Verlichting Dometic koelkast

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
AdCoertjens
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 21 mei 2018, 17:47
Locatie: Breda

Verlichting Dometic koelkast



Bericht door AdCoertjens »

Hallo lot genoten.
Ik heb een vraag over mijn verlichting in de koelkast, de koelkast is van het merk Dometic, type C40/110. model 7401 L.
De koelkast verlichting is led verlichting, deze zou aan moeten gaan via een sensor ( rond zwart pennetje van ongeveer 4mm dik ) dat links boven in de koelkast-deurrand zit. Dit werkt volgens mij op een magneetje wat in de deur zit achter het deurprofiel dat naar de sensor komt als de deur dicht gaat. Het ladlampje is niet kapot ( is getest ) de magneet in de deur is nog vrij sterk, 'n lepel blijft er nog aan hangen. De verlichting gaat niet aan bij de deur openen, ik heb een zaklampje waar een magneetje in zit zodat je het ergens aan kunt hangen, als ik het magneetje van het zaklampje op 1 cm van de sensor hou gaat de koelkastverlichting wel aan, doe ik dan de koelkastdeur dicht, gaat het ledlampje uit, deur openen, gaat het ledlampje niet aan, magneetlampje er bij, ledlampje gaat aan. Ra ra politie pet. Is er iemand die hier iets over kan vertellen A.u.b.
Met vriendelijke groet.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51275
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Koelkast Dometic verlichting



Bericht door Kroppie »

is de magneet soms verschoven of verdraaid?

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
AdCoertjens
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 21 mei 2018, 17:47
Locatie: Breda

Re: Koelkast Dometic verlichting



Bericht door AdCoertjens »

Hallo Jos, dank voor het meedenken, nee het magneetje kan niet verdraaien, het is een vierkant magneetje wat ook in een vierkantje in het kunststof van de deur is verwerkt, dus kan niet verdraaien of verschuiven.
Mvg. Ad.
Plaats reactie