Teleco Magicsat 2000A nog te gebruiken voor Canal Digitaal of Joyne?

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
EugeneW
Berichten: 132
Lid geworden op: za 07 nov 2015, 18:02

Re: Teleco Magicsat 2000A nog te gebruiken voor Canal Digitaal of Joyne?



Bericht door EugeneW »

Toch ga ik nog niet helemaal opgeven :G Hij zit er toch op dan moet hij ook een beetje werken. Vandaag een hint gekregen via een satelliet toko, op de site van Teleco http://www.support-telecogroup.com/tele ... g/info.asp is te vinden hoe de schotel opnieuw ingesteld moet worden om wel de satellieten te kunnen vinden. Ik dit gedaan maar inmiddels wil mijn schotel niet meer bewegen al had je het graag. Eerst hoorde ik de relais in de zwarte doos klikken maar dat doen ze nu ook niet meer, iemand een idee wat er loos kan zijn? Ik heb bekabeling gecontroleerd, andere accu geprobeerd maar geen beweging :bang:
frans57
Berichten: 11
Lid geworden op: za 18 feb 2012, 13:07
Locatie: Flevoland

Re: Teleco Magicsat 2000A nog te gebruiken voor Canal Digitaal of Joyne?



Bericht door frans57 »

Zekering bekeken?
EugeneW
Berichten: 132
Lid geworden op: za 07 nov 2015, 18:02

Re: Teleco Magicsat 2000A nog te gebruiken voor Canal Digitaal of Joyne?



Bericht door EugeneW »

Voor zover dat ik weet zijn er 2 zekeringen, 1 tussen de voedingskabel en 1 in de zwarte box, beide zijn ok. Een ding wat ik nog niet gemeld heb is dat de schotel eerst een aantal keren niet goed kon richten waardoor hij en hele rare standen ging staan en uiteindelijk een aantal keer vast liep tegen opstakels op het dak. Daarna lag hij achterstevoren op het dak en deed hij niet veel meer. Een paar dagen later kwam ik terug en was hij netjes in de parkeerstand gaan liggen. En zoals ik al heb gemeld doet hij nu niets meer.
Plaats reactie