Achteruitkijkcamera

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Regien58
Berichten: 2
Lid geworden op: do 26 jul 2018, 8:16

Achteruitkijkcamera



Bericht door Regien58 »

Goedenavond, ik heb een camper, merk Knaus met een fiat ducato carrosserie.
Ik wil een achteruitkijkcamera aanschaffen. Kan iemand mij vertellen welk het beste is... een draadloze of één met kabel?
Regien
ajuin
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 11 nov 2005, 14:05
Locatie: AALST- BELGIE

Re: Achteruitkijkcamera



Bericht door ajuin »

Ik heb er een geplaatst draadloos. Gemonteerd bovenaan de nummerplaat. Goedkoop en kinderspel te monteren!
(zendertje hangt onderaan chassis). Onze camper is 7,5 meter werkt perfekt! (google maar op AEG)
grt ajuin
Nick1108
Berichten: 11
Lid geworden op: di 29 mei 2018, 22:32
Locatie: Ammerzoden

Re: Achteruitkijkcamera



Bericht door Nick1108 »

Wanneer mogelijk altijd bedraad. Draadloos geeft nogal is storingen. Voor goede camera’s zou je naar orlaco / mxn / dometic kunnen kijken.
saagstree
Berichten: 1752
Lid geworden op: zo 16 jul 2006, 12:26
Locatie: maarssen

Re: Achteruitkijkcamera



Bericht door saagstree »

Twee jaar geleden bij Ali in China voor een paar tientjes een draadloze gekocht , al die verhalen op storing zijn bij ons niet van toepassing werkt prima de luxe.
We hebben een Renault master met Burstner opbouw 7.20 lang.
Stroom achter had ik voor het testen van nummerplaat verlichting gehaald nadeel is dat ik het licht aan moet doen om de camera aan te zetten maar dat zit nog steeds zo en heb er eigenlijk geen probleem mee.
Enige probleem wat ik met monitor heb is dat het scherm af en toe spontaan aanging in de stalling gebeurt en accu leeg ik heb nu weer de aansluiting op aansteker en trek gewoon de stekker er uit.
We zijn erg tevreden voor die paar tientjes en zien wel hoelang het spul blijft werken.
Klaase
geniet van elk vrij uurtje
Plaats reactie