Welke gegevens en unlock Vodafone Spanje MiFi R207? Opgelo

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
snoopy
Berichten: 904
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:03
Locatie: Zutphen

Welke gegevens en unlock Vodafone Spanje MiFi R207? Opgelo



Bericht door snoopy »

Beste mensen,

Ik wil mijn Spaanse vodafone Mifi r207 unlocken. Dus naar Vodafone hier in Spanje. Doen ze niet moet maar naar "die"/zo'n winkel.... die geeft aan de R207 is niet gelockt.
Volgende winkel wel gelockt kost 25€ te unloken en ik ben hem een paar dagen kwijt. Andere Vodafones winkels en unlockers zelfde antwoorden....

Dus zelf maar geprobeerd met een Mundo kaart van hier in Spanje.
Werkt niet. Wel netjes Orange connectie maar geen internet verbinding.

Dus op naar de instellingen.
Weet/denk intussen dat als ik "anders" moet instellen en als APN orangeworld moet gebruiken maar alleen dat werkt ook niet.
Hij vraagt om
- IPv4/IPv6 APN (orangeworld ?)
- IPv4/IPv6 nummer ????
- IPv4/IPv6 dns (255.255.255.0 ???)

Al bij Orange nagevraagd en die hebben een lijstje (heel netjes) gegeven maar daar staan die (juiste?) nummers niet op.

Heeft iemand dit werkend en zo ja hoe?

Heb nu maar zeer beperkt internet en o.a. hier wel gezocht maar nog niets gevonden, dus sorry als er al een draadje is.

Maar wie kan mij verder helpen???

Met dank en als je dit nog voor die tijd leest een hele fijne jaarwisseling en voor iedereen de allerbeste wensen met veel veilige kilometers maar vooral gezondheid toegewenst

Henk


±+++++++++++++++++++++++++++
Waarschijnlijk opgelost

Door nog een keer goed kijken op filmpjes bleek bij dat ipv4 nummer *99# te moeten staan.
Daarna verbinding.......
Dus niks ip nrs.

Gaan het in de komende tijd verder uitproberen maar staan nu waar echte WiFi is :-)
Volg je hart want dat klopt.
Plaats reactie