Storing licht, temperatuurmeter en meer!

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred426
Berichten: 11
Lid geworden op: di 10 mei 2016, 15:09
Locatie: Hellevoetsluis

Storing licht, temperatuurmeter en meer!



Bericht door Fred426 »

Help wie kan me helpen???
Ik heb een Fiat ducato 1.9 td uit 1993.
Mijn probleem is als volgt, als ik mijn stad of dim licht aan doet gaat het lichtje in het dasbord branden en slaat de temperatuur meter in het dasbord vol uit tot maximum. Alleen het stads licht gaat branden. Normaal gaat alleen het groene lampje branden van het dim licht. Ik heb het stuurhuis (schakelaars/hendels al vervangen . Dacht dat het bprobleem daar zat, maar dat was niet zo! Ben een beetje teneinderaad.
Wie weet de oplossing of heeft tips?
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3065
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Storing licht, temperatuur meter en meer!!!



Bericht door rijschoollucassen »

Massa-aansluiting al geprobeerd?

Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
Gebruikersavatar
Fred426
Berichten: 11
Lid geworden op: di 10 mei 2016, 15:09
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Storing licht, temperatuur meter en meer!!!



Bericht door Fred426 »

Vergeten te vertellen , bij het licht an zetten(gaat het lampje van het mist licht branden in plaats van het groene van dim licht!!
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3065
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Storing licht, temperatuur meter en meer!!!



Bericht door rijschoollucassen »

Heel veel storingen zijn het gevolg van massa-problemen. De stroomkring is niet meer rond en gaat een alternatieve weg terug zoeken, bij voorbeeld via andere lampjes.

Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
Plaats reactie