Welke satellietontvanger gebruiken jullie voor de TV?

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Welke satellietontvanger gebruiken jullie voor de TV?



Bericht door de Jonckheer »

Wij gebruiken de SAB Titan, die bevalt prima. Mocht het CD kaartje de geest geven komt daar de opvolger voor in de plaats, die heeft naast de kaartlezer een module slot.
20190813_111508.jpg
Gebruikersavatar
rzwiebel
Berichten: 199
Lid geworden op: ma 01 mar 2010, 14:36
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Welke satellietontvanger gebruiken jullie voor de TV?



Bericht door rzwiebel »

SAB Titan 4 Combo; heeft een smartcard-lezer, een CI+-slot én een DVB-T2 tuner (voor terrestrial uitzendingen, in Nederland bekend als Digitenne). We hebben thuis ook sat-tv met abonnement van Joyne. Als we met de camper weggaan haal ik de voeding, hfmi en lnb-los van de SAB en schuif hem in de camper in de houder. Iets meer werk dan een CD-module uitnemen en in de camper er weer instoppen, maar ja, zo blijven wel de zenders op hun plaats in het kanaal-menu. Omdat we vroeger de Sab Titan Micro in de camper hadden (zonder CI+-slot, vandaar dat die met Joyne niet kan werken), en die afstandbediening ook op de Titan 4 werkt, hoef ik die van huis niet mee te nemen.
sat_sabIV.jpg
sat_sabIV.jpg (19.6 KiB) 107 keer bekeken
Geef onze aarde niet uit handen aan verwoesters, laag volk en leeghoofden. (Konstantin Paustovski 1892-1968)
Niets is geheel waar en misschien zelfs dat niet; Ik leg me toe op 't schrijven van levend Nederlands. Maar ik heb schoolgegaan. (Idee nrs 1 en 41, Multatuli)
Plaats reactie