Telefoon naar TV?

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Telefoon naar TV?



Bericht door jielus »

Misschien ben je vergeten de USB voeding aan te sluiten?
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Roril
Berichten: 26
Lid geworden op: do 23 aug 2018, 20:12

Re: Telefoon naar TV?



Bericht door Roril »

jielus schreef:
vr 31 aug 2018, 11:34
Misschien ben je vergeten de USB voeding aan te sluiten?
Nee die zat er aan. Ik ga er van de week nog wat mee spelen.
Kees2
Berichten: 4326
Lid geworden op: za 22 apr 2006, 13:01
Locatie: Arnhem

Re: Telefoon naar TV?



Bericht door Kees2 »

hier gebruik ik het ook, (Samsung S9)
heb 2 kabeltjes één met voeding en één zonder voeding
met voeding is het voordeel dat de telefoon gelijk bijgeladen word, maar de voeding moet altijd aangesloten worden anders werkt het niet,

sterker nog ik heb er nog een kastje achter zitten die de HDMI terug brengt naar scart niveau,
zo kan hij op een wat oudere monitor zonder HDMI

de APP van KPN op 4G wel de kwaliteit op het laagst gezet, dan gebruik je zo min mogelijk Mb's
jurgenc
Berichten: 1866
Lid geworden op: di 01 jan 2013, 20:59
Locatie: Limburg, België

Re: Telefoon naar TV?



Bericht door jurgenc »

Als je de Chromecast thuis wil gebruiken, zie je dan tussen de beschikbare wifi-netwerken een wifi netwerk staan met in de naam o.a. de vermelding "Chromecast"?
In dat geval.is de Chromecast niet in je thuisnetwerk opgenomen. Moet je hem eerst aanmelden. Zoek effe op Google hoe dit moet. In het andere geval klopt er iets niet (geen voeding, stuk ...)
H20
Gebruikersavatar
rcraats
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 26 okt 2014, 8:12
Locatie: Apeldoorn

Re: Telefoon naar TV?



Bericht door rcraats »

Ik heb onlangs zo'n kabeltje gekocht. Speciaal voor de Samsung S8. Op zich werkt het goed, echter wanneer is met streaming video bezig ga (NPO app), of met een gedownloade Netflix film (waar ik hem eigenlijk voor heb aangeschaft) dan doet hij het heel even. Goed beeld en geluid en na een halve minuut schiet ik in een foutmelding van Netflix of NPO. de rest van de apps blijven het gewoon doen en het beeld blijft ook. 2 andere TV's geprobeerd maar het zelfde resultaat. Ik denk dat de Streaming apps nog niet met dit fenomeen om kunnen gaan. Ik zou wanneer je video wilt dus nog ff niet investeren.
Hymer B674 SL
Plaats reactie