Sigarettenaansteker Ford Transit defect

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hemmo
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 10 mar 2019, 17:29
Locatie: Coimbra, Portugal

Sigarettenaansteker Ford Transit defect



Bericht door Hemmo »

Ik gebruik mijn aansteker uiteraard om mijn telefoon tijdens het rijden met google maps van stroom te voorzien. Natuurlijk kijk je als eerste naar de zekering. Echter de zekering 212 van 20 amp was niet eens aanwezig. Ook alle andere zekeringen van 20 amp waren nog ok. Gezocht naar een zekering in de kabels, niet aanwezig. Kwam bij de zoekactie nog een tweede 12 volt voeding tegen. Ook deze geen stroom.
Iemand enig idee waar dit hem in kan zitten?
Groet Hemmo

Nog steeds zoekende naar de ideale Camper... als deze al bestaat....
Meine
Berichten: 4756
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Sigarettenaansteker Ford Transit defect



Bericht door Meine »

Erg duidelijk allemaal, of is het bedoeld als raadspelletje? Is het een Mk4, 5, 6 of 7. Voor Mk4 4n 5 heb ik de bedradinggsschema's. In de zekeringsbox hoort gewoon een zekering voor de sigarettenaansteker te zitten.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51308
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Sigarettenaansteker Ford Transit defect



Bericht door Kroppie »

ik heb ook eens geprobeerd de telefoon op te laden met een aansteker, heeft ie niet overleeft, hij werd wel erg warm, dat wel. :bang: :bang:

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3890
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Sigarettenaansteker Ford Transit defect



Bericht door henk en lila »

Heeft die eerder wel gewerkt?
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Gebruikersavatar
plotterwelt
Berichten: 156
Lid geworden op: za 06 apr 2019, 10:23
Locatie: Oss

Re: Sigarettenaansteker Ford Transit defect



Bericht door plotterwelt »

Zonder zekering zeker van weten niet. :-B

Rij ook 2 Ford's waar gewoon een zekering op die plaats zit.

Mvg Johan
Gebruikersavatar
Hemmo
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 10 mar 2019, 17:29
Locatie: Coimbra, Portugal

Re: Sigarettenaansteker Ford Transit defect



Bericht door Hemmo »

Nee het was niet bedoeld als raadsel Kroppie :-B . Maar ik heb nog niet zo lang een ford. Dus heb ik geen idee of het een mk4, 5, 6 of 7 heb. Hij is van 2006 en is een 135 T350. Heb alle boekjes nagekeken. Niets over MK xx aangetroffen :eh:

Tot afgelopen weekend heeft er nog altijd stroom op gestaan. Ook de 12 v aansluiting voor electrische accessoires doet het niet. Hiervoor is wel een 20 amp zekering aanwezig, maar is nog in orde. Ook zijn er zekeringen voor stoelverwarming, airco achter, voorruitverwarming etc. Handig... moet je het wel hebben. Zijn dit reserve zekeringen? Of beter laten zitten... :angel:
Groet Hemmo

Nog steeds zoekende naar de ideale Camper... als deze al bestaat....
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51308
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Sigarettenaansteker Ford Transit defect



Bericht door Kroppie »

is de zekering op de plek waar ie zou moeten zitten en er nu dus niet zit , niet gewoon uitgevallen, eens een heel lichte zekering (b.v. 2amp)op die plek plaatsen, en kijken wat er gebeurt met je aansteker.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Hemmo
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 10 mar 2019, 17:29
Locatie: Coimbra, Portugal

Re: Sigarettenaansteker Ford Transit defect



Bericht door Hemmo »

Helaas niet mogelijk. Er zitten geen polen in voor een zekering. Heeft dus nooit wat in gezeten. Het is een sort mysterie.
Groet Hemmo

Nog steeds zoekende naar de ideale Camper... als deze al bestaat....
Plaats reactie