Nederlandse TV kijken via Ali?

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Gebruikersavatar
Kubo
Berichten: 1130
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 17:45
Locatie: Tytsjerk

Re: Nederlandse TV kijken via Ali?



Bericht door Kubo »

5G zul je in Spanje niet zo gauw krijgen.(alleen in grote steden)
Verdiep je maar ééns in de techniek hier achter.
In Londen doet Vodafone een test om in putdeksel antennes te plaatsen.
In Nederland op lantaarn palen en bushokjes.
Groet, Lex (PA3CDM)en Margreet
Safari Camper FIAT Ducato 244 2.8JTD
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8675
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Nederlandse TV kijken via Ali?



Bericht door seth_space »

Als je 6 clines hebt vul je die alle 6 in .
Bij overbelasting van een van de cline springt het apparaat vanzelf naar de volgende . Dat zorgt soms voor wat artefacten of stotterend beeld.
De aanbieders beginnen vaak met 4 clines voor een tweetal euros tot 8 tot 10 clines voor 4 euro. Dat is per jaar.
Soms duurt het even voordat je code te pakken is en tot die tijd krijg je dan de mededeling dat het een versleuteld kanaal is.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
Evelynne
Berichten: 237
Lid geworden op: do 15 aug 2019, 19:27

Re: Nederlandse TV kijken via Ali?



Bericht door Evelynne »

Ooit was ik héél sportief ;-)
Toen waren er ook niet veel manieren om aan kwalitatieve uitzendingen te geraken, of je kon jaren wachten tot de aankoopprijs van die programma's laag genoeg waren dat ze in het budget van de openbare omroepen pasten of .... Tegenwoordig is elke uitzending op het net te vinden.
Wat me eigenlijk wel interesseert is om op verplaatsing gemakkelijk en liefst in hoogstaande kwaliteit naar nieuwsuitzendingen te kijken, ik veronderstel dat er in enkele Zuid-Europese landen nog dvb uitzendingen van de publieke omroep zijn maar om uitzendingen van eigen land te zien voorzie ik dat via het net te doen, tenzij ik op een goedkopere manier satteliet-signalen kan bekijken. Ik heb zeker geen 1000 € voor zo'n automatische schotel op het dak, maar eventueel een mobiele set... In Vlaanderen verdeelt TV-Vlaanderen het aanbod van CD, (wel zonder de Franstalige zenders). Maar vakantie-tv kan bvb niet zonder het aanschaffen van hun hardware à 199€, terwijl op 2ehands en marktplaats genoeg schotels staan om met alle forumleden te wokken.
En als Belg kan ik geen CD op vakantie nemen (trouwens ook zonder de Franstalige zenders).

Tja.. wat moet je dan? Ik lees graag uw wok-recepten ;-)
Gr, Evelynne
PS: Mr.BenZzz = Mercedes-Benz L608D °1983
PPS: BenZzz = Bed en Zicht; de Zzz = aanduiding van slapen in een stripverhaal
Plaats reactie