Prijsverhoging Canal Digitaal

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31966
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Prijsverhoging Canal Digitaal



Bericht door Bob Diesel »

maar dat wist je toen je het abo nam :?:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
myway
Berichten: 15527
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: Prijsverhoging Canal Digitaal



Bericht door myway »

jaap van duijn schreef:@myway,

Zou ik bijna zeggen have it your way.
Maar betaalde in oktober toch echt 13,00 Euro voor maand november 2019 abb op CD.
Als we een ieder wantrouwen en als een nieuweling iets zegt zou het niet kloppen?
En ik maar denken 13,95 Euro blijkt het 13,00 Euro te zijn.

De groeten Jaap van Duijn
Uhhh, Jaap het ging mij niet over wat je hebt betaald.
Maar om wat je aangeeft over ontvangst met een 60 cm schotel.
Afbeelding

Nou had ik het nog gelooft als die schotel een 65 cm Eiis was.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45225
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Prijsverhoging Canal Digitaal



Bericht door thole »

Als ik op de footprint kijk dan zouden wij in Algeciras geen ontvangst hebben met onze 80cm Oyster schotel(auto skew)
Ook in Marokko gewoon ontvangst, op een klein stukje na waar je de satelliet gericht op Europa niet meer kunt ontvangen en die naar de Canarische eilanden uitstraalt net niet binnen het bereik ligt. Niet alleen langs de kust maar ook ver het binnenland in , tot onder Zagora, Mhamid in de Sahara. En ja, Astra 3.

Overigens betalen we €13,- bij CD, we hebben geen bericht gehad over een verhoging, zal nog wel komen.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Prijsverhoging Canal Digitaal



Bericht door KTManiac »

myway schreef:
do 21 nov 2019, 20:44
Uhhh, Jaap het ging mij niet over wat je hebt betaald.
Maar om wat je aangeeft over ontvangst met een 60 cm schotel.
..
Nou had ik het nog gelooft als die schotel een 65 cm Eiis was.
Leuk plaatje, maar de praktijk is soms anders.
Ik heb in Noorwegen nog ontvangst van Astra3 gehad met een Kathrein 75cm schotel (CAP 910 systeem), ver buiten het bereik wat dit plaatje aangeeft voor een 90cm schotel.
Is al even geleden trouwens, geloof dat het alweer bijna 2 jaar geleden is dat dat ding een keer omhoog gegaan is. Kijk eigenlijk nooit meer TV onderweg, zeker niet sinds we in juni/juli naar Noorwegen gaan en grotendeels boven de poolcirkel zitten (dus vrijwel 24 uur per dag licht). Alles buiten is boeiender dan wat er op TV te zien is. :-B
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2149
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: Prijsverhoging Canal Digitaal



Bericht door jaap van duijn »

@myway,

We waren met caravan in Trondheim juni (zeker en vast want dan zijn we jarig) denk 2004 er was voetballen Nederland tegen???
Ik totaal geen voetbal liefhebber lees wel een boek, maar ega toen fel voor Nederland dus moest kijken.
Komt er een knoert van een Hymer dubbel as naast ons, de man wel 10 x voor en achter uit, gedraaid en weet ik en toen op gegeven. En een flinke automatische schotel - geen idee meer hoeveel cm
Aan geluiden te horen was hij niet blij maar hij kwam er achter dat wij schotel op een poot hadden en podverdorie ook beeld.
Hij heeft met zijn zwager kratje bier koud gemaakt en de volledige wedstrijd bij ons gekeken, ik mag geen alcohol dus gauw klaar ik een thermos koffie en goed boek.
Een ieder gelukkig.
Hiermee bedoeld dat we echt beeld hadden wat de geleerden ons ook zeggen, maar ook in Gibraltar een jaar later volop beeld, wel juist neer zetten met waterpasje (of 't nodig was?).
Nu Uw twijfels, en de mijne ik heb altijd gedacht 60 cm maar even zo goed kan het 65 cm geweest zijn.
Trouwens ligt nog in garage - op de camper nu een 80 cm - de oude voor je weet maar nooit.
Fijne dag verder en ik ga thuis morgen meten (nu in buitenland).
grtn Jaap van Duijn
myway
Berichten: 15527
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: Prijsverhoging Canal Digitaal



Bericht door myway »

2004 was dat Astra 1 of 3
Astra 1 ontving je nog op een kromme koekenpan

Als je gaat meten meet dan niet de hele breedte van de schotel het deel wat ontvangst mogelijk maakt is het deel wat bol staat! Dus niet de rand mee meten zoals blijkbaar verschillende merken wel doen bij hun schotels.
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2149
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: Prijsverhoging Canal Digitaal



Bericht door jaap van duijn »

@myway,

Kijk zo komen we allemaal weer tot een beter en goed gericht "oordeel en veroordeel".
Dat meten wist ik, dat van Astra 1 en 3 ook wel en ja toen had in Astra 1 op 27000 of zo iets nu Astra 3 op 29000 en oneffen.
Weer wat geklaard.
In 2021 - bij leven en wel zijn - willen we dan de rit nog eens doen maar nu met de camper en ga die ouwe schotel mee nemen en testen. Duurt nog wel even maar dan heb ik het oprij.

bedankt en groeten Jaap
myway
Berichten: 15527
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Prijsverhoging Canal Digitaal



Bericht door myway »

Ik kan je nu al verklappen dat het daar niet meer gaat lukken.
Natuurlijk zat je in 2004 op Astra1 en zoals ik al aangaf ontvang je die satelliet op een kromme koekenpan.
Waarom ging dat op Astra1 wel
.
Afbeelding
Plaats reactie