Nieuwe leden of gratis advertentie plaatsers?

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: Nieuwe leden of gratis advertentie plaatsers?

Bericht door blizard »

Was reactie op Cor
Laatst gewijzigd door blizard op ma 27 aug 2018, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Nieuwe leden of gratis advertentie plaatsers?

Bericht door Dafluc »

Duidelijk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8674
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Nieuwe leden of gratis advertentie plaatsers?

Bericht door seth_space »

Er blijven altijd mensen die graag willen "meerijden" en de gekozen weg zelf zo nooit genomen hadden.
Dat is op een forum niet anders.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
ErikLuiken
Berichten: 61
Lid geworden op: zo 23 apr 2017, 13:42
Locatie: HOORN NH
Contacteer:

Re: Nieuwe leden of gratis advertentie plaatsers?

Bericht door ErikLuiken »

Altijd welkom voor een kop koffie hoor :shh:
Prachtig forum.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6055
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Nieuwe leden of gratis advertentie plaatsers?

Bericht door TestCase »

Mijn gedachten als betrekkelijke nieuweling.
Er zijn inderdaad een heel aantal leden die dit forum van Aloys als hun huiskamer zien, gezellig, prima, niets mis mee kan en mag blijkbaar ook allemaal. Maar om nieuwkomers eerst hun vinger te laten opsteken, mag ik ook in de kring om een vraag te stellen en/of deze nieuwkomers eerst de maat te meten was blijkbaar nooit de bedoeling. In het café van Aloys staat een stamtafel maar anderen mogen hier ook een bakkie doen wanneer ze toevallig langskomen en dorst hebben. Zit die nieuwkomer niet alleen in het café maar is het al lekker druk, zal dus wel een goede tent zijn.
Klasse dat men hier een open forum heeft en dit zo wil houden!


//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Nieuwe leden of gratis advertentie plaatsers?

Bericht door B1gcheese »

Ik moet zeggen dat ik bewondering heb met de schijnbaar tomeloze energie van de moderators hier. Daar valt of staat een forum mee, en langs deze weg mijn complimenten aan Aloys en zijn team. Ik ben het hier ook een beetje als een huiskamer gaan beschouwen moet ik zeggen :-B

Wat betreft de nieuwkomers: ik stoor me soms ook aan de toon waarmee die hier worden verwelkomd. Okay sommige vragen zijn al 100 keer gesteld maar dat hoort er nu eenmaal bij. En ach de passanten hou je toch, net als op een camperplaats eigenlijk.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: Nieuwe leden of gratis advertentie plaatsers?

Bericht door 't Busje »

Ik vind het nogal arrogant om te eisen dat een nieuw lid eerst een aantal (zinvolle?) bijdragen geplaatst moet hebben voordat zij/hij een advertentie mag plaatsen. Eén stap verder: je mag alleen een vraag stellen, als je eerst tien goede antwoorden op vragen van anderen hebt gegeven.
Wat voor last heb je van iemand die eenmaal iets vraagt of aanbiedt? Geen enkele toch?
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
ron hymer
Berichten: 78
Lid geworden op: za 06 mei 2017, 8:12

Re: Nieuwe leden of gratis advertentie plaatsers?

Bericht door ron hymer »

nu ben ik niet zeer actief hier..

maar ik zat wel eens op een forum, die een speciaal gedeelte had voor niet leden, daar konden vragen gesteld worden zonder aan te melden, dus heel laagdrempelig, en geen vervuiling van het forum.

groet.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Nieuwe leden of gratis advertentie plaatsers?

Bericht door hwendt »

Gelukkig kan hier iedereen zijn mening geven. voor, tegen, commentaar het mag allemaal. Nog sterker zonder de verschillende meningen heb je geen forum.
Ook andere meningen zijn gewoon van belang. Immers je kunt een mening hebben maar die kan, en moet je eigenlijk alleen hebben als je in beide kanten geïnteresseerd bent en daarna een mening vormt.
Een beginner die wel eens van het Camperforum " heeft gehoord ziet plotseling het licht als hij tegen een probleem op loopt.. O, ja daar kan ik eens informeren. En vervolgens leert hij hoe het gaat op een camperplaats , hij leert de verschillen en daar hebben wij weer profijt van want hij laat geen fietsen en een tafel achter as hij een dag gaat toeren.. Om maar wat te noemen. ha ah :hug: )

Veel lastiger vind ik een gestelde vraag en vervolgen 15 keer het zelfde antwoord met soms een komma op een andere plaats. Dan staat er dus een stuk vervuiling van 14 antwoorden.. En dat gebeurd dus vele malen meer dan een soms interessante gestelde vraag van iemand die net lid geworden is.
En ja ik vind het wel probleem als iemand die al 6 jaar lid is en 250 berichten heeft geschreven en een vraag stelt die al vele malen voorbij is gekomen en het antwoord is : Wat denkt u van de zoekfunctie.. Immers soms straalt de luiheid er van af en denkt men "O ik vraag wel even " terwijl er al hele routes , en goede antwoorden zijn gegeven en te vinden zijn in reizen en landen topics.
Dat zijn mensen die hun leven lang "onhandig zijn " maar in werkelijkheid een ander de klus laat opknappen en dat is makkelijker dan het zelf doen.. Maar mij broer kan erg goed behangen ,,, enz enz

Het is gewoon een forum zoals een forum moet zijn.

Hugo :hug: :hug: :hug:
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19157
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Nieuwe leden of gratis advertentie plaatsers?

Bericht door Aloys »

Ik denk dat we het hier maar bij moeten laten! :D
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gesloten