nou dan is het simpel , die bmv meet de laadtoestand en bij een percentage schakelt ie een relais, en dat relais kan vanalles doen wat je maar wilt, en je bent onafhankelijk van de belasting op de accu, en je hebt een vrij nauwkeurige indicatie van de laadtoestand (S O C state of charge) van je accu, veel beter en makkelijker dan spanning meten .
https://stroomwinkel.nl/batterij-monitor-bmv-700.html
jos
Evenredigheid accuspanning en -ontlading
Re: Evenredigheid accuspanning en -ontlading
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
Re: Evenredigheid accuspanning en -ontlading
Dank jullie wel en ik ga mee aan de slag.
Theorie is de basis voor de praktijk
Praktijk is de leermeester voor de theorie
Praktijk is de leermeester voor de theorie