Achteruitrijcamera Fiat Ducato van Aliexpress

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
tore
Berichten: 31
Lid geworden op: di 16 jul 2019, 15:16

Achteruitrijcamera Fiat Ducato van Aliexpress



Bericht door tore »

Hi, was about to order this one: https://www.achteruitrijcamerawinkel.nl ... kQAvD_BwE , but then saw this one at Aliexpress. https://nl.aliexpress.com/item/32824412 ... lsrc=aw.ds
Anyone tried this one from Ali? Less than half the price, and ship from within EU.
leftlanebandit
Berichten: 456
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 18:56
Locatie: In The Middle Off Nowhere

Re: achteruitrijcamera ducato, Aliexpress



Bericht door leftlanebandit »

I have one on my Iveco and it works perfect
Easy to instal and it fits good

Verstuurd vanaf mijn H9436 met Tapatalk

Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: achteruitrijcamera ducato, Aliexpress



Bericht door MonRoe »

we hebben vorige week een set gekocht bij Wish, volgens mij geleverd vanuit Duitsland. Binnen een week in huis en werkt prima.
https://www.wish.com/search/parking%20c ... rce=search
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Achteruitrijcamera Fiat Dducato van Aliexpress



Bericht door Face »

Wij hebben er eentje van Aliexpress werkt prima.
RPducato
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 02 aug 2019, 12:21

Re: Achteruitrijcamera Fiat Ducato van Aliexpress



Bericht door RPducato »

Wij hebben ook een camera van AliExpress, komen nog wel douane kosten over als je pech hebt.....😉
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19155
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Achteruitrijcamera Fiat Ducato van Aliexpress



Bericht door Aloys »

Niet als ie "ships from within Europe", zoals in bovenstaand geval.

Maar eh... "Controleer uw kentekenverlichting of Hand kofferbak size voordat purcahsed, we doen niet verantwoordelijk voor de verkeerde purcahsed." :lol3:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
PDJ

Re: Achteruitrijcamera Fiat Ducato van Aliexpress



Bericht door PDJ »

Die douane kosten (invoerkosten) is een van de redenen dat ik niks meer via Alie bestel. Tegenwoordig alles via Wish, werkt vele malen prettiger en vlotter. Maar das mijn mening :wink:
veetee
Berichten: 3546
Lid geworden op: zo 29 jul 2018, 14:54
Locatie: De Parel van het Heuvelland

Re: Achteruitrijcamera Fiat Ducato van Aliexpress



Bericht door veetee »

Dat ligt aan de prijs van wat je besteld. Beneden de € 22 (en dat is vaak bij Ali, ligt eraan wat je koopt natuurlijk, maar bij echt duurdere dingen neem ik sowieso het risico niet) heb je geen extra kosten:
Invoerrechten buiten de EU
Bestel je iets bij een internetwinkel van buiten de EU, dan hangt het van de waarde van de bestelling af of je belasting moet betalen. Tot 22 euro (exclusief verzekerings- en vervoerskosten) hoef je geen douanerechten of omzetbelasting af te dragen. Dat iPad-kabeltje uit China van 4 euro kun je dus laten opsturen zonder dat er aanvullende kosten bijkomen.

Zijn de bestelde producten tussen de 22 en 150 euro waard, dan hoef je geen invoerrechten te betalen. Maar je bent wel verplicht om 21 procent btw af te dragen.

Bij leveringen van 150 euro of meer betaal je zowel btw als invoerrechten. Die douanerechten variëren per productsoort. Zie daarvoor dit overzicht van de Belastingdienst.
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5663
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Achteruitrijcamera Fiat Ducato van Aliexpress



Bericht door Camperic »

Ik heb het nieuwe camerasysteem bij achteruitrijcamerawinkel.nl gekocht en zou dat een volgende keer weer doen.
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Plaats reactie