Alfa Camp Pro op extra beveiligde site

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Christiaanjanssen
Berichten: 78
Lid geworden op: za 15 aug 2015, 20:48
Locatie: 'S-HERTOGENBOSCH

Alfa Camp Pro op extra beveiligde site



Bericht door Christiaanjanssen »

Ik heb een alfa camppro die in principe prima werkt als je alleen maar het netwerk van de camping hoeft te selecteren en het ww moet invullen.
We staan nu op een camping waar je daarna nog op een internetpagina een vakje moet aanklikken dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en daarna op de button Ga Door.
Dat werkt prima als ik mijn iPhone gebruik en verbinding maak, maar niet als ik de Alfa Camppro verbinding laat maken.
Wie weet daar een omweg voor?

Christiaan
hnugter
Berichten: 2
Lid geworden op: di 12 jun 2018, 10:02

Re: Alfa Camppro op extra beveiligde site



Bericht door hnugter »

Ik heb vorig jaar de oude set gekocht en dit voorjaar pas voor het eerst gebruikt. Op een camping in Frankrijk heb ik wifi toegang aangeschaft ( voor 1 client) en daarmee geprobeerd verbinding te maken met een van de hotspots. In het begin heb ik daar erg mee lopen te stoeien en soms lukte het wel om verbinding te krijgen maar om onduidelijke reden. Inmiddels ben ik er achter hoe het zit.
Naast het invullen van je account gegevens, inlognaam en wachtwoord moet je vaak ook een vinkje zetten bij het accoord gaan van de voorwaarden. Zonder dat vinkje krijg je geen verbinding. In de routersoftware is dit niet mogelijk. De oplossing is heel simpel. Nadat je via de web interface alles hebt ingevuld en klikt op save en daarna in het volgende scherm op done zal de router gaan rebooten. Maak vervolgens via je eigen netwerk verbinding. Je komt dan opnieuw op de inlogpagina van de camping terecht. Vul daar opnieuw de gevraagde gegevens in en zet ook het gevraagde vinkje. Nu ben je wel verbonden en kunnen andere apparaten via je eigen netwerk ook verbinding maken.
Plaats reactie