Google Maps en POI's

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cosmoscar
Berichten: 181
Lid geworden op: zo 01 feb 2004, 22:48
Locatie: Nieuwegein

Google Maps en POI's



Bericht door Cosmoscar »

Na het hele gedoe met TomTom (onmogelijkheid om POI's nog langer via MyDrive te installeren**) (en de uitvallende TomTom i.v.m stack overflow) heb ik noodgedwongen onderweg Google Maps gebruikt om te navigeren.
Na wat wennen aan de schermopmaak werkte het uiteindelijk best wel goed!

Wat ik daarbij node mis is het bestand van Campercontact de camperplaats locaties!

Iemand ervaring met het toevoegen van deze POI's aan Google maps (of een andere gratis navi als WAZE b.v.?)

Groet,
Oscar

**
PS via een lid van dit forum is uiteindelijk het up-loaden van de POI's in mijn TT wél gelukt. De TT helpdesk heeft het nooit kunnen/willen oplossen.
LMC i605
Gebruikersavatar
travelscout
Berichten: 2898
Lid geworden op: di 25 mar 2014, 8:53
Locatie: Barendrecht

Re: Google Maps en POI's



Bericht door travelscout »

Lees je hier eens in:
viewtopic.php?f=13&t=8462510&p=1705864& ... r#p1705864

Of zoek hier rechtsboven eens op alternatieven.
Paul.
Gebruikersavatar
Pilotbobke
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 12 aug 2018, 16:54

Re: Google Maps en POI's



Bericht door Pilotbobke »

Goedemiddag,
Kijk eens naar de app BATCHGEO deze gebruikt een exelbestand met de door jou ingevoerde locatie's en brengt deze in kaart door ze in te laden op de kaart.
Je kiest vervolgens de locatie en klikt op navigeren en googlemaps wordt geladen voor navigatie.
Door dit exelbestand creatief te gebruiken kun je ook een reisplan opstellen en dit inladen.
Werkt mijn inziens erg handig en is gratis, wel kost het uiteraard tijd om voor jezelf een bestand op te bouwen met favoriet campings of camperplaatsen over indien wenselijk de gehele wereld.
Indien het je wat lijkt kan ik wel een exel bestand wat ikzelf al heb opgebouwd aanbieden ( gratis ) via een PB.

Groeten Ad.
Pilote Aventura P.650
Ducato 2,8JTD 2005
Co- passagiers Jacqueline en Teckel BOBKE.
Plaats reactie