Welke accu?

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Welke accu?



Bericht door hathi »

Oh ik dacht je wil de Lfp ? ....Dan heb je gelijk,en is de powerservice ideaal,en ben je met de Plus goedkoop klaar,en toch 25 Amp ,in de AGM/ Gel laden. http://www.vanmichel.be/nds-producten/powerservice/
Laatst gewijzigd door hathi op za 16 nov 2019, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51271
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Welke accu?



Bericht door Kroppie »

met gewone loodzuur accu,s kan alles net als vroeger gewoon ook heel goed gaan, grootste nadeel: het gewicht, grote voordeel: de prijs, kleiner voordeel: simpeler t.o.v. lithium.
maar hele volksstammen hebben die gewone accu,s met goed resultaat gebruikt en gebruiken ze nog steeds, dus laat je niet gek maken en blijf rekenen

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
camperfeels
Berichten: 63
Lid geworden op: di 22 okt 2019, 7:57

Re: Welke accu?



Bericht door camperfeels »

Helemaal eens. Maar voor mijn doel en gebruik kom ik niet uit qua ruimte. Formaat van een lfp is naast met vermogen/kg ook wel een belangrijk punt.

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk

Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Welke accu?



Bericht door hathi »

Heb vandaag even gekeken,naar de ontlading,van mijn LFP, deze staat nu toch nog op 84% en is gestald sinds 15 September ,ontlading is 16 Amp,in 2 maanden,dus ik hoef hem voor het komende seizoen niet te laden,en is een 230 V lader overbodig,de startaccu,laad ik zowiezo nooit,maar bij de HH wist ik het nog niet,maar het ziet er goed uit :)
Hans
Gebruikersavatar
309T16
Berichten: 3161
Lid geworden op: za 05 apr 2008, 13:35
Locatie: Grootegast

Re: Welke accu?



Bericht door 309T16 »

16Ah :wink:
Plaats reactie