voedingskabel controlepaneel CBE PC-150EL

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
rquadraat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 08 mar 2011, 21:14
Locatie: Goes
Contacteer:

voedingskabel controlepaneel CBE PC-150EL



Bericht door rquadraat »

De stekker aan de printplaat van de CBE PC-150EL maakt niet goed contact. Na een eindeloos gepruts aan de draadjes van de stekker van de kabel naar de printplaat dan werkt het controlepaneel ineens weer. Als ik het controlepaneel uitzet en vervolgens weer aan, dan doet ie het niet meer, en begint het hele circus opnieuw. Momenteel werkt het paneel weer, en durf ik 'm niet meer uit te zetten. Volgende week vertrek ik met de camper en vrees ik dat bij de minste hobbel het paneel het weer begeeft. Er zitten heel veel draadjes aan de stekker, die voor zover ik het kan overzien niet los- of vastgemaakt kunnen worden. De aansluitingen heb ik al schoongemaakt en met contactspray ingespoten. Het vreemde is dat het controlelampje van de 220-voltaansluiting gewoon brandt.

Nou, een heel verhaal voor een eenvoudige vraag. Ik wil de hele voedingskabel vervangen door een nieuwe, maar ik kan nergens zo'n kabel vinden. Heeft iemand enig idee waar ik - liefst op internet - zo'n kabel kan bestellen?

Bij voorbaat mijn dank!
SEA Sharky (identiek aan de Elnagh Baron 120L) op een Fiat Ducato 2.3 / 130 Pk
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: voedingskabel controlepaneel CBE PC-150EL



Bericht door 't Busje »

Kijk of informeer eens bij CBE.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
rquadraat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 08 mar 2011, 21:14
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: voedingskabel controlepaneel CBE PC-150EL



Bericht door rquadraat »

Bedankt voor je reactie Evert. Op de site komt het model PC 150EL niet meer voor en met de zoekfunctie kan ik geen losse onderdelen vinden.
SEA Sharky (identiek aan de Elnagh Baron 120L) op een Fiat Ducato 2.3 / 130 Pk
Plaats reactie