Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Gebruikersavatar
LMC591A28JTD
Berichten: 939
Lid geworden op: do 23 aug 2012, 7:21

Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door LMC591A28JTD »

Dag allen,
Wat ik al bevreesde: Canal Digitaal gaat nu Joyne in de lucht is, de oude klanten met het simpelste pakket, destijds een Settopbox genoemd, een enorme prijsverhoging opleggen. Gewoon het tarief van Joyne.
Dankzij de concurrentie nu dus 30% duurder:

Beste heer/mevrouw..............
Je maakt gebruik van het Start HD-pakket voor € 10 per maand. Dit is inclusief een heel mooie korting. Omdat we blij zijn dat je klant bent van Canal Digitaal, hebben we besloten de korting te verlengen, maar met een iets lager percentage. Dat betekent dat je maandtarief per 1 juli 2018 wijzigt van € 10 naar € 13. Zo geniet je nog steeds van heel veel voordeel.
En we bieden je nu nog meer voordeel, want we voegen nog eens 4 extra zenders toe aan je pakket......


En je kunt er niets tegen doen, behalve opzeggen. Toch eens kijken of ik dit nu nog wel wil.

Ik heb van het weekend voor het eerst via internet tv gekeken met de CD inlog. Misschien heeft ze dat ook wel getriggerd om deze als korting verpakte prijsexplosie te sturen. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ik had er hier nog niets over gelezen.
Mercedes-Benz V-220 Marco Polo 163 pk 06-2019 Type 447 klik voor foto's
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51279
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door Kroppie »

bevalt het niet ?, opzeggen!, is geen levensbehoefte (hoop ik)

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19157
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door Aloys »

Een principe dat we al tientallen jaren hanteren: in de camper kijken we géén televisie. :mrgreen:
Hebben we dus ook niet, in de camper. Dat doen we thuis al teveel.

Bovendien: TV kijken is zoooo 19... Ja hoeveel eigenlijk?
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door dieseltje+ »

@LMC591A28JTD

Niet te lang over nadenken, opzeggen kostte mij bijna anderhalf jaar. Steeds een nieuw addertje onder het gras.
Rechtsbijstand kwam er aan te pas. Die wisten wel verdacht veel over hoe om te gaan met opzeggingen bij CD.
Het bekende bijltje :-B

@Aloys
Wij hebben ook geen tv in de camper, en dan doe je ouderwetse bordspelen....beetje uit de zelfde periode 19.. :wink:
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51279
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door Kroppie »

ik heb wel een tv in de camper, geen schotel ,enkel een heleboel films, in 15 jaar nog nooit allemaal bekeken.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1874
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door macfocus »

Aloys schreef:
wo 23 mei 2018, 18:57
Een principe dat we al tientallen jaren hanteren: in de camper kijken we géén televisie. :mrgreen:
Hebben we dus ook niet, in de camper. Dat doen we thuis al teveel.

Bovendien: TV kijken is zoooo 19... Ja hoeveel eigenlijk?
Held! en hèhè, ik ben niet alleen... Op vakantie geen TV. Dom voor de buis hangen doen we thuis idd wel (en veel te veel).
Ouderwets boeken lezen (al dan niet digitaal) en spelletjes (Carcasonne met veel uitbreidingssets is een favoriet)

Ik (wij) heb toen we de camper kochten en de eigenaar heel trots op de nieuwe TV wees, direct gezegd, "Die gaat er meteen uit". Dat leverde een enigszins beteuterd gezicht op... Uiteindelijk de deal gemaakt waarbij hij de TV hield.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Ger en Loes
Berichten: 855
Lid geworden op: wo 19 mar 2008, 23:27
Locatie: West Brabant

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door Ger en Loes »

macfocus schreef:
wo 23 mei 2018, 19:23
Aloys schreef:
wo 23 mei 2018, 18:57
Een principe dat we al tientallen jaren hanteren: in de camper kijken we géén televisie. :mrgreen:
Hebben we dus ook niet, in de camper. Dat doen we thuis al teveel.

Bovendien: TV kijken is zoooo 19... Ja hoeveel eigenlijk?
Held! en hèhè, ik ben niet alleen... Op vakantie geen TV. Dom voor de buis hangen doen we thuis idd wel (en veel te veel).
Ouderwets boeken lezen (al dan niet digitaal) en spelletjes (Carcasonne met veel uitbreidingssets is een favoriet)

Ik (wij) heb toen we de camper kochten en de eigenaar heel trots op de nieuwe TV wees, direct gezegd, "Die gaat er meteen uit". Dat leverde een enigszins beteuterd gezicht op... Uiteindelijk de deal gemaakt waarbij hij de TV hield.
Wij voelen ons in de camper ook thuis en kijken dus wel tv. Zijn ongeveer 5 maanden per jaar weg en kijken selektief, net als thuis. Lijkt iets mis mee te zijn gezien jullie reacties???

Kijken jullie toch niet en wij wel. Overigens hebben jullie dus geen last van de "verhoogde korting" van CD want daar ging het om. :wink:

Groet

Ger
Het tegenovergestelde van "goedbedoeld" is ....."goed"
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1874
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door macfocus »

Ger en Loes schreef:
wo 23 mei 2018, 19:41
macfocus schreef:
wo 23 mei 2018, 19:23
Aloys schreef:
wo 23 mei 2018, 18:57
Een principe dat we al tientallen jaren hanteren: in de camper kijken we géén televisie. :mrgreen:
Hebben we dus ook niet, in de camper. Dat doen we thuis al teveel.

Bovendien: TV kijken is zoooo 19... Ja hoeveel eigenlijk?
Held! en hèhè, ik ben niet alleen... Op vakantie geen TV. Dom voor de buis hangen doen we thuis idd wel (en veel te veel).
Ouderwets boeken lezen (al dan niet digitaal) en spelletjes (Carcasonne met veel uitbreidingssets is een favoriet)

Ik (wij) heb toen we de camper kochten en de eigenaar heel trots op de nieuwe TV wees, direct gezegd, "Die gaat er meteen uit". Dat leverde een enigszins beteuterd gezicht op... Uiteindelijk de deal gemaakt waarbij hij de TV hield.
Wij voelen ons in de camper ook thuis en kijken dus wel tv. Zijn ongeveer 5 maanden per jaar weg en kijken selektief, net als thuis. Lijkt iets mis mee te zijn gezien jullie reacties???

Kijken jullie toch niet en wij wel. Overigens hebben jullie dus geen last van de "verhoogde korting" van CD want daar ging het om. :wink:

Groet

Ger
Nee hoor, Ger, gewoon doen wat je zelf wilt.
Maar ik hoor wel eens mensen die 3 weken zomervakntie TV "moeten" hebben anders missen ze The Bold en the Beautiful. Dat snap ik nooit, maar dat kan goed aan mij liggen :mrgreen: Ik vind gewoon dat er zoveel moois te zien is in de wereld, dat TV kijken op vakantie nogal zonde is.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45224
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door thole »

Dom voor de buis hangen doen we thuis idd wel (en veel te veel)
Wij kijken ook tv en ook selectief, Journaal, Nieuwsuur en Pauw.
We zijn 8 maanden per jaar weg, we blijven zo op de hoogte en het is nog iets socialer om met z'n tweeën te kijken dan om ieder met een smartphone te zitten pielen.

En we accepteren die €3,- verhoging maar, overal waar we komen kunnen we tv-kijken als we dat willen, lezen doen we overdag genoeg.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Stieneke en Donald
Berichten: 11823
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
Locatie: Harderwijk

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door Stieneke en Donald »

Heb ook een abo bij CD voor € 10,00 die verhoogd wordt naar € 13,00 Wordt dus een abo bij Joyne nu. Dag CD. :wave:
Groetjes,
Donald.

Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door dieseltje+ »

@Ger
Idd zoals Macfocus al aangeeft, gewoon doen wat jezelf wilt.
Kan mij iets bij voorstellen als je 5 maand van huis bent eerder een tv meeneemt.
Niks mis mee.
Alleen wij niet.
Zo gaan wij ook nooit naar camperplaatsen waar wel campinggedrag mag maar niet kan omdat bij het uitdraaien van de luifel die tegen de camper van de buren aankomt en de rugleuning van je stoel in de wand van de camper zit te porren.
Een ander wil niet anders, helemaal prima.
Leven en laten leven
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door hathi »

Ondankbare klanten kan men missen,lijkt mij,kreeg ik maar zo,n aanbod,heb onlangs , mijn jaar Abo weer verlengd,goedkoopste jaarabo voor €275,-,men moet weten,wanneer men een koopje doet,maar het schijnt Altijd te veel te zijn,ik zou vlug toehappen,prijzen van jaren terug,kunnen nu eenmaal niet eeuwig doorgaan,30 % verhoging,of niet,het blijft nog steeds een koopje
Hans
Gebruikersavatar
LMC591A28JTD
Berichten: 939
Lid geworden op: do 23 aug 2012, 7:21

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door LMC591A28JTD »

Stieneke en Donald schreef:
wo 23 mei 2018, 19:53
Heb ook een abo bij CD voor € 10,00 die verhoogd wordt naar € 13,00 Wordt dus een abo bij Joyne nu. Dag CD. :wave:
Alleen is dat overstappen nog een keer 30 euro aansluitkosten. Ik schat even in dat Joyne en CD elkaar nu in evenwicht gaan houden en die hoge aansluitkosten moet je er weer voor over hebben en wat win je daarmee?

Op vakantie het journaal kijken vinden wij net zo 19.. als destijds om half zeven naar de wereldomroep luisteren. Verder genieten wij ook van alles in de vakantie wat we thuis niet doen, maar af en toe horen hoe (slecht) het in NL is, is wel zo leuk :lol:
Mercedes-Benz V-220 Marco Polo 163 pk 06-2019 Type 447 klik voor foto's
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Canal Digitaal: hoe verpak ik 30% prijsverhoging als korting?



Bericht door Zwerfsteen »

Dat is nogal fors 30%!
Je zou verwachten dat concurentie prijsverlagend zou werken maar nu lijkt het wel afgesproken werk doordat het nu op het prijspeil van Joyne zit.

Het verbaast me wel dat er reacties komen van camperaars die een tv in de camper maar niets vinden.
De titel van dit topic laat toch niets te raden over, waarom lezen die mensen dat dan?
Groet,
Leny en Pieter
Plaats reactie