Wij zijn nu nog thuis maar gaan over een 6 weken richting Spanje.
Als ik op mijn laptop via Ziggo Go iets terug wil kijken stopt hij en gaat bufferen maar dan meld beeld kan momenteel niet terug kijken herstart video maar steeds op de zelfde plek stopt hij dan weer.
op Nederland 1- 2 en 3 is dat nog geen ramp want je kan door spoelen maar op bv RTL moet je weer opnieuw beginnen en na half uur stopt hij weer op dezelfde plek.
Erg raar het sinds de laatste 4 weken daar voor geen last en Ziggo zegt natuurlijk dat het aan ons ligt nooit aan hun.
Direct kijken nooit geen probleem.
Ziggo melde ons opnieuw installeren hebben we gedaan maar gisteren weer zelfde probleem.
Meer met dit probleempje?
Klaas
Ziggo Go
Re: Ziggo Go
Heb je verder een goede wifi verbinding of bekabeld en welke ziggo router heb je
Kun je een speedtest doen, dan heb je wat gegevens
In Juli zijn ze geheel over gegaan naar digitaal, is er bij je thuis iets veranderd
Kun je een speedtest doen, dan heb je wat gegevens
In Juli zijn ze geheel over gegaan naar digitaal, is er bij je thuis iets veranderd
Re: Ziggo Go
Hier werkt de app probleemloos op de ipad.
Groet, Lex (PA3CDM)en Margreet
Safari Camper FIAT Ducato 244 2.8JTD
Safari Camper FIAT Ducato 244 2.8JTD
Re: Ziggo Go
Ja dat is het gekke op het tablet van mijn vrouw doet de replay zelfde programma wel.
geniet van elk vrij uurtje
Re: Ziggo Go
"Ja dat is het gekke op het tablet van mijn vrouw doet de replay zelfde programma wel."
Het lijkt erop dat je installatie thuis van Ziggo wel goed werkt, zie je bovenstaande reactie.
"Erg raar het sinds de laatste 4 weken daar voor geen last"
Wat is er de laatste 4 weken in de configuratie van de laptop aangepast c.q. gewijzigd?
Zijn er updates geweest op de laptop van toepassingen etc?
Anders mogelijk van de laptop een systeem-backup terugzetten van langer dan 4 weken geleden? Dan zou het gewoon weer moeten werken.
Succes!
Het lijkt erop dat je installatie thuis van Ziggo wel goed werkt, zie je bovenstaande reactie.
"Erg raar het sinds de laatste 4 weken daar voor geen last"
Wat is er de laatste 4 weken in de configuratie van de laptop aangepast c.q. gewijzigd?
Zijn er updates geweest op de laptop van toepassingen etc?
Anders mogelijk van de laptop een systeem-backup terugzetten van langer dan 4 weken geleden? Dan zou het gewoon weer moeten werken.
Succes!
Re: Ziggo Go
Hier maak je een denkfout, de laptop zal via de browser gaan, en de tablet via een app, wordt op een andere manier ziggo benaderd.
@saagstree:
We zijn dus al verder. Welke browser gebruik je? Heb je veel tabbladen open staan, dit "vreet" geheugen
Pak eens een andere: edge, firefox, chrome.
- seth_space
- Berichten: 8596
- Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
- Locatie: Brabant
Re: Ziggo Go
Probeer deze link eens:
https://www.ziggogo.tv/nl.html
wel rechtsboven inloggen!
En nee Blizzard, er is ook een App voor windows naast de browser versie.
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ ... aten-19775
En bufferen kan natuurlijk ook komen door een minder goede verbinding van je laptop via wifi. Probeer dan eerst eens met een kabel of het goed werkt.
Vervolgens deze tips:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/int ... wifi-traag
https://www.ziggogo.tv/nl.html
wel rechtsboven inloggen!
En nee Blizzard, er is ook een App voor windows naast de browser versie.
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ ... aten-19775
En bufferen kan natuurlijk ook komen door een minder goede verbinding van je laptop via wifi. Probeer dan eerst eens met een kabel of het goed werkt.
Vervolgens deze tips:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/int ... wifi-traag
Laatst gewijzigd door seth_space op wo 28 aug 2019, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Re: Ziggo Go
We weten nog niet of er win 10 op de laptop staat
Persoonlijk hebben we KPN, en bij ons komt ook regelmatig een draaiend pijltje.
Dit komt omdat de koperlijn al jaren slecht is, wisselen van draadpaar heeft tijdelijk geholpen, maar ik vertik het om naar Ziggo te gaan
Persoonlijk hebben we KPN, en bij ons komt ook regelmatig een draaiend pijltje.
Dit komt omdat de koperlijn al jaren slecht is, wisselen van draadpaar heeft tijdelijk geholpen, maar ik vertik het om naar Ziggo te gaan