Moord? Meisje Tweede Exloermond tussen Nieuw Weerdingen

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Joep en Sjaan

Moord? Meisje Tweede Exloermond tussen Nieuw Weerdingen



Bericht door Joep en Sjaan »

Vannacht is een meisje van 12jaar uit mijn broers klas waarschijnlijk
vermoord gevonden. Na 21.00 was zij nog niet thuis van paardrijden.
Uiteindelijk na lang zoeken is zij gevonden tussen Tweede Exloermond en
Valtermond, 3 uur 's nachts. Mijn broer is de onderwijzer van haar en is er helemaal kapot van. Blijkt een schat van een meisje te zijn.
Wij dus ook, de wereld staat bij ons even op zijn kop zacht uitgedrukt.
Meisje is gevonden in een onherkenbare toestand.
Verder wil de politie nog niets kwijt ivm onderzoek.
Wie kan de politie een tip geven omtrent deze vreselijke toestand!!!!!!

Raymond
Laatst gewijzigd door Joep en Sjaan op di 19 dec 2006, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Mans en Tiny
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 13:59



Bericht door Mans en Tiny »

Houd het nieuws in Drenthe al de hele dag in de gaten. Verschrikkelijk zoiets, het komt ook steeds dichterbij.
Verder eerst maar wachten op verder nieuws.
Sterkte, zal zeker een klap zijn voor je broer, en denk dat iedereen in spanning afwacht naar het hoe en wat...want als dit dagelijks nieuws wordt dat zulke jongen kinderen van het leven beroofd word.
Zal er toch iets drastisch moeten veranderen hier.
Sterkte !!
Joep en Sjaan



Bericht door Joep en Sjaan »

Het stoffelijk overschot dat gisteravond is gevonden aan de Valtherdijk in Valthermond, is van een 12-jarig meisje uit Tweede Exloermond. Hoe het kind om het leven is gekomen is nog niet bekend.

De politie is de hele nacht bezig geweest met uitvoerig sporenonderzoek en zet dit vandaag voort. Zolang het onderzoek loopt doet de politie geen verdere mededelingen. Volgens ouders van leerlingen van de basisschool De Westhoek in 2e Exloërmond zat het meisje in groep 8 van die school. Burgemeester Slagman van Borger-Odoorn en de ouders van alle leerlingen van de school zijn vanochtend op de hoogte gebracht.

Ook persofficier van justitie J. Hoekman wil in het belang van het onderzoek geen mededelingen doen. Er wordt vooralsnog geen persconferentie gehouden

Bericht uit de gemeente 2e Exloërmond.
Verder zijn snelle tips omtrent dit gegeven. meld het de politie

mvgr Raymond
EuraMobil_John
Berichten: 818
Lid geworden op: ma 07 feb 2005, 22:30
Locatie: Zuidwesthoek

moord



Bericht door EuraMobil_John »

Nu dus na Hoogerheide weer zo´n drama.............. :twisted: :twisted:
waar gaat dit nu toch eens ophouden. Wanneer gaat onze politiek nu eens beseffen dat het zo niet langer kan. Wanneer wordt de wereld weer veilig voor onze en mijn kinderen. Een garantie, als het de mijne zou zijn dan zou de dader zijn eigen hart opeten en nog zeggen dat het lekker was ook. Het wordt weer tijd voor een Pistolen Paultje. Want ons Peter-Jan en onze Woutertje hebben het te druk met eigenbelangen............

Nou Raymond, alle nabestaanden in het Drentse, heel veel sterkte met het dramatische verlies. Hopenlijk hebben ze de dader snel tepakken.
Een dag nie gelache is een dag nie geleefd.

(zonder euramobil is niet lache)
Gebruikersavatar
Inferno
Moderator
Berichten: 27085
Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:



Bericht door Inferno »

Heel erg erg!

Maar lieve mensen realiseer je dat we nu vooral zoveel van deze dingen horen omdat we zoveel horen...
De media kent geen respect meer en doet haar uiterste best om alles maar dan ook alles zo snel en smerig mogelijk bij ons te brengen.
Via tv, computer en radio.
En zeer veel hobbyisten die alles via hun mobieltje aan de diverse rtv en radio stations melden, compleet met foto's.
Het is niet per definitie zo dat het ook vaker gebeurt gelukkig.

Maar het is heel erg erg!
Joep en Sjaan



Bericht door Joep en Sjaan »

Je zult het wel anders bedoelen!! Maar voor ons is het wel dicht bij, pas nog even op de school geweest met mijn broer om even de veranderingen te laten zien in zijn klas. Heel leuk schooltje, nog lekker klein.
En ik breng niets smerigs hoor, breng het enkel nu naar buiten. Het is de realiteit van vandaag!
Mijn broer kan aan zijn speech beginnen, met lood in zijn schoenen.
Nu is hij nog op school, om zichzelf en iedereen bij te staan, wat dacht je wat voor uitwerking dit heeft. Harten zijn verscheurd.
En bij de vraag dat het vaker gebeurt!! Sorry, elk kind is een kind teveel. Het moet en mag niet genormaliseerd worden, maar ben met je eens, hufters en moordenaars zullen er altijd blijven.
Diamond
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 19 jan 2004, 20:28



Bericht door Diamond »

wil niet vingerwijzend doen maar hoort dit niet in een ander rubriekje thuis? (diversen of off topic)
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24



Bericht door Face »

Mans en Tiny schreef:Houd het nieuws in Drenthe al de hele dag in de gaten. Verschrikkelijk zoiets, het komt ook steeds dichterbij.
Verder eerst maar wachten op verder nieuws.
Sterkte, zal zeker een klap zijn voor je broer, en denk dat iedereen in spanning afwacht naar het hoe en wat...want als dit dagelijks nieuws wordt dat zulke jongen kinderen van het leven beroofd word.
Zal er toch iets drastisch moeten veranderen hier.
Sterkte !!
Het is erg dat er zulke mensen rondlopen die dit hun geweten hebben,iedereen heeft nu een enorm verdriet te verwerken,onderwijzer,ouders,broers/zusters,leerlingen van haar school,onvoorstelbaar om dit onder woorden te brengen.

FACE
Emmen. :twisted:
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:



Bericht door Jeannette »

Het is gewoon verschrikkelijk voor iedereen!
Maar........bij mij rijst dus wel de vraag hoe het kan dat zo'n jong grietje 's avonds in het donker langs die hele donkere fietspaden alleen moest fietsen?
Misschien was ze niet het hele stuk alleen, maar dan nog zou mijn kind absoluut niet meer mogen fietsen. Ik weet hoe donker die wegen daar zijn, net als hier op de Veluwe.

Het is echter wel heel erg voor de familie, school en ga zo door. Ik hoop dat de dader snel gepakt wordt!
Weer een kind uit het leven gerukt.
Jesse, Metahan, Sanne, dat Maasmeisje nu Susan........zo waren er dit jaar nog veel meer kinderen.
Afschuwelijk!
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

het is en blijft verschrikelijk dat vooropgesteld
maar vroeger werdt dit in besloten kring verwerkt nu moet het wereld wijd
en dan ook weer de nodige trauma groeperingen oproepen om het gezamelijk te verwerken
vroeger werd zoiets op school verteld en daar was het mee af
nu moet iedereen een speech houden
vergeet niet ik vindt het ook gruwelijk maar draven we niet met zen allen wat te ver door
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19155
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:



Bericht door Aloys »

Ik vind dit ook heel erg, ik werk zelf in het onderwijs met kinderen/jongeren.

Daarnaast vind ik wel, net als Inferno, dat de media dit soort dingen op een haast ziekelijke manier uitmelken. Ik hoef niet alle details, ik snap ook wel dat de dorpsbewoners na zoiets een slecht weekend beleven. Maar al die interviews, met mensen die ook niets weten... :shock:

Sterkte, Raymondo en familie!
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Inferno
Moderator
Berichten: 27085
Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:



Bericht door Inferno »

Raymond D schreef:Je zult het wel anders bedoelen!! Maar voor ons is het wel dicht bij, pas nog even op de school geweest met mijn broer om even de veranderingen te laten zien in zijn klas. Heel leuk schooltje, nog lekker klein.
En ik breng niets smerigs hoor, breng het enkel nu naar buiten. Het is de realiteit van vandaag!
Ik bedoel het inderdaad anders, Het is drama, en voor jullie nog meer omdat het dicht bij huis gebeurd.
Mijn kinderen zijn inmiddels gelukkig ouder (17 en 19) en jongens (niet dat dat uit hoeft te maken. Maar een van hen bezorgt Pizza's ik slaap niet als ik niet weet dat hij veilig klaar is met zijn wijk. Dus ik begrijp je best.
Joep en Sjaan



Bericht door Joep en Sjaan »

Als media niets onder en flink onder de aandacht zouden brengen .
zouden weinig mensen weten wat er allemaal aan de hand is .
Goede informatie landelijk maakt dat moorden ook kunnen worden
opgelost hoe sneller het kan hoe beter naar mijn inzicht.
Om later na maanden mensen een op roep tedoen of ze iets gezien hebben.
zit de crimineel , moordenaar al ergens waar hij niet meer tevinden is.
of zaken die mensen na zoveel tijd niet meer voor de geest kunnen halen.
En ook in deze zaak verteld de politie niets bijna.
Nu weet ik meer . maar ik mag dat ook niet onder de aandacht brengen
ivm , het onderzoek!
Niet dat ik er erg mee eens ben maar goed. zij zullen hun redenen hebben heb ik terespecteren.
Kan wel melden dat het meisje niet alleen naar huis zou gaan.
altans dat was in principe niet de bedoeling!!
Groet Raymond
Laatst gewijzigd door Joep en Sjaan op wo 13 dec 2006, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Opgezegd
Berichten: 7685
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:33



Bericht door Opgezegd »

Raymond D schreef:Nu weet ik meer . maar ik mag dat ook niet onder de aandacht brengen
ivm , het onderzoek!
Een van de zaken is dat bepaalde informatie alleen bij de dader bekend kan zijn. In een dergelijk onderzoek wordt iedere bericht dat naar buiten wordt gebracht op een weegschaaltje gelegd en dat is ook nodig. Ook de persberichtgeving is onderdeel van het rechercheonderzoek. Dus laat het vooral aan de politie over, zij zijn de deskundigen en verstaan hun vak.
Plaats reactie