Vervolg Verkiezingen 2006: waarom gesloten..??

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Inferno
Moderator
Berichten: 27085
Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:



Bericht door Inferno »

En Klotje, met alle respect, wellicht had ik 2000 euro herstel, Gulden nog wel kunnen sparen in dit leven maar toen ik startte kostte mijn huis 110.000,- gulden en hdden wij een gezamelijk jaarinkomen van 40.000,- gulden was ik nu nog aan het sparen geweest en had ik inmiddels voor de gewenste woning 265.000EURO moeten neertellen. Dat heb ik misschien wel als ik alles bij elkaar leg en geen leuke dingen doe, geen kinderen laat studeren en niet op vakantie maar jaar in jaar uit sparen. Scheelt wel dat kinderen die niet studeren ook nooit een huis zulen kunnen kopen enwaarschijnlijk ook in relatieve armoede zullen leven. Dat is heel goed voor het sociaal erfgoed.

Je moeder had gelijk maar ze is waarschijnlijk al een tijdje niet meer onder ons net als de mogelijkheid om een huis te kopen van gespaard geld. De tijden zijn wel een beetje anders nu.
lucastess03



Bericht door lucastess03 »

Is het Slotje hier zoek :wink:
Gebruikersavatar
Hymercamp
Berichten: 2477
Lid geworden op: zo 08 mei 2005, 14:00
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:



Bericht door Hymercamp »

Autostar schreef:Is het Slotje hier zoek :wink:
Ik denk dat de moderator graag zelf bepaalt waneer er een slotje op moet. Ik zie zelf in ieder geval geen reden. Het is en prima open discussie waarin iedereen vrij is zijn zienswijze te ventileren, ook al is niet iedereen het met elkaar eens.
Ik heb er in ieder geval al een boel (positiefs :wink: ) van opgestoken. Zo'n hartverwarmend berichtje als van Dafluc doet een mens toch goed, ondanks dat we het niet met elkaar eens zijn.
Het gaat niet om het gelijk, of de achterkant van het gelijk, toch?
Laten we, net als Dafluc, als volwassen mensen met elkaar omgaan en niet gelijk om slotjes gaan roepen als het een beetje heet onder de voeten wordt. Zolang we maar niet gaan schelden of met modder gooien, maar daar is totnogtoe geen sprake van. Wat Klotje vertelde is gewoon precies zoals dat vroeger ging, mooi toch! En Inferno laat zien dat de moderne tijd wat anders in elkaar steekt..... :lol: :lol:

Groet, Willem
Gebruikersavatar
Inferno
Moderator
Berichten: 27085
Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:



Bericht door Inferno »

En dat met alle respect.
egas
Berichten: 177
Lid geworden op: ma 04 jul 2005, 21:30
Locatie: Nieuwendijk (N.Br.)



Bericht door egas »

Samengevat komt het forumdebat hierop neer:

volgens Erasmus,
Als wrok de overhand heeft bij het debatteren, ontstaat blind oordeel.

volgens Kees Buddingh,
Een debat is een veelal verhit gesprek, waarbij twee mensen tegen elkaar praten en naar zichzelf luisteren.

volgens Frits Bolkestein,
Een overtuigend betoog is gebaseerd op een goed gestructureerd verhaal, enkele kwinkslagen en stekeligheden, heldere en korte zinnen, een goed gedoseerd gebruik van metaforen en citaten.

gr., Jos
met een Dethleffs T 5846, Ducato 2.3 JTD en de Noorderzon als reisgenoot
lucastess03



Bericht door lucastess03 »

Willem was gewoon een beetje als Grap bedoeld

Van mij mag hier ieder een schrijven wat ie wil
stoor me nergens aan hoor :wink: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Hymercamp
Berichten: 2477
Lid geworden op: zo 08 mei 2005, 14:00
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:



Bericht door Hymercamp »

Even goede vrienden hoor Willy :wink: :cheers:

Groet, Willem
Plaats reactie