GPRS tracker Easyway S9

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
paul goessens
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 08 jun 2008, 12:12
Locatie: maastricht

GPRS tracker Easyway S9



Bericht door paul goessens »

ik ben in het bezit van een usb lader met ingebouwd een gprs tracking systeem . daar moet een simkaart in en een geheugenkaart. de handleiding begrijp ik niet goed . welke geheugenkaart of te wel hoe zwaar moet deze zijn 5 gig of weet ik veel . verder welke prepay sim is hier het voordeligste. ik heb een phone S5 met een simpel abb van 2,50 . ik bel bijna nooit. is een combi mischien ook mogenlijk . wat is het voordeligste in europa? er zit al een baerlock in mijn camper en dit lijkt mij extra.: Easyway usb car charcher gps voertuig tracker gsm gprs tracking divice wit-nl. tmart.com:
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: GPRS tracker Easyway S9



Bericht door 't Busje »

Dat ding is hoogstens nuttig om je eigen ritjes vast te leggen. Een beetje dief trekt dat ding uit het stopcontact, gooit hem uit het raam, rijdt weg en jij denkt dat je camper netjes blijft staan.
Met een 8 GB SD-kaartje leg je een rit om de wereld vast.
Voor ons camperalarm gebruiken we een Dekamobiel prepaid met gratis beltegoed bij de boodschappen, maar dat zal bij jou in de buurt niet lukken.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
Gebruikersavatar
DiffRental
Berichten: 1599
Lid geworden op: wo 14 feb 2018, 17:33

Re: GPRS tracker Easyway S9



Bericht door DiffRental »

Ik gebruik een prepaid van Simyo, voor €5,- een sim met €7,50 bel tegoed.
Klik
Groeten Peter
paul goessens
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 08 jun 2008, 12:12
Locatie: maastricht

Re: GPRS tracker Easyway S9



Bericht door paul goessens »

't Busje schreef:
za 21 apr 2018, 17:41
Dat ding is hoogstens nuttig om je eigen ritjes vast te leggen. Een beetje dief trekt dat ding uit het stopcontact, gooit hem uit het raam, rijdt weg en jij denkt dat je camper netjes blijft staan.
Met een 8 GB SD-kaartje leg je een rit om de wereld vast.
Voor ons camperalarm gebruiken we een Dekamobiel prepaid met gratis beltegoed bij de boodschappen, maar dat zal bij jou in de buurt niet lukken.
zo had ik het nog niet bezien . misschien apperaat demonteren en anders in de camper monteren . het is nl piep klein. ik ga erover nadenken . dank je voor de reactie. paul
Plaats reactie