 19 okt 2006, 0:10
Locatie: Flardinga



Bericht door Luus »

Eerlijk gezegd ben ik het wel met Mariet eens........ het is juist zo leuk om al die kleine, niet al te dure, grapjes op te duikelen waar je echt wat aan hebt/kunt hebben. Dus ik ga voor een topic met alleen tipjes op het gebied van 'hebbedingen'.
Vind je het niks, prima..... maar laat het dan gaan.
Groetjes, Luus
"Ga eens OP die lat zitten in plaats van 'm steeds hoger te leggen"
fredsanno
Berichten: 9601
Lid geworden op: vr 18 nov 2005, 13:17
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:



Bericht door fredsanno »

Luus schreef:Wel eens met een zaklamp met overleden batterijen gestaan?
Er is een nw soort ouderwetse knijpkat op de markt. Ledlampjeslicht dus lekker fel en hij wordt opgeladen door een slinger. De 1e keer zit je je 10 minuten de zenuwen te slingeren om de boel op te laden maar daarna, altijd licht bij de hand. Zo nu en dan even bijslingeren en klaar. Ik heb de mijne bij de Makro gekocht maar heb zo ook al gezien bij zaken als Marskramer en zo. Ietsjes duurder dan maar nog altijd onder een 10tje.
Luus
Echter doet hij het na een jaar niet meer.... :cry: :cry:
Luus
Berichten: 22240
Lid geworden op: do 19 okt 2006, 0:10
Locatie: Flardinga



Bericht door Luus »

Dat zou kunnen, weet ik nog niet, maar voor die 4 nogwat ex btw heb ik er al reuze lol van gehad. En die grote batterijen die in een beetje fatsoenlijke zaklamp moeten zijn, op de een of andere wazige manier, altijd daar waar ik níet ben! Dus ik blijf het een makkelijk hebbedingetje vinden. De tijd zal het verder leren! Luus
"Ga eens OP die lat zitten in plaats van 'm steeds hoger te leggen"
Gebruikersavatar
Hymercamp
Berichten: 2477
Lid geworden op: zo 08 mei 2005, 14:00
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:



Bericht door Hymercamp »

fredsanno schreef:
Luus schreef:Wel eens met een zaklamp met overleden batterijen gestaan?
Er is een nw soort ouderwetse knijpkat op de markt. Ledlampjeslicht dus lekker fel en hij wordt opgeladen door een slinger. De 1e keer zit je je 10 minuten de zenuwen te slingeren om de boel op te laden maar daarna, altijd licht bij de hand. Zo nu en dan even bijslingeren en klaar. Ik heb de mijne bij de Makro gekocht maar heb zo ook al gezien bij zaken als Marskramer en zo. Ietsjes duurder dan maar nog altijd onder een 10tje.
Luus
Echter doet hij het na een jaar niet meer.... :cry: :cry:
Die van mij doen het na drie jaar nog steeds perfect..... Er zit een Lithium Ion batterij in, deze hebben een lange levensduur.
Ik denk dat er gewoon iets mis is met jouw apparaat.
Ik heb er een van "van Cranenbroek", en een van "de Gamma", beiden probleemloze apparaten.

Groet, Willem
Gebruikersavatar
Inferno
Moderator
Berichten: 27085
Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:



Bericht door Inferno »

Okay, om het topic weer op de rails te helpen...

IBOOD

Ik vertrouwde het eerst niet maar heb er van de week een opvouwbare hangmat gekocht, komt als het goed is komende week binnen.
Heb hier en daar gegoogled maar vind eigenlijk geen echt foute informatie over dit bedrijf.

Het werkt als volgt (want vandaag is het artikel al uitverkocht).
Ze bieden 1 artikel per dag aan, dat gaat op de site tot het is uitverkocht. dan gaat de volgende morgen om 0.00 uur het volgende artikel erop, max 24 uur en dan weer het volgende artikel. je kunt alleen kopen wat er op de site word aangeboden en op is op.

HIER zie je wat er de afgelopen dagen is aangeboden en tegen welke prijs. Artikelen komen soms terug maar daar kun je niet op rekenen, de prijzen zijn altijd scherp.

Oh, geen aandelen... :wink:
Hank-B



Bericht door Hank-B »

Inferno schreef:Okay, om het topic weer op de rails te helpen...

IBOOD

Ik vertrouwde het eerst niet maar heb er van de week een opvouwbare hangmat gekocht, komt als het goed is komende week binnen.
Heb hier en daar gegoogled maar vind eigenlijk geen echt foute informatie over dit bedrijf.

Het werkt als volgt (want vandaag is het artikel al uitverkocht).
Ze bieden 1 artikel per dag aan, dat gaat op de site tot het is uitverkocht. dan gaat de volgende morgen om 0.00 uur het volgende artikel erop, max 24 uur en dan weer het volgende artikel. je kunt alleen kopen wat er op de site word aangeboden en op is op.

HIER zie je wat er de afgelopen dagen is aangeboden en tegen welke prijs. Artikelen komen soms terug maar daar kun je niet op rekenen, de prijzen zijn altijd scherp.

Oh, geen aandelen... :wink:
En als je je eigen registreerd, krijg je elke dag een email met de aanbiedingen. Kun je dus snel reageren op gewilde artikelen.
fredsanno
Berichten: 9601
Lid geworden op: vr 18 nov 2005, 13:17
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:



Bericht door fredsanno »

Maar Luus inderdaad een handig hebbedingetje.... :wink:

en hymercamp....ik heb hem gekregen.....vandaar waarschijnlijk... :oops:
Plaats reactie