Schotel verwijderen

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51278
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Schotel verwijderen



Bericht door Kroppie »

dat ik de camper kocht zat er achter op het dak ook een tranenplaat gelijmd, die moest er af, plaat was over de volle breedte 2mtr van de camper en 60 cm lang.
ik heb de plaat met de haakse slijper in smalle stroken geslepen en die met een schraapmes in de multi bibber tool er af gehaald, dat ging perfekt, met slijpen voel je heel goed wanneer je door het alu van de plaat gaat en in de kit/lijmlaag zit, ging 1x niet helemaal goed en zat ik in de dakplaat, klein streepje maar niet door dus geen probleem (en anders klodder kit en dan ook weer opgelost).
was wel langdurig klusje maar goed gelukt.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: Schotel verwijderen



Bericht door blizard »

Kit doorsnijden: zoals Rudy zegt: met een autoruitdraad. Even naar een glasboer of schadebedrijf, en je krijgt zo een stuk.
Wat ook wel wil (om begin te maken) is met een multitool (Fein) en het plamuurmes erop, en zo al trillend de kit verwijderen
Gebruikersavatar
Tardis
Berichten: 742
Lid geworden op: di 07 aug 2012, 17:28
Locatie: Midden v/h land

Re: Schotel verwijderen



Bericht door Tardis »

pepon schreef:
wo 12 jun 2019, 14:47
Ik zag laatst dat iemand er een zonnepaneel op heeft gemonteerd.
Kan je hem naar de zon richten.
Groet, Ron.
Hmm.. lastig richten na die Steen Marter..... :cheers:
Reizen is het verbreden van je horizon en het verkennen van je dimensies... helaas slechts 3
(ondanks dat onze camper een Tard is :-)

Weet iemand de weg naar het restaurant aan het einde van de Galaxy

Modificaties aan Tardis en andere leuke ontwikkelingen vind je op http://www.3daybreaker.blogspot.com
Die aan de andere auto hier: http://midlivecrisis.blogspot.nl
Plaats reactie