Canal Digitaal op het Camperforum

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
komtwelgoed
Berichten: 1733
Lid geworden op: za 09 nov 2013, 11:32

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door komtwelgoed »

Ja hoor, hou maar vol dat het infokanaal op de Astra 19,2 zit.
Canal Digitaal, Lyngsat, Kingofsat, Flysat en noem maar op geven aan dat hij op de Astra 23,5 zit en ook als je je hand voor de lnb van de Astra 19,2 houdt, ontvang je deze zender gewoon.
Gebruikersavatar
Going
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 19:14

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Going »

Nee hoor, ik hou niet vol hoe of wat. Ik geef alleen aan dat 14 zoals ik in de download van Canal Digitaal heb mijn satielietschotel gaat draaien naar een andere satelliet. Naar welke weet ik niet doch het was zo irritant dat ik het uit de lijst heb gehaald.
Op satelliet ben ik illaterate.
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Gebruikersavatar
komtwelgoed
Berichten: 1733
Lid geworden op: za 09 nov 2013, 11:32

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door komtwelgoed »

Dan heb je toch wel een hele oude zenderlijst in de ontvanger zitten. Tot een jaar geleden zat het infokanaal op de Astra 19,2.
Bert
Berichten: 1154
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:52
Locatie: Europa
Contacteer:

Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Bert »

Bij mij zit 14 ook Astra 23,5 (automatische schotel)
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4257
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door JoopBrekken »

komtwelgoed schreef:Dan heb je toch wel een hele oude zenderlijst in de ontvanger zitten. Tot een jaar geleden zat het infokanaal op de Astra 19,2.
Dan snap ik nu waarom hij bij mij ook nog in de zenderlijst op Astra 1 zit, maar geen beeld geeft.....
En in mijn oude hoofd nog gewoon op 19 gr.
Gebruikersavatar
Going
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 19:14

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Going »

Ik ben tenwoordig weer erg Blond,
Maar bedankt, ik zal dus me eigen moeten verdiepen hoe een nieuwe zenderlijst te krijgen.
Misschien eerst langs Kruitvat voor een donkere spoeling pakje. :eh:
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Gebruikersavatar
komtwelgoed
Berichten: 1733
Lid geworden op: za 09 nov 2013, 11:32

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door komtwelgoed »

Diverse mensen hebben vandaag deze e-mail van Canal Digitaal ontvangen:

Beste meneer, mevrouw,

Bij Canal Digitaal vinden we dat al onze klanten iets bijzonders moeten kunnen ontdekken. Daarom blijven we volop investeren in interactief kijkplezier en nieuwe zenders.

Betaal 6 maanden niets extra’s

Je hebt dit jaar gekozen voor een pakket zonder FOX Sports. Per 1 januari 2018 wordt FOX Sports Eredivisie 1 toegevoegd aan al onze pakketten. Omdat we snappen dat je hier niet om gevraagd hebt, betaal je vanaf 1 januari 2018 6 maanden lang niks extra’s voor je Basis HD-pakket.

Maar je kunt ook kiezen

Tot 1 juli 2018 zie je dus geen extra kosten op je nota. Daarna wordt de prijs van je Basis HD-pakket met € 3,- verhoogd. Het pakket en de prijs van je eventuele extra kaart blijven ongewijzigd. Wil je toch liever overstappen op een pakket zonder FOX Sports Eredivisie 1? Dat kan. Begin 2018 komt er een pakket beschikbaar zonder FOX Sports.

Heb je nog vragen?

Bel ons dan op 088-003 85 55 (lokaal tarief). We zijn van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur bereikbaar.

Veel kijkplezier,
Andrei Noppe
Gebruikersavatar
komtwelgoed
Berichten: 1733
Lid geworden op: za 09 nov 2013, 11:32

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door komtwelgoed »

Het volgende is hierover op Totaal TV te lezen:

Canal Digitaal voegt FOX Sports aan Basis HD-abonnement toe

FOX Sports1 HD is sinds enige weken onderdeel van het zenderaanbod van de abonnementsvormen vanaf Familie HD. Vanaf 1 januari kunnen meer abonnees van Canal Digitaal naar deze zander kijken.

In een schrijven aan klanten die bij de satelliettelevisieaanbieder het Basis HD-abonnement afnemen, maakt Canal Digitaal bekend dat FOX Sports 1 HD vanaf 1 januari aan het zenderaanbod van deze abonnementsvorm wordt toegevoegd. Dit zorgt ervoor dat, net als na de toevoeging aan het Familie HD- en Entertainment HD-abonnement, de maandelijkse kosten van dit abonnement met drie euro per maand omhoog gaan. In het schrijven aan klanten maakt de aanbieder echter bekend dat de eerste zes manden tegen het huidige maandbedrag naar de zender gekeken kan worden. Op FOX Sports 1 HD zijn onder meer de belangrijkste wedstrijden uit de Nederlandse voetbalcompetitie Eredivisie live te zien.

Overeenkomst

Canal Digitaal-eigenaar M7 Group sloot enkele maanden geleden een nieuwe distributieovereenkomst met Eredivisie Media & Marketing met betrekking tot de doorgifte van betaalzender FOX Sports. Hierdoor moet voor iedere abonnee, of deze nu wel of geen abonnement van de betaalzender afneemt, een afdracht aan Eredivisie Media & Marketing gedaan worden. De nieuwe overeenkomst is bij alle Nederlandse aanbieder die FOX Sports aanbieden van toepassing. Uitzondering is Ziggo. Deze aanbieder heeft tot en met 2020 een nog doorlopende overeenkomst en hoeft alleen voor elk daadwerkelijk afgenomen FOX Sports-abonnement een afdracht te doen.

Nieuw abonnement

Canal Digitaal kondigt wel een nieuwe abonnementsvorm aan waarin FOX Sports niet in het zenderaanbod is opgenomen. Het nieuwe abonnement komt volgens de aanbieder begin 2018 voor abonnees beschikbaar. Verdere details over bijvoorbeeld zenderaanbod en prijsstelling maakt Canal Digitaal echter niet bekend.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Klopt,,maar ik heb niets gekregen.....Ik heb het basis HD Abo,en Fox Sport gratis erbij,en zit er al in ,van voor de vakantie,ik heb er niets extra voor hoeven betalen,mijn jaarabo loops tot July,dus we zien wel,ik wil het in ieder geval niet meer kwijt.
Hans
myway
Berichten: 15522
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door myway »

komtwelgoed schreef:Diverse mensen hebben vandaag deze e-mail van Canal Digitaal ontvangen:

Beste meneer, mevrouw,

Bij Canal Digitaal vinden we dat al onze klanten iets bijzonders moeten kunnen ontdekken. Daarom blijven we volop investeren in interactief kijkplezier en nieuwe zenders.

Betaal 6 maanden niets extra’s

Je hebt dit jaar gekozen voor een pakket zonder FOX Sports. Per 1 januari 2018 wordt FOX Sports Eredivisie 1 toegevoegd aan al onze pakketten. Omdat we snappen dat je hier niet om gevraagd hebt, betaal je vanaf 1 januari 2018 6 maanden lang niks extra’s voor je Basis HD-pakket.

Maar je kunt ook kiezen

Tot 1 juli 2018 zie je dus geen extra kosten op je nota. Daarna wordt de prijs van je Basis HD-pakket met € 3,- verhoogd. Het pakket en de prijs van je eventuele extra kaart blijven ongewijzigd. Wil je toch liever overstappen op een pakket zonder FOX Sports Eredivisie 1? Dat kan. Begin 2018 komt er een pakket beschikbaar zonder FOX Sports.

Heb je nog vragen?

Bel ons dan op 088-003 85 55 (lokaal tarief). We zijn van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur bereikbaar.

Veel kijkplezier,
Andrei Noppe
Kijk weer eens een smerig spelletje van cd en volgens mij mag dit helemaal niet.
Ze veranderen een bestaand abonnement en je moet reageren anders ga je na een half jaar meer betalen.
Wil je dat niet moet je het zelf gaan wijzigen.



Sent from my iPad using Tapatalk HD
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door MonRoe »

Afgelopen nacht onderstaand bericht ontvangen:
Beste meneer, mevrouw .....,

Bij Canal Digitaal vinden we dat al onze klanten iets bijzonders moeten ontdekken. FOX Sports is een zender die daarbij past. Want van eredivisievoetbal gaan toch alle sportieve harten sneller kloppen.

Ontdek FOX Sports
Tot nu toe was FOX Sports Eredivisie 1 geen onderdeel van je pakket. Per 1 januari 2018 wordt het dat wel. Dat betekent dat je alle doelpunten in de eredivisie ziet en geniet van vele andere sportieve hoogtepunten. Alle sportmomenten kijk je uiteraard ook via onze Canal Digitaal TV App!

Dit is waarom
FOX Sports heeft ons voor de keuze gesteld: óf FOX voor al onze klanten gaan betalen, ook al hebben ze geen interesse in sport, óf helemaal afscheid nemen van deze sportzender. Wij hebben er voor gekozen om FOX Sports voor al onze klanten te betalen en vervolgens te combineren met een aantal pakketten.

Maar je kunt ook kiezen
De prijs van je Basis HD-pakket wordt per 1 januari met € 3,- verhoogd. Het pakket en de prijs van je eventuele extra kaart blijven ongewijzigd. Wil je toch liever overstappen op een pakket zonder FOX Sports Eredivisie 1? Dat kan. Begin 2018 komt er een pakket beschikbaar zonder FOX Sports.

Heb je nog vragen? Kijk op actie.canaldigitaal.nl/foxsports.

Veel kijkplezier,
Andrei Noppe
Hierin staat niets dat de eerste 6 maanden de prijsverhoging niet doorgaat. Zoals ik het zie, gaat bij ons de prijs per 1 januari gewoon met 3 euro omhoog. 3 euro meer betalen voor een zender waar wij helemaal geen behoefte aan hebben. Ook nog niets te lezen over het nieuwe abonnement wat per 1 januari beschikbaar zou zijn. Volgende week maar eens bellen en eens zien of Joyne dan misschien toch de moeite waard is.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Nou myway daar is weinig smerigs aan,je hebt tocht de keuze,met of zonder Fox sport,en voor €36,- per jaar niks mis mee,en de keuze is er,ook nog qua provider
Hans
myway
Berichten: 15522
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door myway »

Zoals ik het lees moet je gaan reageren als je het niet wil.
Volgens mij de omgekeerde wereld en niet toegestaan.
Heb je een monopoly positie doe je dat gewoon.
O....... er is ook een ander.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Ja ,maar voor dat reageren,als je dat (al) zou willen ,schenken ze je ook een half jaar ,oftewel €18,-,en dat schijnt in de huidige tijd ,bij meer bedrijven, Mode te zijn,zonder dat je er iets voor krijgt, ook bij de overheid,moet je eerst betalen ,eer je bezwaar kan maken
Hans
Plaats reactie